تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هم‌انديشي مشترك سازمان اوقاف و مجلس برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: هم‌انديشي مشترك سازمان اوقاف و مجلس برگزار مي‌شود
گروه اجتماعي: سخنگوي سازمان اوقاف از برگزاري هم انديشي مشترك مديران ارشد سازمان اوقاف و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با حضور رئيس مجلس خبر داد.


به گزارش خبرگزاري بين المللي قرآن(ايكنا) حسن ربيعي، مديركل حوزه رياست، روابط عمومي و امور بين الملل سازمان اوقاف و امور خيريه با اعلام اين مطلب اظهار كرد: هفته وقف، فرصت مناسبي است تا از واقفان و تاثيرگذاران عرصه تبليغ و ترويج فرهنگ وقف در عرصه‌هاي مختلف قدرداني شود كه در همين راستا نشست هم انديشي مشترك بين سازمان اوقاف و نمايندگان و اعضاي هيئت رئيسه فراكسيون احياي وقف، منزلت امامزادگان و مساجد مجلس شوراي اسلامي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، نماينده ولي فقيه و رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه و مديران ارشد اين سازمان عصر فردا سه شنبه، سوم دي‌ماه برگزار مي شود.

وي با اشاره به اينكه در اين مراسم از نمايندگان تاثيرگذار در عرصه ترويج و تبليغ فرهنگ حسنه وقف تجليل به عمل مي‌آيد، گفت: فراكسيون احياي وقف، منزلت امامزادگان و مساجد متشكل از بيش از 250 نفر از نمايندگان است كه طي چند ساله گذشته كمك شاياني به سازمان اوقاف و امور خيريه در احياي فرهنگ وقف داشته اند.

كارگاه هاي آموزشي با موضوع وقف برگزار مي‌شود

همچنين در آستانه هفته وقف معصومه فرزانه مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خيريه از برگزاري سه كارگاه آموزشي ويژه خواهران حوزه علميه استان تهران خبر داد و گفت: فردا سه شنبه سوم دي ماه كارگاه هاي آموزشي با موضوع وقف و با حضور 80 نفر از طلاب خواهر برگزار مي شود.

وي اضافه كرد: همچنين نشست هم انديشي نيز با حضور 130 نفر از اساتيد حوزه و دانشگاه در روز پنجشنبه، پنجم دي ماه برگزار مي‌شود.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن