تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819945496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رجبي: مدير فني تيم هيچ كاره است!/عسكري به عنوان برند جذب استيل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: رجبي: مدير فني تيم هيچ كاره است!/عسكري به عنوان برند جذب استيل شده است
تكواندوكار وزن سوم تيم استيل البرز گفت: فريبرز عسكري به عنوان مدير فني استيل البرز كاري نمي كند و بيشتر از ما پول مي گيرد.
مجيد رجبي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در مورد درگيري در تمرينات با كادر فني تيم استيل البرز و اخراج موقتش عنوان كرد: فكر مي كنم فريبرز عسكري مدير فني تيم با من لج كرده و همه بازيكنان نسبت به اين مورد شاكي هستند. نمي دانم به خاطر چه موضوعي عسكري با من مشكل شخصي دارد؟

وي يادآور شد: در مسابقات ليگ برتر آسيب ديده بودم اما او با لحني به من اعلام كرد كه تو را حتما در تركيب اصلي مي گذارم و بايد بازي كني. من هم به او اعلام كردم در صورتي كه پزشك تشخيص دهد كه مي توان بازي كنم حتما مسابقه خواهم داد. بعد از ان هم به ميدان رفتم و خوشبختانه برنده شدم.

كاپيتان تيم تكواندوي استيل البرز گفت: من ارشد تيم هستم اما چهارشنبه هفته قبل هنگام تمرينات وقتي عسكري وارد سالن شد و به وي اداي احترام كرديم، او دست من را به حالت نامناسبي رد كرد. بعد از آن هم مهدي احمدي به خاطر عسكري با من بحث كرد با وجود آنكه چند سالي است كه با هم دوست هستيم و تمرين مي كنيم.

وي تصريح كرد: مرتضي سلطاني و مهدي هنرمند سرمربي و مربي تيم استيل هرگز برخورد بدي با من نداشتند و در اين باره حرفي نزده اند اما عسكري كه به نظر من هيچ كمكي به تيم نمي كند با من دچار مشكل شده است. در واقع كادر فني تيم سلطاني و هنرمند هستند كه با بار فني بالا نقش اصلي را در تيم استيل البرز برعهده دارند.

رجبي با بيان اينكه فريبرز عسكري به عنوان يك برند و مارك به تيم استيل البرز پيوسته است، افزود: عسكري كاري نمي كند اما از باشگاه استيل البرز بيشتر از ما پول مي گيرد.

وي با اشاره به بازي با تيم حفاري در ليگ برتر مي گويد: در اين بازي حساس عسكري به زور مي خواست كه مسابقه دهم در حالي مصدوم بودم و فكر مي كنم از آن بازي به بعد با من لج كرد. در باشگاه هم با هم بحث لفظي داشتيم كه مهم نيست.

تكواندوكار سابق تيم ملي ادامه داد: در حال حاضر تمريناتم را در شهرستان ميانه دنبال مي كنم و به فكر ليگ نيستم چون تمام هدفم را مسابقات قهرماني آسيا قرار داده ام. قبلا هم تا آستانه همراهي تيم ملي در مسابقات جهاني قرار داشتم اما بدشانسي و مصدوميت مانع حضورم در رقابت ها شد.

رجبي با اشاره به سرمربيگري مرتضي كريمي در تيم استيل البرز خاطر نشان كرد: از زمان مربيگري كريمي بسيار راضي هستم چون تيم ما سال قبل بدون حاشيه مسابقه مي داد و هر تصميمي مي گرفت به سود تيم و بازيكنان بود اما حالا 10 نفر براي تيم تصميم گيري مي كنند!

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا از باشگاه استيل البرز اخراج شده؟ گفت: از بازيكنان ديگر شنيده ام كه اخراج شده ام اما مهم نيست. فكر مي كنم من همراه با چند نفر ديگر در تمرينات غايب هستيم چون اصلا به ما اطلاع نداده اند كه بياييم. اكثر تكواندوكاران تيم شهرستاني هستند و روال كار اين طور بود كه براي هر مسابقه به ما براي تمرين اطلاع مي دادند.

وي افزود: استيلي ها بايد حق و حقوقم را بدهند. باشگاه تنها يك قست از مبلغ قراردادمان را پرداخت كرده و قرار است در نيم فصل مبلغي ديگر هم پرداخت شود. ان زمان هم با دريافت رضايت نامه مي توانم از استيل البرز جدا شوم.

انتهاي پيام/

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن