تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802359730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطعنامه ايراني اقدام عملي براي مقابله با افراط گرايي نماينده ايران درسازمان ملل مطرح كرد:


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: قطعنامه ايراني اقدام عملي براي مقابله با افراط گرايي نماينده ايران درسازمان ملل مطرح كرد:
نماينده دائم جمهوري اسلامي ايران در سازمان ملل با تشريح اهميت تصويب پيشنهادهاي دكتر روحاني براي مقابله با خشونت گرايي در قالب قطعنامه مجمع عمومي تاكيد كرد: از نظر ساز و كار اين نخستين قطعنامه اي است كه مقابله با افراط گرايي توام با خشونت در جهان را محكوم مي كند.


محمد خزاعي در گفت وگو با ايرنا اظهار داشت: تصويب اين قطعنامه با اجماع جهاني در صحن مجمع عمومي سازمان ملل فضاي جديدي را براي مقابله با افراطي گري در عرصه نظام بين الملل به وجود مي آورد.

وي با تشريح بندهاي چهارده گانه قطعنامه ايراني، افزود: بر اساس بند چهاردهم و پاياني اين قطعنامه دبيركل سازمان ملل موظف است تا پايان سال 2015 گزارشي در خصوص آخرين اقدامات اين نهاد بين المللي به منظور اجراي مفاد قطعنامه مذكور به اعضاي مجمع عمومي ارايه كند.

وي تصريح كرد: امروزه اساس شيوه دخالت درامور داخلي كشورها، ضربه زدن به منافع ملي آنها و توسعه و بسط نفوذ برخي كشورها در دنيا تقويت و كارپردازي گروههاي افراطي است كه با توسل به خشونت و حتي تا حدي استفاده از سلاح هاي شيميايي باعث مشكلات عمده اي براي مردم دنيا شده اند.

سفير ايران در سازمان ملل افزود: به عنوان مثال در منطقه خاورميانه بحران سوريه و همچنين اقدامات تروريستي كه در منطقه سراوان واقع در سيستان و بلوچستان در ايران توسط گروههاي تروريستي مختلف انجام مي شود، نمونه هاي بارزي از اين گونه حركات تروريستي هدايت شده مي باشد.

وي افزود: هر چند گروههاي افراطي و تروريستي در ظاهر توسط قدرت هاي بزرگ محكوم مي شوند اما در حقيقت از آنها به عنوان ابزاري براي ايجاد ناامني و گسترش دامنه افراط گرايي استفاده مي شود.

خزاعي با انتقاد از گفتار و عمل برخي از دولت هاي غربي در جهان در بحث مقابله با گروههاي افراط گرا و خشونت طلب گفت: همين كشورها به صورت آشكار و پنهان از گروههاي تروريستي حمايت مي كنند.

وي با يادآوري تاريخچه شكل گيري بنياد القاعده گفت: افكار عمومي دنيا هرگز از ياد نخواهد برد كه كدام كشورها و با چه هدفي اين گروه را پايه گذاري كردند و تا سال ها پيش با آنها رابطه مخفيانه داشتند و از آنها حمايت مي كردند.

نماينده دائم ايران در سازمان ملل با تشريح اوضاع اسفبار در سوريه گفت: گروههاي تروريستي برخي از اعضاي خود را از اقصي نقاط جهان به سوريه مي فرستند تا به عنوان گروههاي مخالف با دولت بشار اسد بجنگند و اين مسئله باعث شده است تا اگر مردم اين كشور اعتراض هايي نسبت به برخي مسايل داخل كشورشان داشته باشند، كمتر صداي آنان شنيده شود.

وي با تاكيد بر اينكه بحث افراطي گري و خشونت و تركيب اين دو با هم علاوه بر صدمات مالي و جاني، بي ثباتي و خطر جنگ در دنيا دارد يك عامل مهمي براي سوء استفاده سياسي در صحنه بين الملي محسوب مي شود، گفت: ابتكار هوشمندانه دكتر روحاني فضا را به گونه اي باز كرد كه دنيا خطر افراط گرايي را به خوبي لمس كند.

خزاعي افزود: همراهي 30 كشور جهان با جمهوري اسلامي ايران به عنوان حامي و بانيان اصلي قطعنامه مذكور باعث شد تا برخي كشورهاي مخالف تصويب اين قطعنامه از مخالفت علني خودداري كنند.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن