تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802518654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«سه‌شنبه‌هاي وبلاگي»۲ سال مبارزه براي لحظه‌اي ديدار با امام(ره)/ تصاويري از فاجعه هامون/ نتايج نوشيدن چاي ۱۵۰ ميليوني!/ رئيس‌جمهور از كجا حقوق مي‌گيرد؟


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: «سه‌شنبه‌هاي وبلاگي»۲ سال مبارزه براي لحظه‌اي ديدار با امام(ره)/ تصاويري از فاجعه هامون/ نتايج نوشيدن چاي ۱۵۰ ميليوني!/ رئيس‌جمهور از كجا حقوق مي‌گيرد؟
از ماجراي مبارزه يك رزمنده هندي براي ديدار با امام(ره) تا تصاويري از خشك سالي درياچه هامون و مصرف ساليانه چاي مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام به گفته معاون اجرايي؛ با ما همراه باشيد با «سه‌شنبه‌هاي وبلاگي» اين هفته.


شهر وبلاگ‌ها ساكناني خوش‌نشين دارد، فقط كافيست تا چند روزي را ميهمان اهالي ميهمان‌نواز اين شهر شوي؛ هر خانه با چراغي روشن، خود را براي پذيرايي از ميهمانان آماده كرده است.

اگرچه زبان مردم اين شهر با هم تفاوت دارد اما صدايشان يكي است؛ اين شهر هر روز شلوغ‌تر مي‌شود؛ افرادي خانه‌ها‌يشان را رها مي‌كنند اما تعداد بيشتري به قصد بنا كردن منزل جديد راهي اين شهر مي‌شوند.

مردم، مهرباني‌ها و تجربه‌هايشان را بدون اندكي توقع با همشهري‌هاي خود به اشتراك‌ مي‌گذارند؛ اينجا در بيان بايدها، رودربايستي معنا ندارد و در هيچ خانه‌اي به روي ميهمان بسته نيست.

سرويس فضاي مجازي خبرگزاري فارس، هر سه‌شنبه منتخب مهم‌ترين و بهترين مطالب وبلاگ‌نويسان كشور را در قالب گزارش «سه‌شنبه‌هاي وبلاگي» در معرض ديد مخاطبان اين خبرگزاري قرار دهد.

قرار ما سه‌شنبه‌هاي هر هفته با سه‌شنبه‌هاي وبلاگي براي قدم زدني كوتاه با وبلاگ‌نشينان...

ماجراي رزمنده‌ هندي كه براي ديدار امام(ره) 2 سال جنگيد

مردي از كشور هند به شوق ديدار امام خميني (ره) به ايران مي‌آيد؛ اما به وي اجازه اين ديدار داده نمي‌شود؛ او دلسرد نشده و 2 سال در جبهه‌هاي جنگ براي رسيدن لحظه‌اي ديدار مي‌جنگد، براي آشنا شدن با اين رزمنده هندي و حال و هواي وي در لحظه ديدار آخرين مطلب وبلاگ حقيقت محض را در ادامه مطلب بخوانيد.

ادامه مطلب...

راهپيمايي اربعين و قيام منجي واپسين

همه مي‌آيند مهم نيست اهل كجايي، زبان‌هاي سر مختلف است اما زبان قلب تنها يك ذكر دارد؛ وبلاگ طلوع از آغاز يك حركت براي رسيدن به قيام منجي نوشت: براي رسيدن به راهپيمايي اربعين و حركت در مسير مملو از جمعيتي كه شيعيان را از اقصي نقاط دنيا گرد هم آورده به سوي مقصد واحد، تجسمي از حركت تاريخي شيعه است؛ مسير همواره مقدمه­اي براي رسيدن به مقصد است اما اينجا مسير معنايي فراتر از اين دارد.

ادامه مطلب...

توپخانه‌ درونتان را مهار كنيد!

بيش از 100 سال گذشته به دستور محمدعلي شاه عمارت مجلس به توپ بسته شد؛ اگرچه زمان زيادي گذشته اما هنوز هم گويا محمدعلي شاه همفكراني دارد؛ وبلاگ عصر وارثين در خصوص اظهار نظر حجاريان در زمينه قانوني شدن انحلال مجلس توسط دولت نوشت: براستي چرا ما توپخانه‌هاي درون خودمان را مهار نمي‌كنيم و دوست داريم مثل بولدوزر از روي مخالفانمان رد شويم؟

ادامه مطلب...

رئيس‌جمهور عضو هيئت علمي كدام دانشگاه است؟

نوبخت سخنگوي دولت در مصاحبه‌ با خبرنگار تلويزيون در پاسخ به پرسشي مبني بر اينكه «آقاي رئيس جمهور چقدر حقوق دريافت مي‌كنند؟» گفت: «آقاي رئيس جمهور عضو هيئت علمي دانشگاه است و از نظر رتبه استاد تمام است و همان حقوق استاد دانشگاهي رو كه داشته همان حقوق را مي‌گيرد».

با توجه به اين مصاحبه مهدي كوچك‌زاده در وبلاگش پرسشي را مطرح كرد كه تاكنون پاسخي به آن داده نشده است: رئيس‌جمهور عضو هيئت علمي كدام دانشگاه است و پرونده علمي وي در هيئت مميزه كدام دانشگاه بررسي شده است؟

ادامه مطلب...

عكس منتشرنشده سردار مقاومت اسلامي لبنان و فرزندش

شهيد حاج «حسان اللقيس»، يكي از فرماندهان مقاومت اسلامي بود كه در نزديكي منزلش در منطقه «السان تريز» در ضاحيه جنوبي بيروت ترور شد؛ پسر شهيد حسان، «علي الرضا اللقيس» در جريان جنگ ژوئيه سال 2006 به شهادت رسيده بود؛ وبلاگ خاطرات جبهه تصاويري ديده نشده از كودكي شهيد حاج «حسان اللقيس» و فرزندش را منتشر كرد.

ادامه مطلب...

فاجعه «هامون»+تصاوير

مرگ درياچه هامون را كسي باور نمي‌كند و تلاش‌ها براي احيا آن همچنان ادامه دارد؛ روزي خواهد رسيد كه واژه آب، آب بر دهان ماهي‌هاي هامون تكرار شود؛ وبلاگ سيستان نگاه در خصوص خشكسالي درياچه هامون نوشت: خشكسالي درياچه هامون ديگر در حد بحران نيست؛ بايد آن را فاجعه سيستان ناميد.

ادامه مطلب...

پرآب‌ترين استان كشور از آب شرب سالم محروم است

به خوزستان سفركرده‌اي؟ اگر روزي قدمتان به خوزستان رسيد به اين مناطق هم سري بزنيد؛ ملاشيه، شلنگ آباد، زرگان، لشكرآباد، حصيرآباد، منبع آب، مندلي و بيت سياح؛ وبلاگ طلبه بسيجي از وضعيت اين مناطق نوشت: خانواده‌اي در مناطق جنوب خوزستان پيدا نمي‌كنيد كه از آب لوله كشي براي آشاميدن استفاده كند، اين يعني اوج مظلوميت خوزستان.

ادامه مطلب...

نتايج نوشيدن چاي 150 ميليوني يك مركز استراتژيك!

غلامرضا فروزش معاون اجرايي و اطلاع رساني «مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام» گفته است: مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام ساليانه 150 ميليون تومان چاي مصرف مي‌كند و اگر كسي در هتل هيلتون لندن اين چاي را بخورد قطعاً براي او ارزان‌تر از مصرف چاي ما در اينجا درخواهد آمد».

وبلاگ طنزهاي يك م.ر.سيخونكچي اگرچه باورش سخت است اما احتمالاً هنوز افرادي در مراكز خيلي مهم مشغول فعاليت هستند كه دقيقاً نمي‌دانند تفاوت صرف يك استكان چاي با خوردن باقالي پلو با ماهيچه چيست!

ادامه مطلب...

وبلاگ خود را به ما معرفي كنيد

بازگشت به صفحه نخست گروه فضاي مجازي

انتهاي پيام/

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن