تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802744032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كي‌روش در ميان چهره‌هاي خبرساز سال ۲۰۱۳ ورزش جهان


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: كي‌روش در ميان چهره‌هاي خبرساز سال ۲۰۱۳ ورزش جهان


در كنار آرمسترانگ و پيستوريوس؛

به گزارش مهر، سال 2013 رويدادهاي خبرساز بسياري داشت. دوپينگي اعلام شدن "لانس آرمسترانگ" و قتل نامزد "اسكار پيستوريوس" از سوي خود اين دونده پارالمپيكي از جمله اين اتفاقات بودند. maisfutebo پرتغال به فهرستي از رويدادهاي خبرساز سال 2013 اشاره كرده كه به شرح زير است:

"آرمسترانگ"؛ اعتراف به دروغ

دوچرخه‌سوار آمريكايي در گفتگو با "اپرا وينفري" در يك برنامه زنده اعتراف كرد كه از مواد نيروزا استفاده كرده است. اين قهرمان توردوفرانس همواره تاكيد مي‌كرد كه دوپينگ نكرده اما سرانجام پذيرفت به اين كار مبادرت كرده و هفت عنوان قهرماني وي بازپس گرفته شد. تصوير كامل مردي كه بر مشكلات فائق آمده بود و به بالاترين سطح موفقيت رسيده بود، پس از دروغ هاي بزرگ به چهره اصلي رسانه ها تبديل شد.

"اسكار پيستوريوس"؛ قتل در روز ولنتاين

در 14 فوريه سال 2013 خبر تكان دهنده اي در دنيا پيچيد. نامزد اسكار پيستوريوس به نام "ريوا استينكامپ" در خانه‌اي كه آنها زندگي مي‌كردند، به ضرب گلوله دونده معلول به قتل رسيد. ورزشكار اهل آفريقاي جنوبي بازداشت شد. او چهار گلوله به نامزد خود شليك كرده بود. وي پس از اين اقدام گفت نامزد خود را با دزد اشتباهي گرفته است. پيستوريوس داستان كامل دونده اي است كه بر ناتواني غلبه كرد و به بالاترين سطح موفقيت رسيد اما...

ترور در ماراتن بوستون

اين اتفاق در 15 آوريل و به هنگام برگزاري ماراتن بوستون رخ داد. دو بمب در خط پايان منفجر شد و سه نفر جان خود را از دست دادند. نزديك به 200 نفر هم مجروح شدند و وحشت از تروريسم در جهان سايه افكند. پليس آمريكا دو مظنون را پيدا كرد. دو برادر اهل چچن. برادر بزرگ تر در درگيري كشته شد و آن يكي برادر كه 19 ساله است در انتظار حكم دادگاه به سر مي‌برد.

فساد در فوتبال

سال 2013 سالي بود كه فوتبال درگير تباهي شد. يوفا اعلام كرد مشكل شرطبندي در فوتبال رو به رشد بوده و حتي دو باشگاه تركيه اي تحت عنوان بشيكتاش و فنرباغچه به دليل دست داشتن در فساد فوتبالي از سوي كميته انضباطي اتحاديه فوتبال اروپا با جرايمي رو به رو شدند. يوفا اعلام كرد كه 32 هزار بازي در دسته‌هاي اول و دوم را زير نظر گرفته و در هفت دهم درصد از اين بازي‌ها تخلف ديده است.

"ديه‌گو كاستا" اسپانيايي مي‌شود

به عنوان يك نوجوان از برزيل وارد فوتبال اسپانيا شد و اكنون در آتلتيكومادريد به عنوان يك چهره تاثيرگذار است. مادريدي ها پس از جدايي فالكائو با حضور ديه‌گو كاستا، جاي خالي اين بازيكن كلمبيايي را حس نكردند. وي زماني كه ديد نمي تواند در تيم "لوييز فيليپه اسكولاري" جايي داشته باشد تصميم گرفت به عضويت تيم فوتبال اسپانيا درآيد.

"اسكار كاردوسو" مربي خود را هل مي‌دهد

مهاجم پاراگوئه‌اي بنفيكا پس از پايان بازي مقابل ويتوريا گيمارش در فينال جام حذفي پرتغال، "خورخه خسوس"، سرمربي تيم بنفيكا را هل داد. البته خيلي زود از طريق صفحه فيسبوك از هواداران به خاطر عملي كه انجام داد عذرخواهي كرد. خسوس هم در مصاحبه‌اي عنوان كرد اين بازيكن عصباني بوده و براي همين هيچگونه كدورتي از وي در دل ندارد. بنفيكا در بازي فينال با نتيجه 2 بر يك مقابل ويتوريا شكست خورد، ضمن اينكه در فينال ليگ اروپا هم به چلسي باخته بود.

كارلوس كي‌روش

"كارلوس كي‌روش" و درگيري لفظي با همتاي كره‌اي

"كارلوس كي‌روش" ايران را به جام جهاني 2014 برزيل رساند. او به همراه "پائولو بنتو" و "فرناندو سانتوس" يكي از سه مربي پرتغالي حاضر در رقابتهاي جام جهاني خواهد بود. اما اين اتفاق براي كي‎روش بدون به راه انداختن جنجال همراه نبوده است. اين مربي در جنگ لفظي با "چوي كانگ هي" سرمربي تيم ملي كره‌جنوبي به اين مهم دست يافت.

مربي كره، ايراني‌ها را متهم به بدرفتاري در بازي رفت كرد. ايران در آن بازي با نتيجه يك بر صفر به برتري رسيد. در بازي برگشت در سئول جنگ لفظي بين آنها رد و بدل شد، البته دو فدراسيون پس از اين با يكديگر پروتكل همكاري امضا كردند.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن