تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819439267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرزهاي عراق با اردن و سوريه براي محاصره القاعده بسته شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مرزهاي عراق با اردن و سوريه براي محاصره القاعده بسته شد
نيروهاي ارتش عراق به منظور محاصره عناصر القاعده در استان الانبار، مرزهاي اين كشور با اردن و سوريه را بستند.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري شبكه العالم، در استان الانبار عراق گذرگاههاي مرزي با سوريه و اردن براي محاصره افراد مسلح القاعده در صحراي حد فاصل بين سه كشور بسته شد. در اين منطقه نيروهاي عراقي عملياتي را براي از بين بردن افراد مسلح القاعده انجام مي‌دهند. در اين حال حكيم از اين نيروها خواست در عمليات مسلحانه كنوني خود بين تروريست‌ها و شهروندان تفاوت قائل شوند.

منابع رسانه‌اي به نقل از مسئولان امنيتي در استان الانبار (110 كيلومتري غرب بغداد) تأكيد كردند، نيروهاي امنيتي همه راههاي منتهي به گذرگاههاي مرزي تريبيل و التنف در دورترين نقطه غربي الانبار را بستند و از ورود يا خروج خودروها از طريق گذرگاه تريبيل با اردن جلوگيري كردند.

نيروهاي امنيتي همچنين گذرگاه مرزي التنف بين عراق و سوريه و راه اصلي ارتباطي بين دو منطقه الرطبه و القائم در دورترين نقطه غرب الانبار را بستند و مانع از تردد خودروها در اين مناطق شدند.

اين منابع خاطرنشان كردند، اين تدابير با هدف تنگ كردن عرصه بر افراد مسلح القاعده اتخاذ شده است. تا جايي كه نوري المالكي نخست وزير عراق روز يكشنبه يك هفته مهلت براي پايان دادن به حضور القاعده در صحراي الانبار و منطقه الجزيره بين آن و استان هاي صلاح الدين و نينوا تعيين كرد.

اين منطقه يكي از بزرگترين مناطق حضور و آموزش القاعده و گروههاي مرتبط با آن و مهم ترين آنها دولت اسلامي عراق و شام داعش به شمار مي‌رود.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن