تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802897111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدترين خط حمله و دفاع تا پايان نيم فصل


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بدترين خط حمله و دفاع تا پايان نيم فصل
تيم‌هاي زمزم اصفهان و عمليات غير صنعتي ما‌هشهر كه در جايگاه دوازدهم و چهاردهم جدول قرار گرفته‌اند به ترتيب ضعيف‌‍ترين خط حمله و خط دفاع را از آن خود كرده‌اند.
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، با شروع تعطيلات نيم فصل ليگ برتر ‌فوتسال فرصتي دست يافت تا به بررسي وضعيت فني و عملكرد آنها طي 13 هفته گذشته داشته باشيم اما به سبب پيش رو داشتن بازي‌هاي معوقه‌ اين بررسي را از تيم‌هاي قعر جدولي آغاز خواهيم كرد.

عمليات غير صنعتي ماهشهر

تيم غير صنعتي ‌ماهشهر با وجود ديگر مدعيان ليگ دسته يكي به جمع برتري‌ها پيوست، البته حضور ناگهاني آنها در ليگ و عدم برنامه‌ريزي و هماهنگي‌هاي فني دستاورد خوبي به همراه نداشت تا ماهشهري‌ها با تكيه بر جايگاه چهاردهم عنوان قعر نشين ليگ برتر را بر دوش بكشند. بي‌برنامگي‌ها در ليگ برتر كسب چنين نتايجي را از سوي غير صنعتي قابل پيش بيني كرده بود. كسب 4 امتياز از 13 بازي نيم فصل نخست نشانگر كار دشوار اين تيم در ادامه ليگ خواهد بود با توجه به اينكه كسب امتياز در نيم فصل دوم در نتيجه هماهنگي تيم‌ها به مراتب دشوار‌تر خواهد بود اما سير‌ صعودي اين تيم هر چه نا‌محسوس را نبايد‌ ناديده گرفت زيرا ‌گلزني به ماهشهر‌ي‌ها و مقابله با آنها براي رقبا در حال حاضر مشكل تر از هفته‌هاي ابتدايي است.

ماهشهري‌ها در حالي قعر نشيني مي‌كنند كه انجام بازي اين تيم با شركت حفاري قطعي شده است تا ديدار‌معوقه انجام گيرد دريافت 62 گل در نيم فصل نخست عنوان ضعيف‌ترين خط دفاع ليگ را تاكنون به خود اختصاص داده است به همين ترتيب ‌سرمربي جوان اين تيم در صورت علاقه به بقاء در ليگ برتر بايد مهمترين مشكل تيم را برطرف نمايد و نتايج از دست داده را جبران كند شايد در صورتيكه حواشي موجود اين تيم توسط سرمربي‌ كاهش يابد تمركز فني ماهشهري‌ها براي مقابله با رقبا افزايش يابد.

غير صنعتي ‌ماهشهر تاكنون كسب يك برد و يك تساوي و 10 باخت عملكرد خود در ليگ برتر را به نمايش گذاشته است تا اميد ديگر تيم‌ها را براي بقا در ليگ بيشتر كند.

راه ساري

تيمي كه مسئولان و هواداران آن با حضور بدون برنامه و تمرين در ليگ انس گرفته‌اند اين بار در جايگاهي خطرناك تر از گذشته قرار گرفته و در نيم فصل به يكي از گزينه‌هاي سقوط تبديل شده است مشكلات مالي ديرينه و بزرگ راه ساري، حضور نجاريان‌ در سمت‌هاي ديگر و مشغله‌هاي كاري وي، همچنين جدايي ‌بازيكناني نظير لطفي، مرتضوي، احمدي و مصدوميت ‌عظيمايي فاكتور‌هايي بودند تا راه ساري نيم فصل خوبي را پشت سر گذاشتند.

اما اپيدمي تغيير در كادر فني امسال نيز راه ساري را رها نكرد تا بسطامي كه به سبب شرايط به جوانگرايي روي آورده بود و تاوان آن را نيز پرداخت كرد جايگاه خود را به ناصر صالح بدهد البته حضور ناصر صالح در راه ساري پس از گذشت چند سال عدم فعاليتش در ليگ برتر عملكرد اين تيم را بهبود بخشيد، به نحوي كه تيم‌هاي مدعي ليگ در هفته پاياني مقابل شاگردان صالح كار دشواري را در پيش داشتند، در صورتيكه تيم با سابقه راه ساري قصد بقا در جمع برتري‌ها را داشته باشد از آزمون و خطا‌هاي نيم فصل نخست دو مربي به هماهنگي فني رسيده و استارت قدرتمندي در نيم فصل دوم خواهد زد، البته ميزباني از تيم‌هاي مدعي فرش آرا شهيد منصوري دو هفته ابتدايي نيم فصل دوم فرصت مناسبي براي بازگشت به مكان قابل قبولي از جدول رده بندي ليگ برتر براي راه ساري خواهد بود.
راه ساري نيم فصل را با يك برد، دو مساوي و 10 باخت، با 32 گل زده و 54 گل خورده به پايان رساند تا در رده‌ي سيزدهم جدول قرار گيرد.

زمزم اصفهان

تيمي كه سال گذشته با نام گيتي پسند نوين اصفهان مجوز حضور در ليگ برتر را گرفت فصل جديد را با نام زمزم آغاز كرد به جهت بي‌تجربگي در ليگ برتر در نيم فصل به مقامي بهتر از دوازدهمي دست نيافت.

حضور محمدي مربي سال گذشته تيم در كادر فني اكثر بازيكنان در تيم باعث هماهنگي فني زودهنگام زمزم شد اما تمام اين فاكتور‌ها باعث شد تيم اصفهاني از قعر جدول نجات يابد.
البته كار محمدي در تيم زمزم با كسب 4 امتياز خاتمه يافت تا مسئولان اين باشگاه حسين افضلي را جايگزين وي كنند تلاش سر‌مربي تازه وارد تيم اصفهاني نيز به كسب 4 امتياز ديگر انجاميد تا زمزم كار خود در نيم فصل را با 8 امتياز به پايان برساند.

با توجه به رقابت‌هاي دشوار زمزم با تيم‌هاي گيتي پسند، منصوري، حفاري و دبيري در اوايل نيم فصل با وجود كسب امتياز‌هاي مساوي توسط دو سر‌مربي، كارنامه محمدي را مي‌توان بهتر ارزيابي كرد زيرا افضلي زماني هدايت را به دست گرفت كه بازيكنان هماهنگ‌تر با رقباي ضعيف‌تري رو به رو بودند البته حضور محمدي و افضلي در نيم فصل دوم روي نيمكت و جذب مهره براي تقويت تيم اميد روز‌هاي روشني را به نماينده دوم اصفهان در ليگ برتر نشان مي‌دهد اين در حاليست كه نيم فصل براي زمزم رويارويي با تيم‌هاي قدرتمند گيتي پسند و ماهان تنديس را به همراه خواهد داشت كه در اين موقعيت عملكرد زمزم را مي‌توان بهتر مورد بررسي قرار داد.

لازم به ذكر است كه زمزم اصفهان با به ثمر رساندن 21 گل كمترين آمار گل زده بين رقبا را به خود اختصاص داد تا عنوان ضعيف‌‌ترين خط حمله را به دوش بكشد.

طي 13 هفته نيم فصل نخست زمزم با 2 برد، 2 باخت و 9 تساوي به كار خود پايان داد.

شهرداري ساوه

با وجود اينكه تيم شهرداري ساوه از زمان حضورش در ليگ برتر جزو مدعيان نبوده و هميشه سعي در كسب بهترين جايگاه را داشته است اما تكيه بر مقام يازدهم در اين فصل به موجب حاشيه‌هاي مربوط به تغييرات كادر فني پيش از آغاز رقابت‌ها، نگراني هواداران پرشور اين شهر را در پي داشته است.

ابطحي كه از زمان حضورش در اين تيم با ايده جوانگرايي و بومي‌سازي فعاليت خود را آغاز كرد تاكنون نتايج مطلوبي كسب نكرده تا كادر فني و جوانان شهرداري ساوه دستخوش نوسانات زيادي در نيم فصل نخست باشند. البته ثبات فني و رفع ضعف‌هاي تيم از جمله پاور‌پلي مي‌تواند كمك بسياري به اين تيم كرده تا در نيم فصل دوم عملكرد بهتري داشته باشند زيرا يكي از مشكلات ساوه‌اي‌ها كه منجر به شكست سخت‌شان برابر تأسيسات دريايي تهران شده ضعف دربهره‌گيري از تاكتيك ‌پاورپلي بود كه همين امر موجب شد در رقابت‌هايي كه با اختلاف يك گل از رقيب عقب بودند نتوانند 5 نفره بازي كنند و حداقل رقابت را به تساوي برسانند كه در اين خصوص مي‌توان رقابت با گيتي پسند و غير صنعتي ‌ماهشهر را مثال زد.

البته پايين بودن معدل سني بازيكنان و كم تجربگي‌ آنها، ابطحي كه سالهاست با تيم‌هاي مدعي ليگ برتر فعاليت داشته را در شرايط متفاوتي قرار داده تا براي پيشروي در جدول در گام نخست فاكتور تجربه را به تيم تزريق كند و دور از حواشي ساوه را به جايگاه ايده آلي برساند.

شاگردان ابطحي تاكنون با 2برد، 3 تساوي و 8 باخت قادر به كسب 9 امتياز شده‌اند.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن