تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819225507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار آذربايجان غربي ميلاد حضرت مسيح (ع) و سال نو ميلادي را تبريك گفت


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: استاندار آذربايجان غربي ميلاد حضرت مسيح (ع) و سال نو ميلادي را تبريك گفت
پيام استاندار آذربايجان غربي افزوده است: اين سرزمين داراي تمدن و فرهنگ غني، زادگاه و محل زندگي افتخارآميز گذشته نياكان نيك سرشت و نسل نيك انديش امروز ماست كه همواره با سعه صدر و در كنار هم در جهت حفظ كيان، اعتلا و آباداني آن كوشيده و مي كوشند.
استاندار آذربايجان غربي با صدور پيامي، ميلاد حضرت مسيح (ع) و فرا رسيدن سال نو ميلادي را به هموطنان مسيحي و آشوري ها و ارمني هاي ساكن در اين استان تبريك گفت.

به گزارش ايرنا در پيام قربانعلي سعادت آمده است: پيامبران الهي از جمله حضرت عيسي مسيح (ع) به عنوان منادي رحمت و هدايت، بزرگترين نعمات خداوند بر بشريت به شمار مي آيند و براين اساس بر همه ما فرض است كه تعاليم نجات بخش و انسان ساز آن بزرگواران را سرمشق زندگي خود قرار داده و به ميمنت تولد و بعثت آنان شادمان و مسرور باشيم.

در ادامه اين پيام آورده شده است: در چنين مناسبتي بي جا نخواهد بود كه يك بار ديگر شكرگزار نعمت آسايش و زندگي مسالمت آميز پيروان اديان و اقوام مختلف در كشور عزيزمان باشيم.

پيام استاندار آذربايجان غربي افزوده است: اين سرزمين داراي تمدن و فرهنگ غني، زادگاه و محل زندگي افتخارآميز گذشته نياكان نيك سرشت و نسل نيك انديش امروز ماست كه همواره با سعه صدر و در كنار هم در جهت حفظ كيان، اعتلا و آباداني آن كوشيده و مي كوشند.

سعادت در اين پيام با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در سفر به آذربايجان غربي در خصوص زندگي پيروان اديان مختلف در آذربايجان غربي افزوده است: اين كشور متعلق به همه ما و محل زندگي نياكان ما و فرزندان ما بوده و خواهد بود و خوشبختانه قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران به عنوان مهم ترين ميثاق ملي، اين حق را به صراحت به رسميت شناخته و بستر جاري جامعه ايران نيز، اين نقش و حق را به خوبي در قالب آزادي عمل بر طبق آئين خود در احوال شخصيه و محاكم قضايي، برگزاري مراسم و ايفاي مسئوليت نمايندگي مجلس پذيرفته است به طوري كه شرايط زندگي مسالمت آميز، آزادانه و محترمانه براي آحاد ملت از جمله پيروان اديان و اقوام مختلف در كشورمان فراهم مي باشد.

استاندار آذربايجان غربي با گراميداشت ياد و خاطر شهيدان، جانبازان، رزمندگان و آزادگان مسيحي و خانواده هاي آنان، به نمايندگي از طرف دولت تدبير و اميد، روز تولد خجسته حضرت عيسي مسيح (ع) و فرا رسيدن سال 2014 ميلادي را به هموطنان آشوري و ارمني ساكن در آذربايجان غربي تبريك گفته و از پيشگاه خداوند براي همه آنها آرزوي سلامتي، موفقيت، شادكامي و سالي پرخير و بركت آرزو كرده است.

نظر شما:
------------

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن