تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803521100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احسان حدادي: سخنانم فقط نقدها و گلايه هاي يك ورزشكار حرفه اي بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: احسان حدادي: سخنانم فقط نقدها و گلايه هاي يك ورزشكار حرفه اي بود


تهران IranSport.Net - احسان حدادي نايب قهرمان بازي هاي المپيك 2012 لندن با انتشاربيانيه اي مبني براينكه نگاه سياسي در مصاحبه اخيرش با يك شبكه خارجي نداشته است، افزود : در اين مصاحبه فقط نقدها و گلايه هاي يك ورزشكار حرفه اي را از بي مهري مسوولان وقت ورزش بيان كردم.

حدادي در اين بيانيه آورده است: پس از پخش مصاحبه ام با يك شبكه فارسي زبان كه البته بنده اولين ورزشكار ايراني نبودم كه با آن شبكه مصاحبه مي كرد و ديگر قهرمانان اين سرزمين هم با شبكه هاي ماهواره اي صحبت كرده اند، هجمه هاي عظيم به اينجانب از طريق تماس هاي تلفني، پيام هاي كوتاه، شبكه هاي اجتماعي وحتي ايميل وارد شده و لازم دانستم جهت تنوير افكار عمومي نكاتي را به استحضار مردم شريف ايران اسلامي كه خود را فرزند كوچك اين سرزمين مي دانم برسانم:

1- به اطلاع مردم شريف ايران مي رسانم مصاحبه انجام شده به خواسته شخصي اينجانب صورت نپذيرفته و زماني كه بنده در مسابقات دايموند ليگ (ليگ الماس) حضور داشته از شبكه فوق الذكر جهت مصاحبه به اينجانب مراجعه و درخواست مصاحبه اي را به عنوان ورزشكار داشته كه بنده هم به عنوان يك ايراني و با توجه به مصاحبه ديگر ورزشكاران كشور با شبكه هاي ماهواره اي دعوت آنان را پذيرفتم به هرحال بنده يك ايراني ام وايرانيان مردماني هستند كه در تمامي اقصي نقاط دنيا حضور داشته و دلشان براي ايران و ايراني مي تپد.

بنده هيچ نگاه سياسي به اين مصاحبه نداشته وندارم وصرفاً به عنوان يك ورزشكار مصاحبه را انجام داده ام و و نقدها و گلايه هاي بنده گلايه يك ورزشكار حرفه اي بوده كه مورد بي مهري مسئولين وقت ورزشي كشورم قرار گرفتم.

2- بنده يك ورزشكار حرفه اي هستم كه ارتزاق و درآمد اينجانب از طريق ورزش صورت مي گيرد و شغل ديگري نداشته و ندارم. لازمه حرفه اي بودن در ورزش داشتن امكانات حرفه اي ازجمله مربي، بدنساز، ماساژور وبرنامه هاي حرفه اي و ساير مولفه هاي علمي ورزشي است.

در غير اينصورت هيچ ورزشكاري به قله هاي افتخار درجهان المپيك نخواهدرسيد واين نگاه و اين برنامه ها درحيطه مسووليت كميته ملي المپيك و به تبع آن فدراسيون مربوطه خواهد بود.

اين در حالي است كه 16 ماه از المپيك گذشته و همچنان بنده بدون مربي و در اكثر اوقات با هزينه هاي شخصي مشغول انجام فعاليت هاي حرفه اي هستم و افق و نگاه بنده به دو المپيك ديگر است.

حدادي با كسب يك مدال نقره المپيك اقناع نخواهد شد و تمام تلاش هاي خود را مصروف اين امر خواهد كرد تا اين مدال در المپيك ريودوژانيرو و توكيو به رنگ بهتري تغيير كند و براي نخستين بار در طول تاريخ پرچم پر افتخار كشور عزيزم در استاديوم اصلي محل برگزاري بازيهاي المپيك به اهتزاز در آيد و باعث شادي دل مردم كشورم شود اگر چه معتقدم اين قهرماني در مقابل ايثارگري شهداي والا مقام كشورم ذره اي نا چيز است.

آيا اين تغيير رنگ مدال و كسب افتخاري ديگر به آساني صورت خواهد پذيرفت؟؟! آيا امكانات لازم و حرفه اي ودرمهمترين بخش و مولفه آن داشتن مربي حرفه اي و امكانات حرفه اي را مي طلبد.

3- دربرنامه تلويزيوني شبكه دومورخ 30 آذر ماه تصاويري از تقديرمسوولين وقت كشور از اينجانب پخش شد كه در نوع خود بسيار قابل ارزش و جاي تشكر دارد اماجهت اطلاع هموطنان عزيز عارضم كه صحبت هاي بنده صرفاًازديد مالي نبوده وجوايز اهدايي رياست جمهور وقت نيز همان جوايز تعيين شده جهت قهرمانان المپيك بوده كه نه تنها به اينجانب بلكه به ساير قهرمانان نيز اهدا شددر صورتي كه مقرر گرديده بود به سبب ارزش مدال اينجانب جايزه نفر اول المپيك به بنده پرداخت شود كه اين نيز محقق نگرديد!!!

در خصوص باشگاه پرسپوليس كه اسپانسر اينجانب در دايموند ليگ بوده فقط بخشي ازقرارداد محقق گشته و بخش ديگر آن تاكنون پرداخت نشده و بنده هم هيچ مصاحبه اي به جهت حفظ حرمت باشگاه پرسپوليس و هواداران ميليوني آن انجام ندادم در ضمن قبل از المپيك مسوولين وقت كشور به خصوص معاون اول رييس جمهور وقت وتعداد ديگري از مسوولين كشوري و ورزشي وعده جوايز و مجوز خودرو و زمين را به اينجانب داده بودند كه متاسفانه هيچ يك از آن وعده ها محقق نگشت.

اگرحدادي عاشق ايران و مردم ايران نبود دوباره درمسابقات كشورهاي اسلامي براي اهتزاز پرچم مقدس ايران به ميدان نمي آمد كما اينكه ورزشكاران مدال آور المپيكي رشته اي خاص به سبب محقق نشدن وعده هاي مسوولين و نداشتن مربي حرفه اي پاي در هيچ رقابت بين المللي ننهاده و همچنان نيز بر خواسته خود پا فشاري مي نمايند ضمن آن كه چنانچه دريافتي هاي خود را درمقام قياس با ورزشكاران خارجي هم رده خود بگذارم 5/1 آن ها نخواهدبوددر صورتيكه همان ورزشكاران تحت حمايت و هزينه كردكشورخودپاي درمسابقات بين المللي گذاشته و براي كشور خود كسب مقام مي نمايند.

4 در پايان بار ديگر اعلام مي دارم اينجانب در سايه توجهات حضرت حق و توكل به ائمه اطهار و دعاي خير مردم ايران و عنايات و دعاي خير رهبر معظم انقلاب تاكنون توانسته ام مدال و افتخاري جهت كشور عزيزم به ارمغان آورم و همواره خود را سرباز كوچك نظام مقدس جمهوري اسلامي دانسته و چنانچه مصاحبه اي با شبكه هاي مختلف داشته ام فقط در قامت يك ورزشكار و فارغ از مسايل سياسي بوده وصرفاً درد و دل هاي يك ورزشكار كه براي اولين بار در تاريخ ورزش كشور توانسته مدال و افتخار جهاني در رشته اي را به ارمغان آورد كه كسب آن بسيار طاقت فرسا و سنگين بوده.

انتظار اينجانب از دولت تدبير و اميد اين است كه در سايه نگاه ويژه به مسايل اقتصادي وسياسي نگاه نويدبخش خود را به حوزه جوانان و ورزش غافل ننمايد تا شاهد افتخار آفريني ساير ورزشكاران اين سرزمين باشيم.

ضمناً يادآور مي شوم مسايل بسياري ازمحقق نشدن وعده ها و حمايت نشدن وسنگ اندازي برخي از مسوولين وقت ورزش در جهت نرسيدن اينجانب به مدال المپيك صورت پذيرفته كه صرفاً جنبه مادي نداشته و اينجانب نيز ترجيح مي دهم آن مسائل را براي هميشه در دل خود نگه دارم.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن