تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819365001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در پورتال ملي مساجد كشورمسجد امام حسن (ع) بنجار فعال‌ترين مسجد سيستان و بلوچستان شناخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در پورتال ملي مساجد كشورمسجد امام حسن (ع) بنجار فعال‌ترين مسجد سيستان و بلوچستان شناخته شد
كارشناس امور فرهنگي و تبليغ اداره تبليغات اسلامي گفت: مسجد امام حسن (ع) بنجار در پورتال ملي مساجد كشور در بين شهرستان‎ها‎ي استان به عنوان فعال‌ترين مسجد شناخته شده است.


حسين عسكري‌كهندل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: مسجد امام حسن (ع) بنجار در پورتال ملي مساجد كشور در بين شهرستان‎ها‎ي سيستان و بلوچستان به عنوان فعال‌ترين مسجد شناخته شده است.

كارشناس امور فرهنگي و تبليغ اداره تبليغات اسلامي زابل افزود: نظر به اهميت فعاليت مساجد در فضاي مجازي و ارتباط همه جانبه و مداوم مساجد با يكديگر و مبارزه با تهاجم و جنگ نرم فرهنگي، پورتال ملي مساجد كشور توسط سازمان تبليغات اسلامي راه‎اندازي شده است.

اين مسئول با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري افزود: مسجد در طول تاريخ منشا آثار بزرگ و نهضت‌هاي بزرگ و حركات اسلامي بزرگي شده است.

وي گفت: در اين راستا فعاليت در فضاي اينترنت و اخذ جايگاه اطلاع رساني در قالب سايت وي‍ژه همان مسجد به منظور استفاده هرچه بيشتر از تجربيات و امكانات نرم افزاري، نمايش اخبار فعاليت‌ها و عملكرد در نظر گرفته شده است.

عسكري‌كهندل ادامه داد: اين پورتال به صورت رايگان امكان فعاليت در فضاي مجازي را براي مساجد فراهم كرده است.

كارشناس امور فرهنگي و تبليغ اداره تبليغات اسلامي زابل خاطرنشان كرد: مساجد براي شركت در جشنواره‌هاي مساجد برتر در سايت www.tebyan-masajed.ir ثبت نام و فعاليت‎هاي فرهنگي، هنري، ديني و مذهبي مساجد خود را در آن ثبت كنند تا در ليست مساجد فعال كشور قرار گيرند و همچنين امكان نشر معارف اهل بيت (ع) نيز در اين پورتال فراهم شده است.

انتهاي پيام/‌75004/ن۳۰

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن