تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819444974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار سنندج:9 دي جلوه بيداري و بصيرت مردم بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار سنندج:9 دي جلوه بيداري و بصيرت مردم بود
فرماندار سنندج 9 دي را جلوه‌اي براي بيداري و بصيرت مردم دانست و گفت: امسال بايد اين حضور پررنگ‌تر باشد و همه اقشار مردم بار ديگر در اين حماسه عظيم مشاركت كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، ولي‌الله ميرزايي اصل پيش از ظهر امروز در جلسه شوراي اداري شهرستان سنندج و با محوريت نهم دي اظهار كرد: هر موضوعي فلسفه‌اي دارد و فلسفه نظام اداري خدمت به مردم است.

وي با بيان اينكه لازمه اين خدمت حاكم كردن فرهنگ خدمتگزاري است تصريح كرد: در اين صورت رفتار كارگزاران و خدمتگزاران مالكانه نخواهد بود.

فرماندار سنندج با تأكيد بر اينكه بايد قدردان نعمت خدمتگزاري باشيم گفت: عمق‌بخشي به فرهنگ خدمتگزاري ارزش كار و كارگزار را بيشتر و در نهايت افزايش رضايت مردم را به دنبال خواهد داشت.

ميرزايي‌اصل يكي از شاخصه‌هاي فرهنگ خدمتگزاري را انجام آنچه حق و شدني است دانست و گفت: در نظام اداري بدون فرهنگ خدمتگزاري كارها با تندخويي و گردش كار طولاني و بدون تكريم ارباب رجوع انجام مي‌شود.

وي با بيان اينكه بايد كار را براي مردم شيرين كرد تصريح كرد: كار با فرهنگ خدمتگزاري هم به سود مسئولان و هم به نفع مردم و كارگزاران اين نظام آسماني است.

فرماندار سنندج ديگر شاخصه فرهنگ خدمتگزاري را انجام ندان آنچه ناحق و ناشدني است دانست و گفت: در فرهنگ خدمتگزاري مناسبت‌ها به گونه‌اي است كه اگر نتوان كاري انجام داد بايد با پوزش و عذرخواهي اين مسئله را منعكس كرد.

دشمن در سال 88 به دنبال انتقام از نظام بود

ميرزايي‌اصل در ادامه با بيان اينكه نظام اسلامي ما با همه حكومت‌هاي جهان تفاوت دارد علت اين مسئله را به دنبال كرامت انسان بودن عنوان كرد و افزود: استكبار با اين راهبرد ما سر ستيز دارد.

وي با يادآوري فتنه سال 88 تصريح كرد: در آن سال دشمن در پي انتقام از نظام اسلامي بود و عده معدودي نيز كه عامل استكبار بودند حرمت عاشورا و مقدسات را شكستند.

فرماندار سنندج خاطرنشان كرد: اما مردم در روز نهم دي آن سال با حركتي كه برخاسته از بصيرت و اوج موقعيت‌شناسي بود با همه سلايق سياسي در راه حفظ آرمان‌ها و دفاع از نظام و اسلام و انقلاب وارد صحنه شدند.

ميرزايي‌اصل با بيان اينكه جريان‌هاي سياسي درون نظام در راستاي آرمان‌هاي نظام فعاليت مي‌كنند گفت: دشمن تصور مي‌كند اين جناح‌ها با يكديگر در تعارض هستند كه خيال باطلي است.

وي 9 دي را جلوه‌اي براي بيداري و بصيرت مردم دانست و تأكيد كرد: امسال بايد اين حضور پررنگ‌تر باشد و همه اقشار مردم بار ديگر در اين حماسه عظيم مشاركت كنند.

اجراي 964 طرح كشاورزي

فرماندار سنندج در ادامه با ابراز خشنودي از وضعيت طرح‌هاي كشاورزي شهرستان اظهار كرد: در سال 91 در حدود 964 طرح با اعتباري قريب به 30 ميليارد تومان اجرايي شد كه شهرستان سنندج از لحاظ تعداد، رتبه نخست و از لحاظ اعتباري رتبه دوم را در استان به خود اختصاص داد.

ميرزايي‌اصل با اذعان به وجود مشكلات اعتباري بويژه براي پروژه‌هاي عمراني گفت: بسياري از اين طرح‌ها نيمه تمام است و بايد تلاش شود آنها با اولويت‌بندي به سرانجام رسيده و از تعريف پروژه‌هاي جديد پرهيز شود.

وي در پايان با اشاره به نقش و اهيمت شوراهاي شهر و روستاها از مديران دستگاه‌ها خواست تا حد امكان و مطابق موازين قانوني از اعضاي شوراها به عنوان بازوي كمكي استفاده كنند.

فرماندار سنندج در پايان ابراز اميدواري كرد با اتخاذ تدابير لازم زمينه برگزاري مناسب يوم الله نهم دي و 22 بهمن در استان كردستان فراهم شود.

انتهاي پيام/79012/س40

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن