تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819539667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصب تابلوي «عيسي (ع) خدا نيست» در مترو «تورنتو»


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: نصب تابلوي «عيسي (ع) خدا نيست» در مترو «تورنتو»
موسسه خيريه اسلامي «گروه رحمت»واقع در تورنتو، تابلوي با مضمون «عيسي (ع) خدا نيست» را درخيابان ها و ايستگاه هاي مترو اين شهر نصب كرد.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، موسسه خيريه اسلامي گروه رحمت تابلوي با مضمون«آيا مسيح (ع) خداست؟ قرآن و انجيل مي گويند نه،براي دريافت اطلاعات بيشتر به سايت اينترنتي ما به آدرس collectfreequran.org مراجعه كنيد».

موسسه خيريه اسلامي گروه رحمت كه توسط عده اي از جوانان مسلمان كانادايي هدايت مي شود، قصد دارد تا اين تابلوهاي تبليغاتي را از شب كريستمس نصب و تا اواسط ماه ژانويه 2014 در خيابان ها و ايستگاه هاي مترو تورنتو نگه دارد.

اين موسسه عنوان كرد هدف از نصب اين تابلو اطلاع رساني به عموم مردم مخصوصا مسيحيان است. آنان بايد بدانند كه حضرت عيسي (ع) خدا يا فرزند خدا نيست، و به صليب كشيده نشده، بلكه عروج كرده است.

بر طبق آيه 33 سوره مريم در قرآن كريم آمده است كه حضرت عيسي (ع) مي فرمايند: «والسلام علي يوم ولدت و يوم اموت و يوم ابعث حيا»، «و سلام بر من روزي كه تولد يافته ام و روزي كه بميرم و روزي كه زنده برانگيخته مي شوم »، در اين آيه حضرت عيسي ع در سه موضع برخود درود و سلام نموده كه اولي روز ورود به عالم دنيا و دومي روز ورود به عالم برزخ و سومي روز ورود به عالم آخرت و قيامت است.

همچنين اين موسسه خيريه اسلامي در بين مردم شهر تورنتو نسخه هاي رايگان قرآن كريم و بطري هاي آب را به همراه كارت هاي كه بر روي آن آيه 30 سوره انبيا «هر موجود زنده اي را از آب آفريديم. آيا باز هم ايمان نمي آورند؟!» نقش بسته را توزيع كردند.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن