تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819042463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندارنهبندان: 9 دي مظهر بصيرت ديني و انقلابي ملت ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: فرماندارنهبندان: 9 دي مظهر بصيرت ديني و انقلابي ملت ايران است
فرماندار نهبندان نهم دي‌ماه را روز تبلور بصيرت ديني ملت دانست و گفت: نهم دي نشان داد كه بايد بيشتر از تاريخ صدر اسلام عبرت بگيريم و هوشيار باشيم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه خراسان جنوبي، محمدمهدي عظيمي در جلسه ستاد گراميداشت حماسه نهم دي­ماه از آن به عنوان مهم‌ترين رويداد دهه 80 انقلاب اسلامي ياد كرد و افزود: شعله‌هاي حماسه نهم دي را هيچ طوفان و نسيمي نمي­‌تواند فروبنشاند و هرگز كمرنگ شدني نيست، چراكه ملت ايران هميشه هوشيار و بيدار هستند و از ولايت و نظام اسلامي حمايت مي­‌كنند.

وي اظهار كرد: دولت يازدهم به طور حتم و به طور قطع، محكم دربرابر فتنه گران ايستادگي كرده و مسير تحقق اهداف متعالي انقلاب را هموارتر مي­‌كند.

فرماندار نهبندان با اشاره به اين‌كه برنامه‌هاي گرامي‌داشت روز نهم دي در نهبندان به صورت پرشور و حماسي برگزار مي‌شود، تصريح كرد: بايد خروجي و بازتاب برنامه­‌هاي اين روز بزرگ سبب بصيرت‌افزايي ديني و نتايج مثبت و موثر براي مردم به ويژه نسل جوان باشد.

عظيمي خاطرنشان كرد: براي باشكوه‌تر برگزار شدن حماسه نهم دي در نهبندان بايد تمامي مديران شهرستان تلاش كنند و به حضور دانش آموزان و دانشجويان توجه ويژه شود.

مراسم محوري گرامي‌داشت حماسه نهم دي روز دوشنبه ساعت 10 صبح در حسينه سيدالشهداء(ع) نهبندان برگزار مي­‌شود.

انتهاي پيام

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن