تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803840211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوش اقبال ترين تبلت ها در بازار ايران / تصاوير


واضح آرشیو وب فارسی:ايران اکونوميست: خوش اقبال ترين تبلت ها در بازار ايران / تصاوير
شواهد نشان مي دهد كه اغلب كاربران ايراني با توجه به برند، وزن و نيز ظاهر، تبلت خود را انتخاب مي كنند و البته به گفته فروشندگان برنامه هاي كاربردي نيز در درجه اهميت براي خريداران قرار دارد.
مهر:قابل حمل بودن و كاربرد هر لحظه ابزارهاي فناوري در دنياي ديجيتال امروز، مهمترين معيار براي كاربراني محسوب مي‌شود كه هر لحظه و در هر مكان دوست دارند به منابع اطلاعاتي دسترسي داشته باشند شايد به همين دليل است كه در كمتر از يك سال گذشته رايانه هاي لوحي يا همين تبلتها به سرعت جايگزين كامپيوترهاي خانگي (pc ) و حتي لپ تاپهايي شدند كه به هيچ عنوان به فكرمان خطور نمي كرد كه به اين زودي از دور خارج شوند.

شايد تا يكي دو سال گذشته تبلتها عموما براي استفاده كاربران حرفه اي از جمله پزشكان، مهندسان، دانشجويان و استادان كه برنامه هاي نرم افزاري كاربردي سفارشي مرتبط با قلم دركار خود را بيشتر مورد استفاده قرار مي دادند متصور مي شد اما امروزه تبلت ها كه پتانسيل جذب كاربران سطوح متوسط را نيز دارند از بين همه كاربران، مورد علاقه دانشجويان و دانش آموزاني نيز هستند كه تمايل دارند يادداشت برداري سريعي سر كلاس داشته باشند.

همچنين صاحبان مشاغل تجاري كه نيازمندند آنچه را در مسافرت هاي تجاري خود به ذهن بسپارند و به مدارك ديجيتال تبديل كرده و در جايي مناسب ذخيره كنند و به همراه داشته باشند نيز از تبلت استفاده مي كنند و به طور كل مي توان گفت هم اكنون اين كالا به پرطرفدارترين وسيله براي استفاده افراد در دنياي ديجيتال تبديل شده است.

خوش اقبال ترين تبلتهاي بازار

در بازارهاي جهاني بيش از يكصد نوع تبلت به فروش مي‌رسد كه ده‌ها مدل از اين تبلت‌ها در بازارهاي فناوري داخلي نيز عرضه مي‌شوند. اين تبلتها برپايه سيستم عاملهايي مانند آندروئيد، ويندوز و iOS از برندهايي چون اپل، سامسونگ، ايسوس، اچ پي، ايسر و بلك بري و ام اس آي و لنوو در بازار ايران به فروش مي رسند كه طبق بررسي هاي ميداني صورت گرفته توسط خبرنگار مهر، 3 برند اپل، ايسوس و سامسونگ بيشترين محبوبيت را در ميان كاربران ايراني دارند و در صدر فروش بازار تبلت قرار گرفته اند.

شواهد نشان مي دهد كه اغلب كاربران ايراني با توجه به برند، وزن و نيز ظاهر، تبلت خود را انتخاب مي كنند و البته به گفته فروشندگان برنامه هاي كاربردي نيز در درجه اهميت براي خريداران قرار دارد.

در هفته اي كه گذشت با توجه به كاهش 5 تا 10 درصدي نرخ تبلت و لپ تاپ در بازار ديجيتال كشور، فروش 2 مدل از تبلتهاي برند ايسوس، 2 مدل از تبلتهاي برند سامسونگ و يك مدل از تبلتهاي برند اپل در صدر جدول پرفروشها قرار گرفت.

اپل همچنان پرطرفدار

آي پد اپل نه‌تنها در داخل ايران بلكه در سطح دنيا در رتبه نخست فهرست پرفروش‌ترين تبلت‌ها قرار دارد و فروشندگان بازار قدرت گرافيكي بالاي آن، كيفيت تصاوير و همچنين امكان اجراي برنامه‌هاي كاربردي مختلف روي اين تبلت را از ويژگي‌هاي اين رايانه لوحي مي دانند.

در بازار كامپيوتر ايران مدل Ipad4 – 4G با حافظه 32 گيگابايتي اپل بازار فروش بسيار خوبي دارد و اين محصول با حدود 2 ميليون و 900 هزار تومان يكي از پرفروش ترين و پر طرفدارترين تبلتهاي بازار محسوب مي شود.

اين مدل نسخه بهبود يافته‌ iPad 3 است و اصلي ترين تفاوت آن با مدل قبلي مربوط به پردازنده‌ آن است؛ به نحوي كه برخلاف iPad 3 كه از چيپ A5X استفاده مي‌كرد، نسل چهارم اين تبلت از چيپ جديد Apple A6X استفاده مي‌كند كه داراي پردازشگر گرافيكي چهار هسته اي است؛ همچنين iPad 4 مجهز به Wi-Fi دو بانده با استاندارد 802.11 a/b/g/n، پشتيباني پيشرفته از شبكه هاي پرسرعت LTE، وب كم جديد FaceTime با قابليت فيلم‌برداري HD 720p كه در گوشي iPhone 5 نيز به كار گرفته شده بود و پورت رعد است.

اين تبلت اپل داراي صفحه نمايش 9.7 اينچي رتينا با دقت 2048×1536 و باتري قدرتمند با شارژدهي بيش از 10 ساعت نيز است.

از ديگر ويژگيهاي اين محصول پرطرفدار مي توان به پردازنده Dual Core 1.6GHzو حافظه رم 2GB DDR3 و حافظه داخلي 128GB اشاره كرد.

سيستم عامل آي پد اپل IOS Ver6.0است و دوربين آن نيز 5 مگا پيكسل است و قابليت نصب سيم كارت براي استفاده از تكنولوژي 3G و همچنين 4G را دارد.

تبلت ويندوزي محبوب ايسوس

به گزارش مهر، طرفداران سيستم عامل ويندوز، اقبال زيادي به تبلت برند ايسوس نشان مي دهند و براين اساس مدل ASUS - Vivo Tab Smart – ME400CL از جمله پرفروش ترين مدلهاي بازار كامپيوترهاي جيبي است كه حدود يك ميليون و 900 هزار تومان نيز قيمت داده مي شود.

اين تبلت ويندوزي كه با سيستم عامل Windows 8 professional توليدشده مشخصاتي شبيه به تبلت مايكروسافت يعني Surface PRO دارد و قابليت اين را نيز دارد كه مانند تبلت هاي خانواده TRANSFORMER ايسوس از يك كيبورد استفاده كند كه البته به صورت پيش فرض جزو لوازم خود تبلت نيست.

فروشندگان بازار كيفيت صفحه نمايش و پردازنده قدرتمند چهار هسته اي تبلتي بسيار سريع را همراه با طراحي زيبا و بهره مندي از Windows 8 را از جمله دلايل پرفروش بودن اين تبلت سبك مي دانند.

تبلت Tab smart ايسوس داراي پردازنده Quad Core 1.8GHz و حافظه رم 2GB DDR3 و حافظه داخلي 64GB است.

دوربين 8 مگا پيكسلي دارد و داراي صفحه نمايش 10.1 اينچي است و قابليت نصب سيم كارت براي استفاده از تكنولوژي 3G از ديگر مزاياي آن است.

پدفون ايسوس گران اما پرفروش

در جمع پرفروش هاي بازار تبلت، Padfone Infinity برند ايسوس نيز با اينكه حدود 3 ميليون تومان قيمت داده مي شود خوب مي فروشد.

اين تبلت آندرويدي با كاربري تبلت و گوشي يكي از برترين خلاقيت هاي سال 2013 به شمار مي رود كه داراي يك گوشي 5 اينچي است كه همراه آن يك داك تبلت نيز ارائه مي‌شود و كاربر مي‌تواند در صورت تمايل گوشي را داخل اين داك قرار داده و از آن به عنوان يك تبلت 10.1 اينچي استفاده كند. بدين ترتيب كاربر مي‌تواند هر زمان كه تمايل داشت از گوشي خود به عنوان يك تبلت نيز استفاده كند.

اين مدل ايسوس تغييرات سخت افزاري زيادي نسبت به مدل گذشته خود Padfone 2 ندارد اما تصوير FULL HD اين تبلت آن را كاملا متمايز كرده است.

پردازنده Quad Core 1.7GHz و حافظه رم 2GB DDR3 و حافظه داخلي 32GB از جمله ويژگيهاي اين مدل ايسوس است كه از سيستم عامل Android 4.1 و دوربين 13 مگاپيكسلي و قابليت نصب سيم كارت براي استفاده از تكنولوژي 3G پشتيباني مي كند.

نوت 8 سامسونگ خوب مي فروشد

طبق اعلام فروشندگان بازار مدل Note8 – N5100 كمپاني سامسونگ نيز با حدود 1.5 ميليون تومان قيمت در بازار تبلت ايران خوب مي فروشد و در جمع 5 مدل پرفروش هفته قرار گرفته است.

تبلت Galaxy Note 8 صفحه نمايش 8 اينچي و از نوع TFT و با رزولوشن 1280×800 دارد و تراكم پيكسلي 189ppi مي دهد. قاب دور تبلت كمي ضخيم است طوري كه باعث شده اين تبلت از تبلت هاي ديگر سامسونگ كمي بزرگ‌تر باشد. پردازنده اين تبلت چيپ Exynos 4 Quad است كه پردازنده چهار هسته اي Cortex-A9 با فركانس 1.6 گيگاهرتز را كنترل مي كند.

اين تبلت داراي 2 گيگابايت حافظه رم و سيستم عامل نسخه 4.1.2 اندرويد است و مانند Note 10.1، بر روي اين تبلت برنامه هاي AllShare، S Planner، S Note و FlipBoard وجود دارد. پشتيباني از Wi-Fi، فناوري بلوتوث، GPS، پشتيباني از كارت حافظه جانبي تا 32 گيگابايت و دوربين 5 مگاپيكسلي به همراه دوربين مكالمات تصويري از جمله قابليت هاي اين تبلت است.

پرفروش ديگري از سامسونگ

مدل Note2 – N8000 كمپاني سامسونگ كه حدود يك ميليون و 900 هزار تومان قيمت داده مي شود از استقبال بالايي در ميان مدلهاي مختلف تبلت برخوردار است. اين تبلت جديد سامسونگ بيش از هر تبلت ديگري به اصل تبلت ها يعني قابليت نت برداري و يا در واقع جايگزيني قلم و كاغذ نزديك شده است.

وجود قلم در كنار اين تبلت به كاربر اين امكان را مي‌دهد كه استفاده از قلم و كاغذ را كنار گذاشته و تمامي نياز هاي خود به نوت برداري را با همين تبلت برطرف سازد.

داشتن پردازنده Quad Core 1.4GHz، حافظه رم 2GB DDR3 و حافظه داخلي 16GB از جمله ويژگيهاي اين مدل تبلت است كه از سيستم عامل Android 4.0 و دوربين 5 مگاپيكسل و صفحه نمايش 10.1 اينچي با قابليت نصب سيم كارت براي استفاده از تكنولوژي 3G بهره مي برد.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران اکونوميست]
[مشاهده در: www.iraneconomist.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن