تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819802695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رجبي: اولويت با تيم ملي است اما نبايد حق باشگاه‌ها ضايع شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: رجبي: اولويت با تيم ملي است اما نبايد حق باشگاه‌ها ضايع شود
كارشناس فوتبال كشورمان گفت: تيم ملي آبروي كشورمان بوده بنابراين اولويت با اين تيم است ولي به هيچ وجه نبايد حق باشگاه‌ها پايمال شود.
رضا رجبي به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: به نظر من اولويت تيم ملي فوتبال است زيرا درخشش تيم كشورمان ضمن تغيير نگاه مردم جهان به فرهنگ و فوتبال ملي ايران به اعتبار و آبروي ايراني ارزش مي‌بخشد.

كارشناس فوتبال كشورمان با اشاره به شرايط تيم كره‌جنوبي افزود: شما كره‌جنوبي را ببينيد هم قاره‌اي ما است براي سربلندي كشورش در جام جهاني با تمام تيم‌هاي صاحب نام جهان بازي مي‌كند و در بعضي موارد اين تيم‌ها را از پيش رو برمي‌دارد قطعاً هم براي كشور و مردمش افتخار كسب خواهد كرد.

وي تصريح كرد: بيشتر كشور‌ها اساس كار را بر تيم ملي قرار داده‌اند چون اين تيم ملي است كه فارغ از هر رنگ و نژاد متحد و يكپارچه از مردم آن كشور است. در رقابت‌ها حضور و محك مي‌خورد و اگر موفق باشد همه مردم آن كشور سربلند خواهند شد.

رجبي ادامه داد: درست است اولويت با تيم ملي است اما هيچكس حق ندارد به باشگاه‌ها كم توجهي كند زيرا خروجي تيم ملي از باشگاه‌ها است.

پيشكسوت فوتبال كشورمان اختلافات ما بين سرمربي تيم ملي و سرمربيان باشگاه‌ها را عاملي در جهت شاد كردن رقيبان ما دانست و عنوان كرد: نبايد باشگاه‌ها لج كنند و بازيكنانشان را در اختيار تيم ملي قرار ندهند يا اينكه سرمربي تيم ملي جلسه برپا نكند خلاصه اينكه اختلاف بوجود بيايد اگر اختلاف در ميان باشد قطعاً از چند جهت به ضرر‌مان است؛ يكي باشگاه‌ها متضرر مي‌شود، دوم تيم ملي ضربه مي‌بيند، سوم آبروي تيم ملي و كشورمان در جام جهاني با ارائه نتايج ضعيف خواهد رفت ولي با رعايت اصول اخلاق‌مداري مبتني بر كوتاه آمدن باشگاه‌ها و عدم توجه جبهه‌گيري مي‌توان در برزيل، دل هواداران را شاد كرد.

وي با اشاره به راه‌كار حل مسئله تيم ملي و باشگاه‌ها گفت: از ديد من بايد بين وزارت ورزش، فدراسيون، جرايد و تيم ملي و باشگاه‌ها نوعي تعامل برقرار شود تا با پيروي و اصل اخلاق محوري، راه‌كار مناسب در جهت سربلندي تيم ملي اتخاذ شود. بدانيد اگر تيم ملي ضعيف باشد تمامي ارگان‌هاي كشورمان لطمه مي‌بينند يا خداي نكرده تحقير مي‌شوند. از لحاظ فرهنگي آسيب خواهيم ديد و اين به نظر من بسيار ناگوار است كه مي‌توان با برنامه‌ريزي به سوي موفقيت گام برداشت.

رجبي تاكيد كرد: بايد بين سرمربيان باشگاه‌ها و سرمربي تيم ملي اتاق فكري تشكيل شود و پس از تفكر اين دو به همراه مسئولان، يك خروجي حاصل شود كه به نفع فوتبال كشورمان باشد.

پيشكسوت فوتبال كشورمان خاطرنشان كرد: قطعا استراتژي خوب باعث موفقيت تيم ملي خواهد شد. شما فرانسه را نگاه كنيد با استراتژي ايده‌آل شش سال است كه قهرمان جهان مي‌شود و اگر ما نيز در چنين زمان‌ حساسي تلاش كنيم به طور قطع موفق خواهيم. زيرا فوتبال ما نشأت گرفته از استعداد‌هاي خلاق و فراوان است و درخشش در جام جهاني مي‌تواند اميد‌هاي هواداران را بار ديگر زنده كند.

انتهاي پيام/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن