تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819695270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طلايي: ماموريت ها و مرخصي هاي شهردار به اطلاع شورا مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: طلايي: ماموريت ها و مرخصي هاي شهردار به اطلاع شورا مي رسد
عضو شوراي اسلامي شهر تهران گفت: ماموريت ها و سفرهاي شهردار تهران بايد با تاييد شورا انجام شود و سفر هفته گذشته شهردار تهران به شورا اطلاع رساني نشده بود.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران،‌ غلامرضا انصاري عضو شوراي اسلامي شهر تهران در ابتداي جلسه امروز به ايراد چند تذكر پرداخت.

بر اساس اين گزارش انصاري ابتدا مساله رانش خيابان ايران زمين را مطرح كرد و گفت: اولين نكته اي كه بايد به آن اشاره كنم دفاع از حقوق شهروندي است كه متاسفانه امروز تعدادي از ساكنان خيابان گلستان دچار مشكل شدند و اين معضل كماكان ادامه دارد و نكته ديگر تخلفي است كه در يك پهنه مسكوني انجام شده است و ما به عنوان عضو شوراي شهر نبايد اجازه بدهيم صاحبان سرمايه از قدرت و سرمايه خود بخواهند سو استفاده كنند.

وي ادامه داد: هفته پيش مالك پروژه ايران زمين مصاحبه اي عليه مصوبه شوراي عالي شهرسازي در خصوص لغو مجوز وي انجام داده بود و طي آن اعلام كرده بود كه با قدرت و با شدت كار خود را انجام خواهد داد.

عضو شوراي اسلامي شهر تهران در ادامه بيان داشت: شورا بايد روي اين موضوع حساس باشد و با شدت خواهان اجراي مصوبه شوراي عالي شهرسازي باشد و آن را پيگيري كند.

انصاري در ادامه با اشاره به ماموريت هفته گذشته شهردار تهران اذعان داشت: تذكر ديگري كه بايد بدهند بحث مرخصي ها و ماموريت هاي شهردار است كه بر اساس آئين نامه مي بايست با تاييد شورا انجام شود.

وي افزود: شهردار تهران هفته گذشته سفري را به تركيه داشت كه من اطلاع ندارم به شورا اطلاع رساني شده باشد و جانشين آن هم معرفي نشده بود و با توجه به اينكه تهران شهر بزرگي است در نبود حتي يك ساعت ايشان نيز بايد جانشين معرفي شود.

طلايي نايب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران كه در جلسه امروز به دليل غيبت مسجد جامعي رياست شورا را بر عهده دارد در پاسخ به تذكر اين عضو شوراي شهر در خصوص ماموريت هاي شهردار تهران گفت: آنچه بر اساس عرف همواره اجرا مي شده اين است كه سفرها و ماموريت هاي شهردار به اطلاع رياست شورا مي رسيده و قطعا اين سفر نيز به اطلاع رياست شورا رسيده است؛ البته مسجد جامعي رئيس شورا امروز حضور ندارند و در غياب ايشان من مساله اي را عنوان نمي كنم.

آغاز سي و سومين جلسه شوراي شهر با غيبت رئيس شورا / طلايي رياست جلسه را برعهده گرفت

سي و سومين جلسه علني شوراي اسلامي شهر تهران دقايقي پيش و با حضور 18 نفر از اعضا در حالي آغاز شد كه مسجد جامعي رئيس شوراي شهر تهران غايب است و در غياب وي طلايي نايب رئيس شوراي اسلامي شهر رياست جلسه را برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران سي و سومين جلسه علني چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر تهران دقايقي پيش و با حضور 18 نفر از اعضا و قرائت قرآن توسط حجت الا‌سلام و ا‌لمسلمين نا‌صحي آغاز شد.

بر اساس اين گزارش در جلسه امروز شوراي شهر مسجد جامعي رئيس شوراي اسلامي شهر تهران غايب است و در غياب وي طلايي نايب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران رياست جلسه را برعهده دارد.

در جلسه امروز شوراي شهر محمود صلاحي معاون برنامه ريزي توسعه شهري و امور شوراي شهرداري تهران به ارائه گزارش در خصوص لايحه 5 ساله دوم شهرداري خواهد پرداخت.

همچنين از ديگر دستورات جلسات امروز بررسي لايحه استفاده از تسهيلات بانكي با نرخ كار‌مزد شوراي عالي پول و اعتبار بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران در جهت اجراي پروژه هاي شهرداري تهران و همچنين بررسي لايحه اجازه خريد شركت هاي سود آور شهرداري و تاسيس شركت پشتيباني مادر توسط سازمان بازنشستگي خواهد بود.

شايان ذكر است همچنين در جلسه امروز شورا بررسي لايحه نحوه مديريت و بهره برداري از مجموعه باغ پرندگان و تعيين بهاي خدمات بازديد از آن مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

انتهاي پيام/

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن