تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803304344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قزوين:استانداري موتور محركه دستگاه‌هاي اجرايي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار قزوين:استانداري موتور محركه دستگاه‌هاي اجرايي است
استاندار قزوين گفت: استانداري موتور محركه دستگاه‌هاي اجرايي است.
به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، مرتضي روزبه صبح امروز در نخستين نشست با مديران و تمام كاركنان استانداري اظهار داشت: استانداري نماينده عالي دولت است و جايگاه حاكميتي دارد و اين جايگاه منحصر به استانداري نيست بلكه سازمان و ساز و كار استاندار كل سازمان استانداري است كه شامل تمام كاركنان مي‌شود و هيچكس در اين مجموعه پنهان و مخفي نيست.

وي افزود: موفقيت استاندار در گرو موفقيت و كارآمدي كاركناني پويا و با نشاط است و خروجي كارها از سوي استاندار ارائه مي‌شود اگر مجموعه، مجموعه موفقي نباشد و ما استاندار را شخصاً موفق بدانيم اشتباه است بلكه بايد نشاط و موفقيت در بين كاركنان استانداري و شخص استاندار كاملاً مشهود باشد.

استاندار قزوين به وجود بدنه كارشناسي قوي در استانداري اشاره كرد و گفت: تقويت نيروي انساني در نظام استانداري مورد تأكيد ماست زيرا حريم و هويت كارشناس ناموس تشكيلات است.

روزبه با بيان اينكه استاندار موفق نتيجه تلاش كارشناسان با نشاط و پوياست، ادامه داد: در استانداري به لحاظ وجود نيروي كارشناسي وضعيت بسيار خوبي وجود دارد و به خاطر اين امر بايد تلاش‌ها در راستاي تقويت اين مجموعه باشد و طوري رفتار كنيم كه منجر به هويت‌بخشي به اين بدنه مهم و تأثيرگذار شود.

اين مسئول اضافه كرد: اگر يك سامانه‌اي تمام اجزايش خوب كار كرد و در جايگاهشان خوب نقش‌آفريني كردند تبديل به يك مجموعه موفق، پويا و با نشاط و كارا مي‌شود و در غير اين صورت وجود فاصله بين اين دو مجموعه موجب بروز اشكال و ايراد در تمام مجموعه خواهد شد.

استاندار قزوين خاطرنشان كرد: اگر يك سازمان حيات نداشته باشد ممات دارد و دچار يك مردن تدريجي و غير محسوس مي‌شود.

روزبه ادامه داد: صرف حضور فيزيكي دليل بر زنده و پويا يك مجموعه بودن نيست بلكه خروجي يك سازمان بيانگر ميزان پويايي و با نشاطي آن است.

وي با بيان اينكه تحقق اهداف سازماني تعريف دارد، بيان كرد: صرفاً تشكيل جلسات و انجام مكاتبات منجر به انجام كار و نتيجه مطلوب نمي‌شود بلكه اين امر اگر منجر به انجام كار نشود تنها خوداشتغالي است.

استاندار قزوين اضافه كرد: در استانداري بايد كارشناسان مرحله به مرحله جلوتر بيايند و جابه‌جايي بين نيروها با نهايت سعي و تلاش صورت گيرد.

روزبه با بيان اينكه وجود نشاط در نيروهاي انساني سازمان‌ها موجب موفقيت آنها مي‌شود، ابراز كرد: معني نشاط در هر سازماني اين است كه مجموعه و كاركنان آن سازمان از انجام كارها و وظايفشان لذت ببرند و با علاقه به انجام امور محول شده خود بپردازند كه نتيجه اين امر منجر به موفقيت سازمان مي‌شود.

اين مسئول با تأكيد بر اينكه بهترين زمان عمر هر كارمند در محيط كار مي‌گذرد، افزود: انسان يك سرمايه بي‌بديلي به نام عمر دارد و ديگر تكرارناپذير است اگر بستر كار براي هر فردي فراهم نشده باشد نبايد عمر خود را هدر دهد اين امر مهمي است كه كارشناسان بايد مطالعه داشته باشند تا نتيجه كارهايشان روز به روز بهتر شود.

استاندار قزوين با اشاره به اهميت نظم در محيط اداري بيان كرد: نظم شامل همه بخش‌هاي زندگي يك انسان مي‌شود و در محيط اداري نيز از يك اهميت ويژه‌اي برخوردار است، جلسات بايد سر وقت معين شده تشكيل شوند و به موقع نيز به پايان برسند و خروجي آنها نيز منجر به خدمت به مردم باشد.

روزبه به اهميت نماز در زندگي فردي و جمعي انسان‌ها اشاره كرد و افزود: در ساختار نظام جمهوري اسلامي وقت و مكاني براي اقامه نماز اول وقت اختصاص داده شده است.

وي با بيان اينكه اهميت نماز تنها و صرفاً به وقت اداري اختصاص نبايد داشته باشد، افزود: نتيجه اقامه نماز بايد پويايي برقراري محيطي با صفا سالم در ادارات شود.

استاندار قزوين ضمن تأكيد بر تشكيل جلسات نشست و هم‌فكري با كاركنان استانداري به صورت فصلي عنوان كرد: چنين جلساتي به صورت فصلي بايد تكرار شود و معاونان و مديران استانداري نيز با كاركنانشان بايد اين جلسات را داشته باشند.

انتهاي پيام/2667/ي30

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن