تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818974934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل اوقاف گيلان:هتل امامزاده هاشم رشت در هفته وقف افتتاح مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل اوقاف گيلان:هتل امامزاده هاشم رشت در هفته وقف افتتاح مي‌شود
مديركل اوقاف و امور خيريه گيلان از تكميل و افتتاح هتل امامزاده هاشم سراوان رشت در هفته وقف امسال خبر داد.


حجت‌الاسلام ولي عادلي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اهميت وقف اظهار كرد: وقف يكي از مصاديق نوعدوستي در وجود واقف است.

وي با بيان اينكه به بركت وقف بسياري از نيازمندي‌هاي مستمندان برطرف مي‌شود، افزود: وقف گره‌هاي اقتصادي افراد نيازمند را مي‌گشايد.

مديركل اوقاف گيلان وقف را به چشمه‌اي هميشه جوشان تشبيه كرد و گفت: با وقف ثروت و دارايي انسان هرگز از جوشش نمي‌ايستد و صاحب خود را از بهره‌مندي‌هاي الهي برخوردار مي‌كند.

به گفته وي، كسي كه وقف مي‌كند توفيق بزرگي را از جانب خداوند دريافت كرده است.

عادلي آغاز هفته وقف را از 9 دي جاري ذكر كرد و يادآور شد: به منظور برنامه‌ريزي و برگزاري هرچه باشكوه‌تر مراسم‌هاي هفته وقف، ستاد گراميداشت هفته وقف در اداره كل اوقاف و اداره‌هاي تابعه در شهرستان‌ها تشكيل شده است.

وي برپايي ايستگاه «همه واقف باشيم» را يكي از برنامه‌هاي اين هفته عنوان كرد و گفت: در اين ايستگاه مشاوران ديني از اداره كل اوقاف حضور دارند تا ضمن پاسخگويي به سئوالات شهروندان در امور وقف، آنها را با نيازهاي روز و قابل وقف آشنا كنند.

اين مسئول مشاوره دادن در ايستگاه‌هاي «همه واقف باشيم» را از برنامه‌هاي بسيار مهم و تاثيرگذار در جذب واقفان دانست.

وي برپايي خيمه معرفت را از ديگر برنامه‌هاي گراميداشت هفته وقف ذكر كرد و افزود: اين خيمه‌ها در 7 بقاع شاخص استان برپا مي‌شوند.

عادلي خاطرنشان كرد: در اين خيمه‌ها طلاب دوره ديده و متخصص از قم براي پاسخگويي به مسائل شرعي و تبيين فرهنگ اهل بيت (ع) حضور مي‌يابند.

وي برگزاري 27 نشست صنفي با اقشار مختلف، برپايي 10 نمايشگاه از عملكرد يك ساله اوقاف و تجليل از ياوران وقف و واقفان در استان را از ديگر برنامه‌هاي هفته وقف برشمرد.

مديركل اوقاف گيلان با اشاره به افتتاح پروژه‌هاي عمراني بقاع متبركه در سطح استان خاطرنشان كرد: امسال اين پروژه‌ها به لحاظ تعميراتي 97 درصد و از نظر احداثي و تكميلي 45 درصد پيشرفت كار صورت گرفته است.

وي از افتتاح هتل امامزاده هاشم سراوان رشت در هفته وقف خبر داد و متذكر شد: سفت‌كاري بقعه پيربوعلي رشت، تربت خانه امامزاده قاسم چولاب نيز از ديگر پروژه‌هاي عمراني بقاع متبركه گيلان است.

عادلي تصريح كرد: سفت‌كاري حسينيه اعظم حرم سيد جلال‌الدين اشرف با 700 متر زيربنا به پايان رسيده است.

وي يادآور شد: با مساعدت خيران احداث سالن اجتماعات و صحن دوم سيدجلال‌الدين به‌زودي افتتاح مي‌شود.

مدير كل اوقاف و امور خيريه گيلان درباره برگزاري مسابقات قرآن در استان افزود: چهره‌هاي قرآني زيادي در استان وجود دارد و به دنبال ساماندهي گروه‌هاي قرآني هستيم.

وي گيلان را استاني ولايت‌مدار دانست كه در عرصه قرآني در سال 92 با شركت حدود 60 هزار نفر در مسابقات قرآني خوش درخشيده است.

انتهاي پيام/84001/ر40

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن