تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803297064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان پرسه‌زني‌هاي دزدان موتورسوار در خيابان‌هاي پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: پايان پرسه‌زني‌هاي دزدان موتورسوار در خيابان‌هاي پايتخت


اعضاي اين باند با موتور در خيابان‌ها مي‌گشتند و به محض ديدن سوژه‌اي مناسب به او حمله مي‌كردند و دست به سرقت مي‌زدند. آنها پس از دستگيري به ده‌ها فقره سرقت در خيابان‌هاي مختلف تهران اعتراف كردند.

تحقيقات مأموران پليس آگاهي تهران براي دستگيري اين باند از چند‌ماه پيش شروع شده بود تا اينكه اوايل آبان‌ماه، نخستين سرنخ‌ها از سارقان به‌دست آمد. ماجرا از اين قرار بود كه 2نفر از اعضاي اين باند عصر 9 آبان‌ماه متوجه مرد جواني شدند كه از ايستگاه متروي ميدان فردوسي خارج شد و به سمت خيابان نجات‌اللهي راه افتاد. او يك كيسه پلاستيكي در دستش بود كه معلوم بود داخلش پول نقد است و 2سارق حرفه‌اي كه سوار يك موتورسيكلت بودند به او حمله كردند و كيسه حاوي 5ميليون تومان پول نقد را دزديدند و فرار كردند. آنها اما خبر نداشتند كه در همان نزديكي دوربين‌هاي مداربسته‌اي وجود داشته كه تصاوير لحظه سرقت را ضبط كرده بود.

با فرار دزدان و شكايت مرد جوان، مأموران تحقيقات خود را شروع و با بررسي تصاوير لحظه سرقت، چهره يكي از سارقان را شناسايي كردند. او جوان 19ساله‌اي به اسم عليرضا بود كه پيش از اين هم به جرم كيف‌قاپي دستگير شده و به زندان افتاده بود. مأموران محل زندگي اين مرد را زيرنظر گرفتند تا اينكه مخفيگاه او را شناسايي كردند. عليرضا و همدستش در يك عمليات ضربتي دستگير شدند و پس از انتقال به اداره آگاهي و شناسايي‌شدن از سوي مالباخته‌ها، به ده‌ها كيف‌قاپي و موبايل قاپي در مناطق مختلف پايتخت اعتراف كردند.

اعترافات متهمان پايان پرونده نبود چرا كه در ادامه مشخص شد اين دو جوان از اعضاي باند بزرگي هستند كه سوار بر موتورسيكلت دست به كيف‌قاپي، موبايل‌قاپي و گردنبند‌قاپي در خيابان‌هاي شهر مي‌زدند. سركرده اين باند، جواني به اسم حميدرضا بود كه او هم از مجرمان سابقه‌دار به شمار مي‌رفت. در ادامه ديگر اعضاي باند نيز يكي بعد از ديگري شناسايي و در مخفيگاه‌هايشان دستگير شدند. در جريان بازجويي از اعضاي اين باند مشخص شد كه آنها سرقت‌هايشان را معمولا در قالب گروه‌هاي 3‌ يا 4نفره و با استفاده از موتورهاي طرح هوندا 125، آپاچي و پولسار مرتكب مي‌شدند.

اعضاي اين باند بيشتر در مناطق مركزي و مراكز فروش گوشي تلفن همراه و تجهيزات رايانه‌اي مي‌گشتند و با استفاده از غفلت مالباخته‌ها دست به سرقت مي‌زدند. طعمه‌هاي اين باند نيز معمولا عابران پياده، رهگذران، سرنشينان خودروهاي سواري و مشتريان مراكز فروش تلفن همراه بودند كه در حال حرف‌زدن با گوشي يا قدم‌زدن در پياده‌رو بودند كه ناگهان هدف حمله دزدان قرار گرفته و موبايل، كيف يا گردنبندشان از سوي آنها به سرقت مي‌رفت.

سرهنگ علي غياثوند، معاون مبارزه با سرقت‌هاي خاص پليس آگاهي تهران با بيان اين خبر گفت: با توجه به اعتراف صريح متهمان به ده‌ها فقره سرقت، از تمامي مالباختگاني كه در طول سال گذشته و بدين شيوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند دعوت مي‌شود براي شناسايي متهمان و شكايت از آنها به اداره 18پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن