تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819135532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت 3 تنيس‌باز قمي به تيم ملي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: دعوت 3 تنيس‌باز قمي به تيم ملي
دبير هيئت تنيس استان قم از دعوت سه تنيس باز جوان، مستعد و آينده دار قمي به تيم‌هاي ملي تنيس پسران كشورمان خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سيد مقتدا خاتمي اظهار كرد: چهره‌هاي آماده و خوش آتيه عضو تيم‌هاي رده‌هاي سني مختلف تنيس قم كه همگي از نفرات نخبه تنيس كشور هستند، امسال در رقابت‌هاي گوناگون ليگ و قهرماني تنيس كشور با آمادگي كامل برابر حريفان قرار گرفته و علاوه بر اينكه موفق شدند پيروزي‌ها و افتخاراتي ارزشمند به دست بياورند، به تيم ملي نيز دعوت شدند.

وي ادامه داد: امسال سطح تمام رقابت‌هاي ليگ و مسابقات قهرماني تنيس كشور نسبت به دوره‌هاي گذشته بسيار بهتر شده بود، ولي خوشبختانه استعدادهاي تنيس قم در هر رقابتي كه در آن حضور يافتند، به خوبي نبوغ و استعداد خود را نشان دادند تا مورد توجه كادر فني تيم ملي قرار بگيرند.

دبير هيئت تنيس استان قم تاكيد كرد: در واقع نتيجه سال‌ها تلاش و برنامه‌ريزي حساب شده براي شناسايي استعدادهاي اين رشته ورزشي از رده‌هاي سني پايه و سپس تربيت و پرورش آنها زيرنظر مربيان پرتلاش هيئت تنيس قم، با دعوت سه نوجوان آينده دار تنيس قم به تيم‌هاي زير 14 و زير 16 سال نمايان شد.

وي ادامه داد: ترديد نداشته باشيد كه هيچ موفقيتي بدون تلاش و پشتكار به دست نمي‌آيد و ما با مقام‌هاي ارزشمندي كه تنيس‌بازان قمي در مسابقات سال جاري قهرماني كشور و پيكارهاي ليگ‌هاي اين رشته ورزشي و همچنين در تركيب تيم ملي كشورمان كسب مي‌كنند، اين مهم را به دست آورده‌ايم.

خاتمي با تقدير از تمام عوامل تلاشگر در هيئت تنيس استان قم تصريح كرد: بدون ترديد اگر تلاش شبانه روزي مسئولان بخش‌هاي مختلف هيئت و همچنين مربيان دلسوز اين رشته ورزشي نبود، الان تنيس قم در چنين جايگاهي قرار نمي‌گرفت.

وي بيان داشت: با موفقيت‌هايي كه تنيس‌بازان قمي در مسابقات سال جاري ليگ، قهرماني كشور و ميادين برون مرزي كسب كرده‌اند، قم به جايگاه بسيار خوبي در تنيس كشور رسيده و امسال ما يكي از موفق‌ترين هيئت‌هاي تنيس سراسر كشور بوده‌ايم.

دبير هيئت تنيس استان قم در ادامه به موفقيت تنيس‌بازان قمي در راهيابي به تيم‌هاي ملي زير 14 و 16 سال اشاره كرد و افزود: مهرداد ميرعارفي و اميرحسين بادي به تيم ملي تنيس زير 16 سال دعوت شده‌اند، در حالي كه چهره درخشان تنيس قم در مسابقات غرب آسيا و تور تنيس آسيا در سال جاري يعني محمدحسين جلاليان نيز به تيم ملي زير 14 سال فراخوانده شده است./س

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن