تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820101805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودكشي در شيراز، چاقوكشي در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: خودكشي در شيراز، چاقوكشي در تهران
اين روزها اتفاقات عجيب در مدارس كشور براي خود حكايتي شده است، خودكشي دانش‌آموز شيرازي به دليل همراه داشتن موبايل در مدرسه شايد پر سروصداترين اين اتفاقات بود، اما طي هفته‌هاي اخير مخاطباني كه اخبار آموزش و پرورش را پيگيري مي‌كنند اخبار عجيب ديگري را نيز شنيده‌اند، زنداني شدن دانش‌آموزي در يكي از روستاهاي رشت از صبح تا عصر داخل انباري مدرسه و دست آخر نيز چاقوكشي دانش‌آموز مدرسه ابتدايي در منطقه 16 تهران.
شايد ما هم مثل هزاران مخاطب و مسئول ديگر از كنار اين اخبار به سادگي عبور كنيم اما حتي بي‌تفاوتي نيز نمي‌تواند مانعي باشد براي پاسخگويي به اين سوال كه در مدارس كشور چه مي‌گذرد؟ از يك سو در نقطه‌اي از كشور به نام شيراز شاهد هستيم كه دانش‌آموزي به دليل همراه داشتن موبايل از سوي مدير و معاون مدرسه اخراج شده كه همين مسئله موجب مي‌شود تا اقدام به خودكشي كند. در سوي ديگر ماجرا كيلومتر‌ها آنطرف‌تر از شيراز در يكي از مدارس مناطق جنوبي تهران شاهد چاقوكشي در يك مدرسه هستيم اما زماني بهت و حيرتمان چندين برابر مي‌شود كه متوجه مي‌شويم اين چاقوكشي توسط دانش‌آموز دبستاني صورت گرفته است آن هم مقابل چشمان ساير دانش‌آموزان.
به گزارش افكارنيوز، ماجرا از اين قرار است كه دو دانش آموز پايه چهارم و ششم ابتدايي با يكديگر درگير مي‌شوند كه دانش آموز پايه چهارم با چاقوي همراه خود به دانش آموز كلاس ششم حمله كرده و چندين ضربه چاقو به وي وارد مي‌كند.
پيگيري‌هاي مكرر خبرگزاري تسنيم از دبستان چنگيزپور منطقه 16 كه اين اتفاق در آن روي داد نتيجه‌اي به همراه نداشت بنابراين با آموزش و پرورش منطقه 16 تماس مي‌گيريم اما بازهم پيگيري‌ها نتيجه‌اي نمي‌دهد كه در نهايت با پيگيري موضوع از اداره آموزش و پرورش شهر تهران اين پاسخ را دريافت مي‌كنيم: "حادثه چاقوكشي در خارج از محيط مدرسه رخ داده است و دو دانش‌آموز در كوچه مدرسه با يكديگر درگير مي‌شوند كه در نهايت يكي از آنها با چاقو به ديگري حمله مي‌كند و مسئولان مدرسه براي كمك به دانش‌آموز آسيب ديده وي را به داخل حياط مدرسه مي‌برند.هم اكنون حال دانش‌آموزي كه چاقو خورده است نيز روبه بهبودي است."
پيگيري خبرنگار تسنيم در خصوص اينكه چگونه يك دانش‌آموز ابتدايي توانسته با خود چاقو به مدرسه ببرد نيز نتيجه‌اي به همراه نداشت.
به هر حال اتفاقاتي كه اين روزها در مدارس كشور در حال وقوع است به قدري عجيب بوده كه هضم آن كمي دشوار است، در چنين شرايطي از مسئولان آموزش‌وپرورش اين انتظار وجود دارد كه حساسيت خود را در برابر وقوع چنين حوادثي بيشتر كرده و با بي‌تفاوتي از كنار آن عبور نكنند.
در اين شرايط ضرورت توجه بيشتر به حضور مشاور و مربي پرورشي در مدارس كشور نمود صد چنداني پيدا مي‌كند.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن