تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819700143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامي ماسال خبر دادكشف 1500 كيلو چوب قاچاق در ماسال


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده انتظامي ماسال خبر دادكشف 1500 كيلو چوب قاچاق در ماسال
فرمانده انتظامي ماسال از دستگيري قاچاقچي و كشف يك هزار و 500 كيلو چوب قاچاق در اين شهرستان خبر داد.


رحيم مهدي‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماسال با اشاره به آغاز طرح زمستاني پليس اظهار كرد: پليس ماسال با بهره‌گيري از تمام امكانات آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران است.

وي افزود: مأموران انتظامي در نخستين روز اجراي طرح زمستاني و به منظور پيشگيري از وقوع تصادفات و حوادث احتمالي تعداد 6 دستگاه خودرو و 6 دستگاه موتورسيكلت معيوب و متخلف را توقيف و روانه پاركينگ كردند.

فرمانده انتظامي ماسال پلمب يك واحد صنفي به دليل رعايت نكردن ضوابط و دستگيري 3 نفر مظنون به سرقت را از ديگر اقدام‌ها ذكر كرد.

وي يادآور شد: شهروندان ماسالي هرگونه تردد افراد ناشناس و مشكوك را به قيد فوريت به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند تا با برخورد به موقع پليس از وقوع جرايم احتمالي پيشگيري شود.

مهدي‌زاده درباره كشف 1.5 تن چوب قاچاق در ماسال خاطرنشان كرد: در راستاي مبارزه با هرگونه ورود و خروج كالاي قاچاق به ماسال مأموران يگان امداد حين گشت‌زني و كنترل خودروهاي در حال عبور به يك دستگاه خودروي نيسان حامل چوب مظنون شدند.

وي با بيان اينكه پليس با توقيف خودرو از آن بازرسي كرد، افزود: در اين بازرسي مقدار يك‌هزار و 500 كيلوگرم چوب قاچاق كشف شد.

فرمانده انتظامي ماسال دستگيري متهم و تشكيل پرونده براي وي را از اقدام‌هاي اين نيرو ذكر كرد و يادآور شد: متهم به همراه تمام اموال مكشوفه براي سير مراحل قانوني به مراجع ذي‌صلاح معرفي شد.

انتهاي پيام/84001/ذ20

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن