تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818829497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

/تصويري/ وزير كشور مصر بر مقابله با اخوان المسلمين تاكيد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: /تصويري/ وزير كشور مصر بر مقابله با اخوان المسلمين تاكيد كرد
تهران/ واحد مركزي خبر/ سياسي 1392/10/04
محمد ابراهيم وزير كشور مصر بر مقابله با اخوان المسلمين تاكيد كرد.
به گزارش مونيتورينگ اخبار خارجي واحد مركزي خبر ، محمد ابراهيم پس از بازيد از محل انفجار در مركز پليس شهر منصوره و عيادت از مجروحان اين انفجار گفت: همه ما از من گرفته تا يك سرباز جزء اين تروريستها را نابود خواهيم كرد. اين حوادث سبب هراس ما نخواهد شد بلكه برعكس اين حوادث ما را در مبارزه و نابود كردن آنها تقويت و مصمم خواهد كرد و اين اتفاق به زودي خواهد افتاد.
00:01:52.00
وي افزود: برنامه هاي امنيتي پيش بيني شده است و آنچه روي داد نمي تواند همه پرسي را تحت تاثير خود قرار دهد زيرا برنامه امنيتي ما يك برنامه جامع است. من پس از حوادث رابعه و نهضه در بسياري از برنامه هاي تلويزيوني بر روي اين موضوع تاكيد كرده ام كه پاك سازي رابعه و نهضه پايان كار نيست بلكه آغاز مقابله با اخوان المسلمين و بنيادگرايان است.
00:02:47.00
حازم الببلاوي نخست وزير موقت مصر هم گفت: آنچه كه ديروز روي داد بزرگترين توهين ممكن به اين ملت بود. همانطور كه مي دانيد احكام دادگاهها فعاليتهاي اخوان المسلمين را ممنوع كرده است و دولت به طور دقيق در حال اجرايي كردن اين موضوع است اما آنچه كه ديروز شاهد آن بوديم ما را نوع جديدي از تروريسم و در مقياسي وسيع آشنا كرد.
00:03:27.00
وي افزود: تروريسم پديده اي است كه به طور فردي و سازماني از طرف تروريستها انجام مي شود. تروريسم جنبه هاي اجتماعي و سياسي زيادي دارد اما آنچه كه ديروز شاهد آن بوديم تروريسمي است كه تمامي اين موارد را در بر مي گيرد. كشور با تمام قدرت با اين موضوع برخورد خواهد كرد و قانون راه خود را خواهد رفت.
گفتني است بر اثر انفجار دو خودروي بمب گذاري شده در نزديكي مركز پليس شهر منصوره در مصر چهارده نفر كشته و يكصد و سي و سه نفر ديگر زخمي شدند.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن