تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802723692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزاد : به دنبال برگزاري ليگ سپك تاكرا هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: آزاد : به دنبال برگزاري ليگ سپك تاكرا هستيم
رئيس انجمن سپك تاكرا از برگزاري ليگ سپك تاكرا خبر داد و اظهار داشت: در صورت تقاضاي بالا از سوي تيم‌ها تا 5 دي در خصوص برگزاري ليگ تصميم‌ها را اتخاذ مي‌كنيم.
سهراب آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن سپك تاكرا در نظر دارد ليگ سپك تاكرا را برگزار كند البته برگزاري ليگ سپك تاكرا بستگي به اعلام آمادگي 6 تا 7 تيم براي حضور در مسابقات ليگ را دارد.

رئيس انجمن سپك تاكرا ادامه داد: انجمن سپك تاكرا قصد دارد مسابقات را در سه بخش دبل، تيمي و رگو برگزار كند. مسابقات در 2 دوره رفت و برگشت برگزار مي‌شود. تاكنون استان‌هاي آذربايجان شرقي و سيستان و بلوچستان براي ميزباني اين مسابقات اعلام آمادگي كرده‌اند .

وي تصريح كرد: انجمن در صورتي كه 6 تا 7 تيم براي حضور در اين مسابقات ليگ اعلام آمادگي كنند به بررسي شرايط و امكانات شهرستان‌هاي متقاضي جهت برنامه‌ريزي رقابت‌هاي ليگ مي‌پردازد و در نهايت استاني را كه از امكانات كامل و مناسبت‌تري برخوردار باشد به عنوان ميزباني اين مسابقات انتخاب مي‌شود.

آزاد افزود: انجمن سپك تاكرا در صورت برگزاري ليگ قصد دارد مسابقات ليگ را بهمن و اسفند ماه سال جاري برگزار كند و مرحله سوم و فينال را فروردين ماه سال 93 در استان تهران برگزار كند. در صورتي كه شرايط برگزاري ليگ فراهم نباشد مسابقات قهرمان كشوري را برگزار مي‌كنيم.

رييس انجمن ادامه داد: برگزاري و يا عدم برگزاري مسابقات ليگ تا 5 دي ماه به طور كامل و قطعي مشخص مي‌شود متاسفانه بعضي از تيم‌ها مشكل اسپانسر دوره‌ي داوران مسابقات را دارند به دليل كمبود بودجه همه‌ي تيم‌ها توانايي پرداخت هزينه‌هاي رقابت‌ را ندارند لذا نياز به همراهي و كمك اسپانسر دارند در صورتي كه در جذب اسپانسر هم موفق عمل نكنند نمي‌توانند در مسابقات ليگ شركت كنند.

وي افزود: تيم ملي سپك‌تاكرا 22 بهمن ماه سال جاري فينال سوپر ليگ جهاني مالزي را پيش رو دارند مسابقات در بخش ركود فقط مخصوص مردان است 9 بازيكن دعوت شده‌اند از اينرو انجمن در تهران 2 اردوي 20 روزه را براي ملي‌پوشان سپك‌تاكرا برگزار مي‌كند تا 9 نفر برتر را مشخص و اعزام كند.

آزاد ادامه داد: برنامه‌ي اصلي تيم ملي سپك‌تاكرا مسابقات آسيايي اينچئون كره جنوبي است. چهارشنبه هفته‌ي گذشته با عليپور رييس فدراسيون انجمن‌هاي ورزشي در خصوص اعزام تيم ملي به مسابقات اينچئون جلسه برگزار كرديم.

وي افزود: مسئولان فدراسيون بيان داشتند كه مسئولان كميته المپيك در خصوص اعزام يا عدم اعزام تيم ملي سپك‌تاكرا به مسابقات اينچئون كره‌جنوبي در سال 93 تصميم نهايي خود را اخذ مي‌كنند و اين در حالي است كه ساير تيم‌هاي آسيايي برنامه‌هاي مسابقات اينچئون خود را طراحي كرده‌ و اردوهاي آمادگي خود را برپا كرده‌اند.

رئيس انجمن تصريح كرد: سپك‌تاكرا براي حفظ آمادگي جهاني و فني خود نياز به تمرينات فشرده و گسترده دارد. متاسفانه بلاتكليف هستيم و شرايطمان براي طراحي برنامه جهت اين مسابقات فراهم نيست.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن