تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804409168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از كودتاي نافرجام هيأت مديره تا شروط رويانيان براي ماندن


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: از كودتاي نافرجام هيأت مديره تا شروط رويانيان براي ماندن
هنوز اختلافات ميان رويانيان، هيأت مديره پرسپوليس و وزارت ورزش و جوانان پايان نيافته ‌و مديرعامل پرسپوليس، علاوه بر تأييد كودتاي هيأت مديره عليه وي از دو شرطي كه براي ماندن در هيأت مديره پرسپوليس گذاشته، سخن گفته است. با توجه به اينكه هنوز اختلافات ميان رويانيان و اين دو گروه ‌پايان نيافته، بايد نشست و ديد‌ در روزهاي‌‌ آينده چه اتفاقي در پرسپوليس رخ خواهد داد!
سرانجام جنجال‌هايي كه پيرامون تغييرات مديريتي پرسپوليس ايجاد شده بود، در شب يلدا و با بيانيه وزارت ورزش و جوانان به ظاهر پايان يافت؛ اما شروط رويانيان براي ماندن در پرسپوليس و حاضر نشدن او در محل كارش، نشان مي‌دهد كه اين ماجرا چندان هم تمام شده نيست و با توجه به اختلافات فراوان هيأت مديره اين تيم با رويانيان، گويا در روزهاي آتي شاهد اصطكاك بيشتر‌ ميان دو طرف اين ماجرا باشيم.

به گزارش «تابناك»، سردار رويانيان مي‌گويد كه همچنان در محل كار خود حاضر نمي‌شود و فعلا تنها با علي دايي، سرمربي تيمش‌ ‌ارتباط دارد و منتظر است ‌با دو شرطي كه براي ماندن در هيأت مديره پرسپوليس گذاشته، موافقت شود؛ او ‌خواسته كه ‌وزارت ورزش نخست بودجه امسال اين تيم را به آن‌ها پرداخت كند و همچنين دو ‌عضو جديد به هيأت مديره بيفزايد تا بتوانند در هيأت مديره پرسپوليس، كار اقتصادي كنند و تيم را به سمت و سوي استقلال مالي‌‌اش ببرند.

‌البته شب گذشته لحن سردار به گونه‌اي بود كه همه فهميدند او چندان هم از اينكه در كار خود‌ بماند، ناخوشنود نيست، چون پس از اعلام دو شرط خود، آلترناتيو جالبي داد و‌ آن اينكه باشگاه را چهار سال به وي واگذار كنند و سالي پنج ميليارد در ازاي آن بگيرند.

هرچه ‌هست فعلا در شطرنجي كه رويانيان، هيأت مديره پرسپوليس و وزارت ورزش و جوانان بازي كردند، اين سردار بود كه پيروز شد و صدر‌نشيني و حال روز خوب تيمش، يكي از دلايل پيروزي او در اين رقابت بود؛ چه اينكه همه بر اين باور بودند كه تغييرات در تيمي كه بعد از سال‌ها به دوران اوجش بازگشته و صدر جدول ليگ را ‌‌دارد، چندان به صلاح نيست و اگر پس از اين تغييرات به هر دليلي تيم از شرايط آرماني خود خارج شود، هم اعتراض هواداران به مسببان تغييرات زياد خواهد شد و هم تيغ بركنار شدگان براي آن‌ها آخته‌تر خواهد شد و اينچنين بود كه پس از پايان اين شايعات، وزارت ورزش كه توپ تغييرات به زمين او افتاده بود، در شب يلدا با يك بيانيه كام مديران سرخ‌آبي را شيرين كرد.

اما رويانيان كه اين روز‌ها همچنان سخنان سيد مناف هاشمي در گوشش زنگ مي‌زند كه در اين فصل از كمك مالي وزارت ورزش و جوانان خبري نيست، نخست به دنبال جذب بودجه امسال خود از وزارت ورزش است و از سوي ديگر، مي‌خواهد دو تن را به هيأت مديره بيفزايد‌ تا بار اقتصادي تيمش را ببندد و بتواند اندكي به سوي استقلال پيش برود؛ چيزي كه البته ناممكن به نظر مي‌رسد، چرا كه به هر حال، مشي سياستمداران ايراني نشان داده كه چندان علاقه‌اي به از دست دادن دو تيم ندارند؛‌ بنابراين، شايد بتوان اين دو شرط رويانيان را آخرين تلاش‌هاي او براي كنار آمدن با شرايطي دانست كه در آن گير كرده است.

اما علاوه بر اين و مشكلاتي كه رويانيان با وزارت ورزش و جوانان دارد، اختلافات او با هيأت مديره پرسپوليس همچنان پابرجاست. شب گذشته و در برنامه نود، رويانيان شايعاتي را كه در خصوص كودتاي هيأت مديره عليه وي صورت گرفته بود، تأييد كرد.

شب گذشته، عادل فردوسي‌پور ‌از رويانيان پرسيد اين شايعه كه در زمان حضور شما در امارات، هيأت مديره در جلسه‌اي شما را كار بركنار كرده‌‌ و پروين را به ‌مديرعاملي برگزيدند، درست است يا خير؟ كه رويانيان در پاسخ گفت: «تقريبا اين مسأله براي من روشن بود؛ هرچند پروين قاطعانه رد نكرد‌».

رويانيان در اين گفت‌وگو به هيچ وجه اختلافات خود با هيأت مديره پرسپوليس را انكار نكرد و همين ‌كه يكي از شرايط او براي ماندن در پرسپوليس اضافه كردن دو نفر به هيأت مديره اين تيم است، نشان مي‌دهد كه هيچ همگرايي ميان وي و هيأت مديره وجود ندارد.

به هر حال، به نظر مي‌رسد كه هنوز حواشي پرسپوليسي كه در هفته بيستم هم توانست صدر‌نشيني خود را حفظ كند،‌ تمام نشده و بايد ديد در روزهاي آتي چه اتفاقي براي اين تيم خواهد افتاد.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن