تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818779700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس اداره منابع طبيعي ماسال خبر دادكشف 99 متر مكعب چوب‌آلات جنگلي قاچاق در ماسال


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس اداره منابع طبيعي ماسال خبر دادكشف 99 متر مكعب چوب‌آلات جنگلي قاچاق در ماسال
رئيس اداره منابع طبيعي ماسال از كشف 99 متر مكعب چوب‌آلات جنگلي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.


محمدرضا دلجوپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماسال با بيان اينكه اين شهرستان بالغ بر 486 كيلومتر مربع وسعت دارد، اظهار كرد: ماسال حدود 53 هزار هكتار عرصه جنگلي و 14 هزار و 540 هكتار مرتع را به خود اختصاص داده است.

وي با اشاره به كشف چوب‌آلات جنگلي قاچاق تصريح كرد: در راستاي حفاظت از انفال الهي عوامل يگان حفاظت منابع طبيعي و آبخيزداري ماسال مقدار 99 متر مكعب چوب‌آلات جنگلي قاچاق را كشف و ضبط كردند.

اين مسئول با بيان اينكه در اين راستا 10 مورد پرونده تخلف تشكيل شده است، افزود: متخلفان با تشكيل پرونده به محاكم قضايي معرفي شدند.

وي ادامه داد: در راستاي ماده 690 قانون مربوط به تصرفات غيرقانوني اراضي ملي تعداد 5 فقره تخلف و در اجراي ماده 46 اقدام به تخريب منابع طبيعي نيز تعداد 2 فقره توسط حافظان انفال الهي تنظيم شد.

دلجوپور با تصريح بر اينكه متخلفان براي بررسي به مراجع قضايي تحويل داده شدند، خاطرنشان كرد: با توجه به حساسيت منطقه و ارزش بسيار اراضي آن در برخي موارد با تصرف غيرقانوني اراضي ملي مواجه هستيم.

وي از رفع تصرف حدود 7 هزار و 100 متر مربع اراضي ملي از دست متصرفان منابع طبيعي ماسال خبر داد و خاطرنشان كرد: اين امر در راستاي بازگرداندن عرصه به حالت اوليه و طبيعي خود در سه ماه پاييز امسال صورت گرفته است.

انتهاي پيام/84002/ر20

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن