تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819081884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شادي قابل توجه گردان از گلزني سپاهان/ عدم اجازه ورود عكاس معترض!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شادي قابل توجه گردان از گلزني سپاهان/ عدم اجازه ورود عكاس معترض!
اصفهان – خبرگزاري مهر: شهاب گردان، دروازه‌بان نيمكت‌نشين تيم سپاهان از گلزني تيم اصفهاني در بازي با فجر سپاسي بيش از ساير بازيكنان سپاهان خوشحالي كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشي ديدار تيم‌هاي سپاهان اصفهان و فجر سپاسي شيراز در چارچوب رقابت‌هاي هفته بيستم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور به شرح زير است:

* پيش از آغاز بازي و زمانيكه سرويس خبرنگاران از اصفهان مشغول ورود به ورزشگاه فولادشهر بود، مسئولان حراست باشگاه سپاهان اجازه ورود يكي از عكاسان اصفهاني كه هفته گذشته نسبت به ميهمان‌نوازي سپاهان اعتراض كرده بود را ندادند اما پس از آن همه خبرنگاران و عكاسان از اتوبوس پياده شدند و اعلام كردند در صورتي كه اجازه ورود وي صادر نشود، آنها نيز وارد ورزشگاه نمي‌شوند. در نهايت با نظر مسئولان روابط عمومي هيئت فوتبال اصفهان، خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي وارد ورزشگاه فولادشهر شدند.

* علي احمدي و امين جهان‌عاليان در غياب جاي شجاع خليل‌زاده و اروين بولكو در اين بازي براي تيم سپاهان به ميدان رفته و جايگزين اين بازيكنان شده‌اند.

* كيفيت چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان به ميزان قابل توجهي كاهش پيدا كرده بود و بسياري از نقاط زمين فولادشهر زرد رنگ شده بود.

* رادومير جالوويچ، مهاجم مونته‌نگرويي تيم سپاهان كه گفته مي‌شود قرار است از تيم اصفهاني جدا شود، در اين مسابقه در تركيب تيم سپاهان نبود واز جايگاه ويژه بازي را تماشا مي‌كرد.

* جواهير سوكاي، مهاجم آلبانيايي تيم سپاهان كه به دليل مصدوميت نمي‌تواند در تركيب تيم اصفهاني بازي كند، در جايگاه ويژه و كنار جالوويچ بازي را تماشا مي‌كرد.

* مهدي شريفي، مهاجم جوان تيم سپاهان در اين مسابقه بار ديگر در تركيب اصلي به ميدان رفت و در دقيقه دو مسابقه براي تيم اصفهاني گلزني كرد.

* فجر در دقيقه 25 مسابقه محمد آفند را با بهمن مالكي تعويض كرده و ياوري با اين تعويض خود، اعتراضش را نسبت به عملكرد اين بازيكن نشان داد.

* مهدي شريفي، مهاجم تيم سپاهان پس از گلزني در بازي امروز به شدت به شادي پرداخت و به طرف تماشاگران تيم سپاهان رفت.

* ‌شهاب گردان، دروازه‌بان نيمكت‌نشين تيم سپاهان بعد از گل دوم تيم اصفهاني، به شدت به خوشحالي پرداخت و با مربيان تيم سپاهان خوش و بش مي‌كرد.

* هواداران سپاهان بعد از گل دوم تيم اصفهاني در ورزشگاه فولادشهر سرود قهرماني سر دادند.

اين بازي در نيمه نخست با نتيجه دو بر صفر به سود سپاهان به پايان رسيد.

كد خبر: 2201742

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۱۶:۲۲

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن