تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله مسلحانه براي فراري دادن 3 آدم‌ربا


واضح آرشیو وب فارسی:الف: حمله مسلحانه براي فراري دادن 3 آدم‌ربا
سه مرد مسلح با حمله به خودروي حمل زندانيان در چهارراه عدالت شهرستان شيراز در استان فارس، قصد فراري دادن سه آدم‌ربا را داشتند كه ناكام مانده و متواري شدند.


به گزارش جام جم، سردار سيروس سجاديان، فرمانده انتظامي استان فارس در اين باره گفت: ظهر سي ام آذر امسال مردي با مركز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان شيراز تماس گرفت و از حمله مسلحانه سرنشينان يك خودروي پژو به خودروي حمل زندانيان در چهارراه عدالت خبر داد.

در پي اين تماس، ماموران انتظامي به محل اعزام و متوجه شدند شيشه خودروي حمل زندانيان شكسته و آثار تيراندازي روي آن وجود دارد و دو مسافر يك اتوبوس نيز بر اثر تيراندازي مهاجمان، زخمي شده اند.

وي افزود: با حضور تكنيسين هاي اورژانس در محل، دو زني كه بر اثر شليك گلوله زخمي شده بودند به مركز درماني انتقال يافتند و در ادامه تحقيق از ماموران محافظ و راننده خودروي حمل زندانيان آغاز شد.

مردان مسلح مي خواستند 3 آدم ربا را فراري دهند

فرمانده انتظامي استان فارس يادآور شد: در تحقيق از ماموران محافظ معلوم شد روز حادثه قرار بوده محافظ خودرويي باشند كه مي خواسته دو برادر بلوچ و يك مرد شيرازي را كه به اتهام ربودن يك كودك دستگير و به زندان عادل آباد شيراز منتقل شده بودند، از دادگاه به زندان بازگردانند كه يك خودروي پژو با سه سرنشين راه خودرويشان را سد مي كنند و به گمان اين كه سه زنداني درون خودرو هستند، به سمتشان شليك مي كنند تا آنها را آزاد كنند.

سجاديان افزود: در ادامه مشخص شد ماموران محافظ خودروي حمل زندانيان، به تيراندازي متقابل مي پردازند و مردان مسلح نيز عرصه را بر خود تنگ ديده و براي فرار، به سوي اتوبوسي كه آن طرف خيابان در حركت بوده، چند تير شليك كرده و با جا گذاشتن خودرو و دو قبضه سلاح غيرمجاز، فرار مي كنند.

وي خاطرنشان كرد: با تشكيل پرونده، جستجو براي دستگيري مهاجمان فراري آغاز شد و در ادامه با بررسي پرونده سه زنداني آدم ربا كه متهمان قصد فراري دادن آنها را داشتند، معلوم شد اين افراد بيست و ششم خرداد امسال پسر هشت ساله اي را ربوده و با انتقال به شرق كشور، او را 12 روز گروگان گرفته و قصد اخاذي كلان از خانواده اش را داشتند كه با هوشياري ماموران آگاهي استان فارس دستگير و زنداني شده اند و روز حادثه نيز در حال محاكمه در دادگاه بودند كه اين حادثه رخ داده است.

فرمانده انتظامي استان فارس يادآور شد: جستجو براي دستگيري مهاجمان فراري ادامه داشت تا اين كه ماموران اطلاع يافتند يكي از مسافران زن كه از سوي مهاجمان مسلح زخمي شده بود، براثر شدت خونريزي فوت كرده است.

سجاديان افزود: با گزارش مرگ اين زن سي و سه ساله به بازپرس كشيك ويژه قتل دادسراي شيراز و هماهنگي قضايي، جسد وي به پزشكي قانوني منتقل شد.

در ادامه تحقيقات ماموران موفق به شناسايي هويت سه متهم فراري شدند. تحقيقات گسترده براي دستگيري آنها ادامه دارد.

معصومه ملكي - گروه حوادث

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن