تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804067902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از شهرداري ساوه جدا نمي‌شوم/ خسوس بايد مثل كي‌روش باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: از شهرداري ساوه جدا نمي‌شوم/ خسوس بايد مثل كي‌روش باشد
سرمربي تيم فوتسال شهرداري ساوه مي‌گويد با وجود پيشنهاد چند تيم ديگر، قصد دارد در شهرداري ساوه بماند و با توجه به برنامه سه ساله‌اش، به جوانگرايي و بومي‌گرايي در اين تيم ادامه بدهد.

سيد مهدي ابطحي در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص ارزيابي‌اش از عملكرد تيم شهرداري ساوه در نيم فصل اول ليگ برتر فوتسال اظهار داشت: قرار گرفتن در جايگاه يازدهم جدول حق ما نبود. البته ما براي شهرداري ساوه با توجه به پتانسيل فوتسالي منطقه، برنامه سه ساله را در نظر گرفته‌ايم تا هم جوانگرايي كنيم و هم بومي گرايي.

وي افزود: شهرداري ساوه 10 بازيكن غير بومي داشت كه ما در مرحله اول تعداد آنها را به شش بازيكن رسانديم. هدف ما اين بود كه شش بازيكن غير بومي هم از بازيكنان تاثير گذار و موفق فوتسال باشند كه بتوانند روي عملكرد بازيكنان جوان موثر باشند ولي متاسفانه نتوانستيم با اين بازيكنان قراردادي ببنديم چون تعدادي از آنها طمع كردند و به تيم‌هاي ديگر رفتند.

سرمربي شهرداري ساوه درباره نتايج ضعيف تيمش يادآور شد: فراز و نشيب تيم شهرداري طبيعي بود. مطمئنم كه در نيم فصل دوم متفاوت ظاهر مي‌شويم و دو برابر نيم فصل اول نتيجه مي‌گيريم چون بازيكنان در تمرينات اخير خيلي مسلط نشان داده‌اند و خوب كار كرده‌اند. ضمن اينكه در نيم فصل اول سه، چهار مسابقه را بي جهت باختيم و يا پيروزي‌هايمان را با تساوي عوض كرديم.

ابطحي درباره شايعه جدايي‌اش از تيم شهرداري ساوه هم تاكيد كرد: چنين چيزي صحت ندارد و من در شهرداري مي‌مانم. البته يكي، دو تيم كه دنبال قهرماني هستند و در نتايج خود فراز و نشيب داشتند از طريق رابط و واسط با من تماس گرفتند تا به تيمشان بروم ولي قصد جدايي از شهرداري ندارم.

وي با بيان اينكه احتمالا دو بازيكن جديد در نقل و انتقالات نيم فصل به تيمش اضافه شوند، ادامه داد: من به مديران و مسئولان تيم شهرداري ساوه هم گفته بودم كه تيم به خاطر جوانگرايي تا شش ماه مشكل دارد. ما از قبل پيش بيني چنين نتايج و اتفاقاتي را در تيم شهرداري داشتيم و به همين دليل از اين نظر مشكلي متوجه من نيست.

سرمربي تيم شهرداري ساوه در بخش ديگري از صحبت‌هايش درباره عملكرد تيم ملي فوتسال و صعود به رده ششم جدول، گفت: رنكينگ جهاني فاكتورهاي مختلفي دارد كه نتايج تيم بزرگسالان فقط يكي از آن فاكتورهاست. البته اينكه ما موفق شديم روسيه را ببريم يك پيشرفت براي فوتسال ايران به حساب مي‌آيد.

ابطحي افزود: خسوس كاندلاس (سرمربي تيم ملي فوتسال) مربي حرفه‌اي است. او براي موفقيت بيشتر به يكسري ابزار و امكاناتي نياز دارد كه اينجا در اختيارش نيست. از طرف ديگر مربيان خارجي براي موفقيت در ايران نياز دارند كه با فرهنگمان آشنا شوند. البته اگر فرصت آشنايي به آنها داده شود. به نظرم خسوس بايد مثل كارلوس كي‌روش (سرمربي تيم ملي فوتبال) باشد چون كي‌روش هم آن اوايل خيلي موفق نبود و سپس خودش را با شرايط و فرهنگمان وفق داد و توانست موفق باشد.

وي در پايان گفت: شايد خسوس مربي طراز اولي نباشد ولي بعد از مربيان درجه يك دنيا قرار دارد. اميدوارم ايشان خودش را در تورنمنت‌هاي بزرگ مقابل برزيل، اسپانيا و روسيه نشان بدهد. فكر مي‌كنم خسوس به شرط رعايت چند نكته مي‌تواند تيم ملي فوتسال ايران را به مكان سوم دنيا برساند.

كد خبر: 2201432

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۱۳:۴۹

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن