تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819203974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پالايشگاه فجر جم با توليد 26 درصد گاز كشور آماده تامين گاز زمستان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پالايشگاه فجر جم با توليد 26 درصد گاز كشور آماده تامين گاز زمستان است
بوشهر - خبرگزاري مهر: مديرعامل شركت پالايشگاه گاز فجر جم گفت: پالايشگاه فجر جم با توليد 26 درصد گاز كشور آماده تامين گاز زمستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، رحيم اسلامي عصر سه شنبه در بازديد مسئولان از پالايشگاه گاز فجر جم اظهار داشت: پالايشگاه فجر جم نقش بسيار مهمي در گاز توليدي كشور دارد و در حال حاضر بيش از 26 دصد گاز كشور در اين پالايشگاه توليد مي‌شود.

وي از امادگي كامل اين پالايشگاه براي تامين گاز مورد نياز كشور در فصل زمستان خبر داد و اضافه كرد: اين پالايشگاه در حال حاضر روزانه بيش از ١٢٥ ميليون مترمكعب گاز توليد مي‌كند كه در فصل زمستان شاهد توليد حداكثري گاز خواهيم بود.

مديرعامل شركت پالايشگاه گاز فجر جم از توليد روزانه ٢٠٠ تن ال پي جي و ٨٠ تن ميعانات گازي در پروژه توليد گاز مايع پالايشگاه فجرجم خبر داد و گفت: پروژه توليد گاز مايع و نيروگاه گازي جديد به ظرفيت ٨٢,٥ مگاواتي از مهم ترين پروژه هاي فعال پالايشگاه است.

وي با اشاره به تعريف و اجراي واحد توليد گاز طبيعي مايع (ال پي جي) در پالايشگاه فجرجم نيز در دو فاز، خاطرنشان ساخت: فاز نخست اين واحد شامل ساخت چهار مخزن با ظرفيت ذخيره سازي ٣٥٠ تن گاز مايع و ميعانات گازي، سال گذشته در مدار بهره برداري قرار گرفت.

رضايتمندي كاركنان و مشتريان در تمام سطوح بزرگترين سرمايه وزارت نفت است

مدير كل بازرسي وزارت نفت نيز با تقدير از تلاش‌هاي صورت گرفته براي توليد حداكثري گاز در اين پالايشگاه، اظهار داشت: انگيزه‌هاي ديني در كنار انگيزه هاي سازماني، باعث رشد و پيشرفت مي‌شود و مسير تعالي و شكوفايي را شتاب مي‌بخشد.

سيد رحيم عقيق، رضايتمندي كاركنان و مشتريان در تمام سطوح را بزرگترين سرمايه وزارت نفت دانست و افزود: همه شركت ها در صنعت نفت بايد با جديت براي خودكفايي و عدم نياز به بيگانگان تلاش كنند.

كد خبر: 2201922

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۲۲:۰۹

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن