تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802986964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمي طبا: كار فدراسيون ژيمناستيك غيراخلاقي است/هيات اجرايي كميته المپيك بايد عذرخواهي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: هاشمي طبا: كار فدراسيون ژيمناستيك غيراخلاقي است/هيات اجرايي كميته المپيك بايد عذرخواهي كند
مصطفي هاشمي طبا مي‌گويد كه هيچ تماسي از سوي درويش زاده با او گرفته نشده و كسي اعلام نكرده كه هاشمي طبا نماينده هيات رييسه ژيمناستيك نيست.

وي تاكيد مي‌كند كه اگر فدراسيون ژيمناستيك بخواهد از حضور او در انتخابات كميته ملي المپيك جلوگيري كند كار غير اخلاقي كرده است. هاشمي طبا تاكيد دارد كه هم‌چنان مي‌خواهد در انتخابات كميته ملي المپيك شركت كند و تخلف هيات اجرايي را از طريق IOC و مراجع داخلي پيگيري خواهد كرد.

رييس اسبق كميته ملي المپيك در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در واكنش به اظهارات درويش زاده مبني بر اين كه هاشمي طبا بر طبق آيين‌نامه انتخابات كميته ملي المپيك نمي‌تواند به عنوان نماينده هيات رييسه فدراسيون ژيمناستيك در انتخابات كميته ملي المپيك شركت كند و خود او در انتخابات حضور مي‌يابد، اظهار كرد: من از چنين مساله‌اي خبر ندارم و بعيد مي‌دانم. فدراسيون تاكنون به من اعلام نكرده كه نمي‌توانم به عنوان نماينده هيات رييسه در انتخابات كميته ملي المپيك شركت كنم. حضور من در انتخابات كميته‌ از طرف هيات رييسه فدراسيون ژيمناستيك صورت جلسه شده است. من خودم عضو هيات رييسه بودم و اين ابلاغ را امضا كرده‌ام. درويش زاده انسان درستكاري است و بعيد مي‌دانم كه چنين بازي در بياورد. همه اعضاي هيات رييسه امضا كردند كه من نماينده آنها در انتخابات باشم. اين نامه به كميته ملي المپيك ارسال شده است و خيلي بعيد مي‌دانم كه درويش زاده خلاف نظر هيات رييسه عمل كند. اگر چنين قصدي باشد بازي جديدي است. هيچ چيزي تاكنون به من در اين رابطه ابلاغ نشده است.

وي در واكنش به اين اظهارنظر درويش زاده كه او شخصا با شما تماس تلفني داشته و اعلام كرده كه در انتخابات شركت مي‌كند، خاطر نشان كرد: ايشان چنين مساله‌اي را به من اعلام نكرده است و اگر اين كار را كرده خلاف كرده است. بايد صورت جلسه هيات رييسه را اصلاح مي‌كردند. اين برخورد در حقيقت اهانت به هيات رييسه است و من از چنين اظهارنظري مطمئن نيستم. من نمي‌دانم كه دارند چه كار مي‌كنند، بايد ديد كه چه مي‌شود.

رييس اسبق سازمان تربيت بدني در پاسخ به اين پرسش كه آيا هم‌چنان قصد دارد در انتخابات شركت كند؟ تصريح كرد: ان‌شاءالله قصد دارم كه شركت كنم. اگر چنين كاري كرده باشند خلاف هيات رييسه انجام داده‌اند و اين كار غير اخلاقي است و پنهان كاري، كار درستي نيست. من نمي‌دانم و مطمئن نيستم كه چرا درويش زاده چنين كاري كرده است و چه كسي به او گفته كه اين حرف‌ها را بزند. بايد به من رونوشت مي‌دادند تا من مي دانستم كه چه كسي و چرا اين كار را انجام داده‌اند.

وي در واكنش به اظهارنظر درويش زاده مبني بر اين كه خودش در انتخابات شركت مي‌كند، تاكيد كرد: حضور درويش زاده در انتخابات اشكالي نداشت. ايشان اصلا به من نگفت كه قصد شركت در انتخابات را دارد. اگر قرارشان اين بود بايد استدلال خودشان را مي‌گفتند و نظرخواهي مي‌كردند. بعد از آن هم صورت جلسه هيات رييسه را باطل مي‌كردند و براي من هم مي‌فرستادند. من روز اول از ايشان پرسيدم كه آيا قصد كانديداتوري در انتخابات را دارد كه پاسخ داد خير. وقتي من را به عنوان نماينده هيات رييسه معرفي كرد حقي براي من ايجاد شد كه اين حرف‌ها را ضايع كردن حقوق من است. بعيد مي‌دانم كه درويش زاده چنين كاري كرده باشد.

هاشمي طبا با تاكيد بر اين كه هيات ا جرايي كميته ملي المپيك خلاف كرده است، خاطر نشان كرد: آيين‌نامه انتخابات حتما بايد باطل شود، چون خلاف اساسنامه است. بايد علاوه بر ابطال عذرخواهي هم بكنند. در آيين‌نامه به فدراسيون‌ها اهانت شده است.

رييس اسبق كميته ملي المپيك در پاسخ به اين پرسش كه آيا ايرادات ترجمه اساسنامه IOC در ايران را به كميته‌ بين‌المللي المپيك اعلام كرده است؟ تصريح كرد: من با IOC مكاتبه مي‌كنم و اقدامات لازم را قطعا از داخل كشور و كميته بين‌المللي المپيك پيگيري خواهم كرد. من وظيفه پيگيري اين ماجرا را دارم.

داوطلب شركت در انتخابات رياست كميته ملي المپيك درباره تشكيل نشست فوق‌العاده‌ مجمع به ايسنا، گفت: من نمي‌دانم كه در اساسنامه درباره مجمع فوق‌العاده‌ چه چيزي گفته شده است. اگر بشود مجمع فوق‌العاده‌ تشكيل داد اعضا مي‌توانند خلاف‌ها را مطرح كنند و بگويند كه آيين‌نامه نادرست است. مجمع مي‌تواند از حقوق خودش دفاع كند. تشكيل مجمع فوق‌العاده‌ بستگي به فدراسيون‌ها و اعضاي آن دارد و دست من نيست. من نه اختياري دارم و نه قدرتي، كساني كه در فدراسيون‌ها و وزارت ورزش و جوانان احساس مسئوليت مي‌كنند بايد اين كار را انجام دهند.

انتهاي پيام

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن