تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802951147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار البرز: دستگاه ها مانع حضور سرمايه گذاران در البرز نباشند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: استاندار البرز: دستگاه ها مانع حضور سرمايه گذاران در البرز نباشند
يكايك مديران در ايستايي البرز مسئول اند/ رويكرد استانداري البرز فراهم ساختن بسترهاي سهل و آسان فرا روي سرمايه گذاران است. استاندار البرز: دستگاه ها مانع حضور سرمايه گذاران در البرز نباشند


ايلنا، استاندار البرز با اشاره به ظرفيت‌هاي موجود در بخش‌هاي مختلف كشاورزي، صنعتي و گردشگري اين استان جاي جاي البرز را زر خيز و مستعد براي توليد سرمايه دانست و خطاب به مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي تأكيد كرد: نبايد چوبي در چرخ سرمايه گذاران در اين استان گذاشت.

به گزارش ايلنا در كرج، سيدطاهر طاهري با بيان اين مطلب گفت: ظرفيت‌هايي كه در بخش‌هاي كشاورزي، صنعت و معدن، گردشگري و... در جاي جاي استان البرز ديده مي‌شود، همانند بذرهاي طلا است كه با سرمايه گذاري بر آن‌ها سود سرشاري را حاصل اين استان مي‌سازد كه احداث ۳۶۰ واحد گلخانه‌اي در يك شهرستان تنها نمونه‌اي از آن به شمار مي‌رود.

وي در ادامه به رايزني‌هايي كه با دولتمردان پيرامون ظرفيت‌هاي اين استان داشته است اشاره كرد و افزود: در تمامي مذاكراتي كه با وزرا و كابينه دولت داشته‌ايم خواستار اخذ مجوز براي فعاليت سرمايه گذاران در اين استان بوده‌ايم و كمتر درخواست‌هاي مالي مطرح شده است، چرا كه با اخذ مجوز‌ها و حضور بدون دغدغه بخش خصوصي در اين استان شاهد توليد سرمايه نيز خواهيم بود.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به اينكه از زمان استقرار تيم استانداري البرز در «دولت تدبير و اميد» طرح‌هاي بيش از ۵۰ سرمايه گذار مورد بررسي قرار گرفته است. نتايج اين بررسي‌ها حاكي از برخي ناهماهنگي‌ها ميان دستگاه‌هاي اجرايي استان بوده است به طوريكه گاهي اوقات تا بيش از ۴ سال صدور يك مجوز را با تأخير مواجه كرده‌اند.

وي افزود: در حالي كه اگر اين مجوز‌ها پيش‌تر از تحريم‌ها صادر مي‌شد چه بسا شاهد بيكاري در جامعه و معضلات دامنه دار آن نمي‌بوديم.

نماينده عالي دولت در استان در ادامه خطاب به مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي استان تصريح كرد: رويكرد استانداري البرز فراهم ساختن بسترهاي سهل و آسان فرا روي سرمايه گذاران است از اين رو دستگاه‌هايي كه بخشي از صدور مجوز‌ها را عهده دار هستند نبايد با تعلل، خللي در روند سرمايه گذاري‌هاي اين استان داشته باشند.

وي افزود: كليه مديران بايد آگاه به امور و وظايف محوله همراه و همسو با سياست‌هاي استانداري البرز كه نشأت گرفته از دولت «تدبير و اميد» است به منظور حل مشكلات سرمايه گذاران گام بردارند و به اين نحو قانون را براي سرمايه گذاران روان‌تر سازند.

استاندار البرز عنوان كرد: يكايك مسئولان در ايستايي البرز و ركود توسعه اين استان مسئول هستند و بايد خود اين سئوال را بپرسند كه به چه دليل با برخي درخواست‌ها مخالفت مي‌كنند.

طاهري در ادامه با بيان اينكه كل كشور در شرايط ويژه‌اي قرار دارد، يادآور شد: دولت تدبير و اميد وامدار مقروض‌ترين دولت در تاريخ كشور است بنابراين تمامي دولتمردان سعيشان بر آن است تا با تدبير امور را پيش ببرند، از اين رو مديران در دستگاه‌ها نيز بايد اين رويه را پيش گيرند.

وي بيان كرد: تيم استانداري البرز و معاونان به جد پيگير تمامي مسائل و دغدغه‌هاي استان در حوزه كاري خود هستند و به دقت امور را رصد و بررسي كنند.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن