تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803486038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتفاق‌هاي عجيب 3102 روي سايت پرتغالي رفتار كروش چيزي شبيه قتل نامزد دونده پارالمپيكي


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: اتفاق‌هاي عجيب 3102 روي سايت پرتغالي رفتار كروش چيزي شبيه قتل نامزد دونده پارالمپيكي
وقتي سايت پرتغالي در روزهاي پاياني سال 2013 روي اتفاق‌هاي جنجالي ورزش جهان در اين سال دست مي‌گذارد، نمي‌تواند از رفتار كروش در ديدار با كره جنوبي چشم‌پوشي كند؛ حالا يا مليت كروش باعث شده تا اين رفتار به چشم سايت پرتغالي بيايد يا اينكه واقعا از نظر نويسنده اين گزارش، رفتار كروش چيزي شبيه قتل نامزد اسكار پيستوريوس بوده است؟
سايت « maisfutebo» در اين گزارش كه به جنجالي‎ترين اتفاق‌هاي سال 2013 پرداخته، دوپينگي اعلام شدن «لانس آرمسترانگ» و قتل نامزد «اسكار پيستوريوس» توسط اين دونده پارالمپيكي را در فهرست قرار مي‌دهد و جالب است كه در همين ليست رفتار كروش را هم تا اين حد خبرساز معرفي مي‌كند؛ ليستي كه مرور دوباره‌اش جالب است.
اعتراف به دروغ
دوچرخه‌سوار آمريكايي در گفت و گو با «اپرا وينفري» در يك برنامه زنده اعتراف كرد كه از مواد نيروزا استفاده كرده است. اين قهرمان توردوفرانس همواره تاكيد مي‌كرد كه دوپينگ نكرده اما سرانجام پذيرفت كه اين كار را انجام داده است و هفت عنوان قهرماني او پس گرفته شد. تصوير كامل مردي كه بر مشكلات فائق آمده بود و به بالاترين سطح موفقيت رسيده بود، پس از دروغ‌هاي بزرگ به چهره اصلي رسانه‌ها تبديل شد.

قتل در روز ولنتاين
در 14 فوريه سال 2013 خبر تكان‌دهنده‌اي در دنيا پيچيد. نامزد اسكار پيستوريوس به نام «ريوا استينكامپ» در خانه‌اي كه آنها زندگي مي‌كردند، به ضرب گلوله دونده معلول به قتل رسيد. ورزشكار اهل آفريقاي جنوبي بازداشت شد. او چهار گلوله به نامزد خود شليك كرده بود. او پس از اين اقدام گفت نامزد خود را با دزد اشتباهي گرفته است. پيستوريوس داستان كامل دونده‌اي است كه بر ناتواني غلبه كرد و به بالاترين سطح موفقيت رسيد اما...

ترور در ماراتن بوستون
اين اتفاق در 15 آوريل و به هنگام برگزاري ماراتن بوستون رخ داد. دو بمب در خط پايان منفجر شد و سه نفر جان خود را از دست دادند. نزديك به 200 نفر هم مجروح شدند و وحشت از تروريسم در جهان سايه افكند. پليس آمريكا دو مظنون را پيدا كرد. دو برادر اهل چچن. برادر بزرگ‌تر در درگيري كشته شد و برادر 19 ساله، در انتظار حكم دادگاه به سر مي‌برد.
فساد در فوتبال
سال 2013 سالي بود كه فوتبال درگير تباني شد. يوفا اعلام كرد مشكل شرط‌بندي در فوتبال رو به رشد بوده و حتي دو باشگاه تركيه‌اي تحت عنوان بشيكتاش و فنرباغچه به دليل دست داشتن در فساد فوتبالي از سوي كميته انضباطي اتحاديه فوتبال اروپا با جرايمي روبرو شدند. يوفا اعلام كرد كه 32 هزار بازي در دسته‌هاي اول و دوم را زير نظر گرفته و در هفت دهم درصد از اين بازي‌ها تخلف ديده است.

«كاستا»ي اسپانيايي
كاستا، به‌عنوان يك نوجوان از برزيل وارد فوتبال اسپانيا شد و اكنون در اتلتيكومادريد به‌عنوان يك چهره تاثيرگذار است. مادريدي‌ها پس از جدايي فالكائو با حضور ديه‌گو كاستا، جاي خالي اين بازيكن كلمبيايي را حس نكردند. او زماني كه ديد نمي‌تواند در تيم «لوييز فيليپه اسكولاري» جايي داشته باشد تصميم گرفت به عضويت تيم ملي فوتبال اسپانيا درآيد.

بازيكني كه مربي‌اش را هل داد
مهاجم پاراگوئه‌اي بنفيكا پس از پايان بازي مقابل ويتوريا گيمارش در فينال جام حذفي پرتغال، «خورخه خسوس»، سرمربي تيم بنفيكا را هل داد. البته خيلي زود از طريق صفحه فيس‌بوك از هواداران به خاطر رفتارش عذرخواهي كرد. خسوس هم در مصاحبه‌اي عنوان كرد اين بازيكن عصباني بوده و براي همين هيچ كدورتي از او در دل ندارد. بنفيكا در بازي فينال با نتيجه 2- يك مقابل ويتوريا شكست خورد، ضمن اينكه در فينال ليگ اروپا هم به چلسي باخته بود.

ورود به برزيل با عبور از جنجال سئول
«كارلوس كروش» ايران را به جام جهاني 2014 برزيل رساند. او به همراه «پائولو بنتو» و «فرناندو سانتوس» يكي از سه مربي پرتغالي حاضر در رقابت‌هاي جام جهاني است اما اين اتفاق براي كروش بدون راه انداختن جنجال همراه نبوده است. اين مربي در جنگ لفظي با «چوي كانگ هي» سرمربي تيم ملي كره‌جنوبي به هدفش رسيد. مربي كره، ايراني‌ها را متهم به بدرفتاري در بازي رفت كرد؛ بازي كه با نتيجه يك - صفر براي ايران به پايان رسيد. همين رفتار باعث شد تا در بازي برگشت در سئول جنگ لفظي بين آنها رد و بدل شود.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن