تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802543346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسافران جام ياريگين روسيه معرفي شدند محك آزادكاران در سرزمين تــزارها


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: مسافران جام ياريگين روسيه معرفي شدند محك آزادكاران در سرزمين تــزارها
محسن وظيفه
ايران ورزشي- كشتي آزاد ايران باز هم در مسابقات بين‌المللي روسيه حضور خواهد داشت. از زمان حضور رسول خادم در كشتي خوشبختانه فضايي به وجود آمده كه باعث شده تا تيم ملي كشتي آزاد هيچ يك از تورنمنت‌هاي مهم و بزرگ بين‌المللي را از دست ندهد.
حضور در تورنمنت‌هاي مهم جام علي‌اف و جام ياريگين يكي دو سالي است كه در برنامه‌هاي كادر فني قرار گرفته و كادر فني سعي مي‌كند كه تعدادي از كشتي‌گيران جوان را براي كسب تجربه و ريختن ترس رقابت با روس‌ها براي تورنمنت‌هاي مهم بين‌المللي كه در سرزمين تزارها برگزار مي‌شود انتخاب كند.
امسال هم رسول خادم براي مسابقات بين‌المللي ياريگين يك تيم را انتخاب كرده و راهي اين مسابقات خواهد كرد. البته شايد صحيح نباشد در قبال نفراتي كه راهي روسيه مي‌شوند از كلمه تيم استفاده كرد چرا كه در مجموع فقط چهار كشتي‌گير به مسابقات اعزام مي‌شوند و طبيعي است كه براي اين تيم نتوانيم از كلمه تيم استفاده كنيم. اين موضوع هم چند وقتي است كه در كشتي باب شده حال چه سياستي پشت اين تصميم وجود دارد كه رسول خادم به مسابقات اينچنيني تيم كامل نمي‌فرستد ما نمي‌دانيم. اما يك واقعيت وجود دارد كه كشتي آزاد مي‌تواند با حضور در اين مسابقات پيشرفت بسيار زيادي را نسبت به گذشته داشته باشد. به خصوص اينكه نفراتي كه يه اين مسابقات اعزام مي‌شوند همه جوان و كم‌تجربه هستند كه حضور در اين ميدان مي‌تواند براي آنها بسيار مهم و حياتي باشد. مصطفي قياسي و پيمان ياراحمدي در وزن 74 كيلوگرم، عليرضا كريمي در وزن 84 كيلوگرم و عبدا... قمي در وزن 120 كيلوگرم چهار كشتي‌گيري هستند كه قرار است راهي جام ياريگين شوند.
سه نفر از اين چهار نفر در تركيب تيم ملي جوانان در رقابت‌هاي جهاني سال گذشته حضور داشتند كه حالا مي‌توانند از اين مسابقات به‌عنوان سكوي پرتاب خود استفاده كنند. اين كشتي‌گيران مدتي است كه زير نظر كادر فني هستند و رسول خادم مي‌خواهد آنها را با اعزام به اين تورنمنت‌ها با انگيزه نگه دارد تا بلكه در مواقع نياز از آنها به‌عنوان پتانسيل كشتي آزاد استفاده كند. البته كاش به جاي اين چهار نفر در تركيب تيم ملي تعداد كشتي‌گيران بيشتري را مي‌ديدم و به خصوص در اوزاني مثل 55 كيلوگرم كه با مشكل اساسي پشتوانه روبرو هستيم، سعي مي‌كرديم نفرات جديدي را در روسيه محك بزنيم. به هر حال اين تفكر كادر فني و فدراسيون است كه از همه نفرات در تركيب تيم ملي استفاده نمي‌كند كه البته مي‌تواند دلايل خاص خودش را داشته باشد. شايد يكي از اين دلايل مشكلات مالي و كمبود بودجه باشد. فدراسيون كشتي و مديريت جديدش با ميراثي كه خطيب از خود بجا گذاشته دچار مشكل است. به هر حال رفع هفت ميليارد تومان بدهي كاري نيست كه به اين آساني‌ها بتوان از عهده آن برآمد. يا اينكه كادر فني مي‌خواهد به اين ترتيب بين جوانان انگيزه به وجود بياورد و در واقع اينگونه نباشد كه هر كشتي‌گيري به صرف حضور در اردوي تيم ملي و لقب ملي‌پوش بودن راهي مسابقات بين‌المللي شود. رقابت‌هاي بين‌المللي كشتي آزاد جام ايوان ياريگين طي روزهاي 3 تا 7 بهمن ماه در شهر كراسنويارسك روسيه برگزار مي‌شود. خيلي از كارشناسان اعتقاد دارند كه اين رقابت‌ها در سطح مسابقات جهاني برگزار مي‌شود و خيلي از نفرات نامدار و مطرح دنيا در اين مسابقات به ميدان مي‌روند. بنابراين اين تورنمنت مي‌تواند يك محك جدي براي نفراتي باشد كه كمتر فرصت ديده شدن را دارند.

امسال هم رسول خادم براي مسابقات بين‌المللي ياريگين يك تيم را انتخاب كرده و راهي اين مسابقات خواهد كرد. البته شايد صحيح نباشد در قبال نفراتي كه راهي روسيه مي‌شوند از كلمه تيم استفاده كرد چرا كه در مجموع فقط چهار كشتي‌گير به مسابقات اعزام مي‌شوند و طبيعي است كه براي اين تيم نتوانيم از كلمه تيم استفاده كنيم.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن