تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819419124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار مياندرود:درب اتاق من ‌‌هميشه‌‌ به روي مردم باز است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار مياندرود:درب اتاق من ‌‌هميشه‌‌ به روي مردم باز است
فرماندار مياندرود گفت: درب اتاق من تنها در روز سه‌شنبه به روي اربابان رجوع باز نيست بلكه هر كس در هر زماني و با هرگونه مشكلي مراجعه كند از آنان استقبال مي‌كنم و در حد توانم براي آنان گام برمي‌دارم.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان مياندرود، ارسطو قادري امشب در بازديد از روستاي جامخانه در بخش مركزي اين شهرستان در سخناني در جمع مردم با اشاره به ظرفيت‌هاي اين شهرستان اظهار داشت: از هر شخص و گروهي با هر گرايشي براي توسعه شهرستان گام بردارد استقبال مي‌كنم.

وي با بيان اينكه من خود را فرزند مياندرود مي‎دانم، ادامه داد: بنده به عنوان خادم ملت آماده خدمت‎رساني به مردم اين شهرستان هستم بدون اينكه گرايش سياسي را در كارم دخالت دهم.

قادري با اشاره به اينكه مردم نبايد دغدغه چگونگي حل شدن مشكلاتشان را داشته باشند، تصريح كرد: ساختار كار من بدين گونه است كه در كنار مردم و ياور آنان باشم و همان گونه كه در مراسم روز معارفه خود گفتم به درب منزل تك تك افراد خواهم رفت.

اين مسئول افزود: درب اتاق من تنها در روز سه‌شنبه به روي اربابان رجوع باز نيست بلكه هر كس در هر زماني و با هرگونه مشكلي مراجعه كند از آنان استقبال مي‌كنم و در حد توانم براي آنان گام برمي‌دارم.

فرماندار مياندرود گفت: در مراجعاتي كه مديران شهرستان با بنده در چند روز اخير داشتند اين مطلب را مورد تاكيد قرار دادم كه من حامي حقوق مردم هستم و هيچ‌ كوتاهي براي تكريم و يا برطرف كردن نيازهاي آنان براي من قابل پذيرش نيست.

مقام عالي دولت در شهرستان مياندرود با اشاره به اينكه نظام ما با راي و نظر مردم تشكيل شده است، خاطر نشان كرد: بايد قدردان مردم شريف باشيم و ذره‌اي براي رفع مشكلات شان كوتاهي نكنيم.

وي با اشاره به اينكه بر ما تكليف است تا با شعار و راه و روش تعيين شده از سوي دولت حركت كنيم، گفت: بايد اعتدال را در فعاليت‌هاي خود در نظر بگيريم و با شيوه جديد مديريت وارد عرصه شويم.

فرماندار مياندرود تصريح كرد: منظور از اعتدال فقط در بحث سياسي آن نيست بلكه در زمينه‌هاي مختلف بايد آن را مدنظر قرار دهيم.

انتهاي پيام/86021/ش30

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن