تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803216167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم مسئولان استان بوشهر براي بازگشت شاهين به اوج/ هواداران شاهين در آرزوي حضور در ليگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عزم مسئولان استان بوشهر براي بازگشت شاهين به اوج/ هواداران شاهين در آرزوي حضور در ليگ برتر
بوشهر – خبرگزاري مهر: شاهين بوشهر يكي از تيم‌هاي مطرح و ريشه دار در فوتبال استان بوشهر است كه سابقه حضور چند ساله در ليگ برتر را دارد و البته اين روزها حال و روز خوشي ندارد ولي عزم مسئولان استان بوشهر براي حضور مقدرانه اين تيم در سطح بالاي فوتبال كشور جدي است.

به گزارش خبرنگار مهر، انتظار چندين ساله دوست‌داران فوتبال بوشهر با صعود شاهين به ليگ برتر محقق شد و اين تيم توانست هواداران بسياري را به ورزشگاه‌ها بكشاند ولي اين شادي هواداران طول چنداني نكشيد و شاهين پس از چهار سال حضور در ليگ برتر، به دسته اول و سپس به دسته دوم سقوط كرد.

شاهين تنها نماينده استان بوشهر در ليگ برتر بود و مردم استان بوشهر و به‌ويژه فوتبالي‌ها اميد بسيار زيادي به اين تيم داشتند تا اين بتواند بوشهر را به عنوان يكي از قطب‌هاي فوتبال كشور مطرح كند ولي اين تيم نتوانست اين كار را انجام دهد.

تغييرات مكرر در بدنه مديريتي، عدم استفاده از بازيكنان و كادر فني بومي، عدم حمايت مالي مسئولان از اين تيم و . . . باعث شد تا اين تيم نتواند نيازهاي فوتبالي استان را تامين كند و تنها به محلي براي كسب درآمد برخي بازيكنان شد.

سقوط شاهين به ليگ دسته اول به همراه چندين ميليارد بدهي باعث شد تا اين تيم در ليگ دسته اول نيز نتواند موفق باشد و پس از يك فصل حضور در اين ليگ به ليگ دسته دوم سقوط كرد.

امسال نيز اين تيم قصد داشت با تكيه بر بازيكنان و كادر فني بومي در ليگ دسته دوم شركت كنند كه مشكلات متعدد اين تيم باعث شد تا جواز حضور در اين مسابقات را كسب نكند و اين تيم در حال حاضر فعاليتي نداشته باشد.

مردم استان بوشهر انتظار دارند تا اين تيم ريشه دار بار ديگر به عرصه فوتبال و در سطح بالاي آن برگردد و به همين منظور ظهر سه‌شنبه نشستي با حضور مسئولان باشگاه شاهين بوشهر و مسئولان ورزش استان با استاندار بوشهر برگزار شد و مسائل و مشكلات اين تيم بررسي شد.

بازگست شاهين به ليگ برتر نيازمند عزم همه مسئولان است

مديركل ورزش و امور جوانان استان بوشهر ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر با اشاره به سابقه تيم شاهين بوشهر در استان بوشهر اظهار داشت: تيم شاهين داراي سابقه بسيار طولاني در فوتبال استان بوشهر است و داراي هواداران زيادي است كه لازم است حمايت مناسب از اين تيم صورت بگيرد.

رضا جمشيدي با اشاره به شناخت بسيار خوب استاندار بوشهر از تيم‌هاي فوتبال استان اضافه كرد: استاندار بوشهر همواره بر لزوم حل مشكلات تيم‌هاي ورزشي استان تاكيد دارند و ما هم اميدواريم با تلاش همگاني شاهد رفع اين مشكلات باشيم.

وي در ادامه به مشكلات تيم شاهين بوشهر اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: شاهين سال‌هاست با مشكلات زيادي دست و پنجه نرم مي‌كند و اين مشكلات اخيرا بيشتر نيز شده و براي برون رفت از اين وضعيت بايد راهكاري اساسي و مبتني بر واقعيت اتخاذ و اجرا كنيم.

جمشيدي به محبوبيت تيم شاهين بوشهر نزد هواداران اشاره كرد و افزود: حمايت هواداران تيم شاهين بوشهر در استان و حتي كشور زبانزد است و اين تيم از ديرباز محبوبيت خاصي بين مردم استان بوشهر دارد.

مديركل ورزش و امور جوانان استان بوشهر خواستار تلاش همه مسئولان براي حل مشكلات تيم شاهين بوشهر شد و بيان داشت: اميدواريم با همدلي و همكاري همه مسئولان شاهد حضور شاهين بوشهر در بالاترين سطح فوتبال كشور باشيم.

مهمترين مشكل باشگاه مالكيت باشگاه است

عضو هيئت موسس باشگاه فرهنگي ورزشي شاهين بوشهر نيز در اين نشست افزود: تيمي كه 60 سال سابقه فعاليت دارد تيمي مردمي بوده و به شخص خاصي تعلق ندارد.

اكبر زارعي افزود: اكنون مهمترين مشكل باشگاه مالكيت باشگاه است كه در اختيار آقاي نعمتي است كه بايد هرچه سريع تر با پرداخت مطالبه ايشان باشگاه از مالكيت خصوصي خارج شود.

وي اظهار كرد: تيم شاهين متعلق به افرادي چون هوشنگ نوشابه فروش و مختار كارگر شهرداري است كه در تمام طول سال ها فعاليت شاهين در كنار تيم بوده و با كمك هاي هزار توماني خود براي ادامه حيات تيم و باشگاه همت كرده اند و در اين راستا از هيچ كوششي فروگذار نكرده اند.

زارعي افزود: برغم وجود منابع مالي متعدد كه مي تواند حمايت كننده مالي خوبي براي تيم ها باشند، پايين بودن سطح توقعات مديران و متوليان امر موجب شده از جانب اين مناطع همكاري در اين ارتباط نداشته باشيم.

بدهي باشگاه شاهين حدود 10 ميليارد تومان است

عضو هيئت مديره باشگاه فرهنگي ورزشي شاهين بوشهر به مشكلات متعدد تيم شاهين بوشهر اشاره كرد و گفت: بدهي باشگاه شاهين حدود 10 ميليارد تومان است.

خسرو باباچاهي با بيان اينكه باشگاه شاهين مردمي است ولي با بودجه دولتي اداره مي شود، افزود: مردم توانايي پرداخت اينهمه بدهي باشگاه را ندارند و سال‎ها پيش شايد مي شد با كمك‎هاي مردمي بخشي از مشكلات باشگاه را حل كرد اما امروز حتي با چهار ميليارد نيز نمي‎توانيم.

وي خاطرنشان كرد: هم اكنون مساله مالكيت باشگاه يكي از مهمترين مشكلات باشگاه است كه بايد پيش از هر اقدامي مطالبه مالك پرداخت و اين مساله مرتفع شود.

عضو هيئت مديره باشگاه فرهنگي ورزشي شاهين بوشهر افزود: براي رفع بخشي از مشكلات باشگاه حداقل به چهار ميليارد تومان نياز داريم كه هيچ موسسه خصوصي قادر به تامين اين مبلغ نيست.

وي بيان كرد: پيش از اين شعارهايي در ارتباط با حل مشكلات باشگاه توسط مسوولان داده شد ولي عملي نشد.

باباچاهي گفت: تاسيس تيم جديد اگرچه ممكن است مزايايي داشته باشد اما بدون شك مشكلاتي به دنبال خواهد داشت.

شاهين بوشهر با تلاش مسئولان ساماندهي مي شود

رئيس هيئت فوتبال استان بوشهر نيز با اشاره به مشكلات تيم شاهين اظهار داشت: تيم شاهين داراي جايگاه بسيار خوبي بين مردئم استان بوشهر است و يكي از مهمترين دارايي‌هاي اين تيم هواداران بي شمار ان است.

محمد نجفي به جايگاه ويژه فوتبال در بين مردم استان بوشهر اشاره كرد و با بيان اينكه فوتبال جزيي از زندگي مردم اين منطقه است افزود: و توجه و رسيدگي به فوتبال و رفع مشكلات آن در واقع توجه به زندگي مردم استان بوشهر است

وي افزود: دغدغه استاندار بوشهر براي حل مشكلات دو تيم ايرانجوان و شاهين ستودني است و توجه وي به اين امر براي متوليان فوتبال و فوتبال دوستان انگيزه خوبي است.

نجفي با اشاره به اهتمام استاندار بوشهر براي پيگيري مشكلات فوتبال استان خاطرنشان كرد: بدون شك رشد و توسعه ورزش فوتبال به عنوان يكي از محبوب ترين رشته هاي ورزشي جوانان زمينه كاهش بسياري از ناهنجاري هاي اجتماعي را فراهم كرده و در روند شتابان توسعه استان تاثيرگذار خواهد بود.

رئيس هيئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به مشكلات باشگاه شاهين بوشهر گفت: همه تلاش ما حل مشكلات باشگاه و تيم شاهين است اما بايد دقت داشته باشيم كه راهكارهايي كه براي حل اين مشكلات بررسي و تصويب مي كنيم واقعي، به دور از شعارگرايي و عملي و براساس عقلانيت باشد.

كد خبر: 2201670

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۱۶:۱۹

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن