تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803048132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضيحات احسان حدادي در مورد مصاحبه‌اش با شبكه BBC


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: توضيحات احسان حدادي در مورد مصاحبه‌اش با شبكه BBC
دارنده مدال نقره بازي‌هاي المپيك 2012 لندن پيرامون مصاحبه‌اي كه از وي در يكي از شبكه‌هاي ماهواره‌اي پخش شد و مورد انتقاد يكي از شبكه‌هاي داخلي قرار گرفته توضيحاتي ارائه كرد.

به گزارش مهر، متن بيانيه احسان حدادي به شرح زير است:

با سلام خدمت هموطنان گرانقدر و كليه ايرانيان در سراسر جهان و با عرض تسليت ايام سوگواري و اربعين سالار شهيدان حضرت اباعبدالله حسين(ع) پس از پخش مصاحبه اينجانب با شبكه BBC فارسي كه البته بنده اولين ورزشكار ايراني نبوده كه با آن شبكه مصاحبه داشته (خبرهاي خانه را به كوچه برده باشم به نقل 20:30) تا قبل از بنده نيز شاهد پخش مصاحبه ديگر قهرمانان اين سرزمين با شبكه‌هاي ماهواره‌اي بوده‌ايم عكس العمل‌ها و هجمه‌هاي عظيم به اينجانب وارد گشته چه از طريق تماس‌هاي تلفني، پيامك و چه از طريق شبكه‌هاي اجتماعي و حتي ايميل شخصي‌ام، لذا لازم دانسته جهت تنوير افكار عمومي نكاتي را به استحضار مردم شريف ايران اسلامي كه خود را فرزند كوچك اين سرزمين مي‌دانم برسانم:

1- به اطلاع مردم شريف ايران مي‌رسانم مصاحبه انجام شده به خواسته شخصي اينجانب صورت نپذيرفته و زماني كه بنده در مسابقات دايموند ليگ(ليگ الماس) حضور داشته از شبكه فوق‌الذكر جهت مصاحبه به اينجانب مراجعه و درخواست مصاحبه‌اي را به عنوان ورزشكار داشته كه بنده هم به عنوان يك ايراني و با توجه به مصاحبه ديگر ورزشكاران كشور با شبكه‌هاي ماهواره‌اي دعوت آنان را پذيرفتم.

به هر حال بنده يك ايراني‌ام و ايرانيان مردماني هستند كه در تمامي اقصي نقاط دنيا حضور داشته و دلشان براي ايران و ايراني مي‌تپد. بنده هيچ نگاه سياسي به اين مصاحبه نداشته و ندارم و صرفاً به عنوان يك ورزشكار مصاحبه را انجام داده‌ام و نكاتي را كه در آن مصاحبه عنوان كرده‌ام در حال حاضر نيز به آن اعتقاد داشته و نقدها و گلايه‌هاي بنده گلايه يك ورزشكار حرفه‌اي بوده كه مورد بي مهري مسئولين وقت ورزشي كشورم قرار گرفتم.

2- بنده يك ورزشكار حرفه‌اي هستم كه ارتزاق و درآمد اينجانب از طريق ورزش صورت مي‌گيرد و شغل ديگري نداشته و ندارم. لازمه حرفه‌اي بودن در ورزش داشتن امكانات حرفه‌اي از جمله مربي حرفه‌اي، بدنساز حرفه‌اي، ماساژور حرفه‌اي برنامه‌هاي حرفه‌اي و ساير مولفه‌هاي علمي ورزشي است لذا در غير اينصورت هيچ ورزشكاري به قله‌هاي افتخار در جهان المپيك نخواهد رسيد. اين نگاه و اين برنامه‌ها در حيطه مسئوليت كميته ملي المپيك و به تبع آن فدراسيون مربوطه خواهد بود در حاليكه 16 ماه از المپيك گذشته و همچنان بنده بدون مربي و در اكثر اوقات با هزينه‌هاي شخصي مشغول انجام فعاليت‌هاي حرفه‌اي هستم افق و نگاه بنده به دو المپيك ديگر است. حدادي با كسب يك مدال نقره المپيك اقناع نخواهد شد و تمام تلاش‌هاي خود را مصروف اين امر خواهد كرد تا اين مدال در المپيك ريودوژانيرو و توكيو به رنگ بهتري تغيير كند و براي نخستين بار در طول تاريخ پرچم پر افتخار كشور عزيزم در استاديوم اصلي محل برگزاري بازي‌هاي المپيك به احتزاز درآيد و باعث شادي دل مردم كشورم ايران شود. اگر چه معتقدم اين قهرماني در مقابل ايثارگري شهداي والا مقام كشورم ذره‌اي ناچيز است. آيا اين تغيير رنگ مدال و كسب افتخاري ديگر به آساني صورت خواهد پذيرفت؟ آيا امكانات لازم و حرفه‌اي و در مهمترين بخش و مولفه آن داشتن مربي حرفه‌اي و امكانات حرفه‌اي را نمي‌طلبد؟

3- در برنامه 20:30 مورخ 30/9/92 تصاويري از تقدير مسئولان وقت كشور از اينجانب پخش شد كه در نوع خود بسيار قابل ارزش و جاي تشكر دارد اما جهت اطلاع هموطنان عزيز عارضم كه صحبت‌هاي بنده صرفاً ازديد مالي نبوده و جوايز اهدايي رياست جمهور وقت نيز همان جوايز تعيين شده جهت قهرمانان المپيك بوده كه نه تنها به اينجانب بلكه به ساير قهرمانان نيز اهدا شد در صورتي كه مقرر شده بود به سبب ارزش مدال اينجانب جايزه نفر اول المپيك به بنده پرداخت شود كه اين نيز محقق نشد!

در خصوص باشگاه پرسپوليس كه اسپانسر اينجانب در دايموند ليگ بوده فقط بخشي از قرار داد محقق گشته و بخش ديگر آن تا كنون پرداخت نشده و بنده هم هيچ مصاحبه‌اي به جهت حفظ حرمت باشگاه پرسپوليس و هواداران ميليوني آن انجام ندادم در ضمن قبل از المپيك مسئولين وقت كشور به خصوص معاون اول رئيس جمهور وقت و تعداد ديگري از مسوولان كشوري و ورزشي وعده جوايز و مجوز خودرو و زمين را به اينجانب داده بودند كه متاسفانه هيچ يك از آن وعده‌ها محقق نگشت. اگر حدادي عاشق ايران و مردم ايران نبود دوباره در مسابقات كشورهاي اسلامي براي اهتزاز پرچم مقدس ايران به ميدان نمي‌آمد كما اينكه ورزشكاران مدال آور المپيكي رشته‌اي خاص به سبب عدم تحقق وعده‌هاي مسئولان و نداشتن مربي حرفه‌اي پاي در هيچ رقابت بين‌المللي ننهاده و همچنان نيز بر خواسته خود پا فشاري مي‌كنند ضمن آن كه چنانچه دريافتي‌هاي خود را در مقام قياس با ورزشكاران خارجي هم رده خود بگذارم نصف آن‌ها نخواهد بود در صورتي كه همان ورزشكاران تحت حمايت و هزينه كرد كشور خود پاي در مسابقات بين‌المللي گذاشته و براي كشور خود كسب مقام مي‌كنند.

4ـ در پايان بار ديگر اعلام مي‌دارم اينجانب در سايه توجهات حضرت حق و توكل به ائمه اطهار و دعاي خير مردم ايران و عنايات و دعاي خير رهبر معظم انقلاب تاكنون توانسته‌ام مدال و افتخاري جهت كشور عزيزم به ارمغان آورم و همواره خود را سرباز كوچك نظام مقدس جمهوري اسلامي دانسته و چنانچه مصاحبه‌اي با شبكه‌هاي مختلف داشته‌ام فقط در قامت يك ورزشكار و فارغ از مسايل سياسي بوده و صرفاً درد و دل‌هاي يك ورزشكار كه براي اولين بار در تاريخ ورزش كشور توانسته مدال و افتخار جهاني در رشته‌اي را به ارمغان اورد كه كسب آن بسيار طاقت فرسا وسنگين بوده و انتظار اينجانب از دولت تدبير و اميد اين است كه در سايه نگاه ويژه به مسايل اقتصادي و سياسي نگاه نويدبخش خود را به حوزه جوانان و ورزش غافل ننمايد تا شاهد افتخار‌آفريني ساير ورزشكاران اين سرزمين باشيم.

ضمناً ياد آور مي‌شوم مسايل بسياري از عدم تحقق وعده‌ها و عدم حمايت و سنگ‌اندازي برخي از مسئولين وقت ورزش در جهت نرسيدن اينجانب به مدال المپيك صورت پذيرفته كه صرفاً جنبه مادي نداشته و اينجانب نيز ترجيح مي‌دهم آن مسائل را براي هميشه در دل خود نگه دارم.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن