تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ثبت نام دوره آموزش آشنايي با وظايف و الزامات هيئت‌هاي مذهبي در رباط كريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: آغاز ثبت نام دوره آموزش آشنايي با وظايف و الزامات هيئت‌هاي مذهبي در رباط كريم
گروه خبرنگاران افتخاري/ منوچهر جليلي: مسئول روابط عمومي اداره تبليغات اسلامي شهرستان رباط كريم از ثبت نام مسئولان هيئت‌هاي مذهبي در دوره آموزش آشنايي با وظايف و الزامات هيئت‌هاي مذهبي خبر داد.


به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا)، منوچهر جليلي، مسئول روابط عمومي اداره تبليغات اسلامي رباط كريم با بيان اينكه ثبت نام در دوره آموزش تخصصي آشنايي با وظايف و الزامات هيئت‌هاي توسط اين اداره آغاز شده است، گفت: اين دوره به صورت غير حضوري ويژه مسئولان هيئت‌هاي مذهبي برگزار مي‌شود.

وي در مورد اهداف برگزاري اين دوره، بيان كرد: توسعه و تعميق آموزش‌هاي تخصصي ديني در بين سازمان‌هاي مردم‌نهاد، توانمندسازي فرهنگي و ديني و مشاركت مؤثر گروه‌هاي هدف در انجام فرايض ديني و توجه به نقش سازنده تشكل‌ها در توسعه و ترويج مفاهيم اسلامي از اهداف اين دوره است.

جليلي در مورد منابع آموزش اين دوره عنوان كرد: اين دوره بر اساس لوح فشرده‌اي كه شامل مباحث، آن چه يك مدير هيئت بايد بداند، مجموعه سخنراني‌هاي حجت‌الاسلام قرائتي و بيانات مقام معظم رهبري پيرامون عاشورا برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومي اداره تبليغات اسلامي رباط كريم خاطرنشان كرد: آزمون اين دوره به صورت تستي بوده و به كساني كه موفق به دريافت امتياز 60 تا 100 شوند، گواهينامه پايان دوره به مدت 16 ساعت اعطا خواهد شد.

وي اظهار كرد: مسئولان هيئت‌هاي مذهبي مي‌توانند جهت ثبت نام و تهيه لوح فشرده دوره به تبليغات اسلامي رباط كريم واقع در خيابان مصلا، جنب مصلا مراجعه و يا جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره 56432120 تماس بگيرند.

يادآور مي‌شود، ثبت نام از 30 آذرماه آغاز شده و تا روز چهارم دي‌ماه نيز ادامه دارد و آزمون اين دوره روز چهارشنبه، دوم بهمن‌ماه سال جاري رأس ساعت 10 برگزار مي‌شود.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن