تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819477663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سينماي هندسيف علي‌خان با «فانتوم» به شهر بمبئي رفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سينماي هندسيف علي‌خان با «فانتوم» به شهر بمبئي رفت
كليد فيلمبرداري «فانتوم» در شهر بمبئي زده شد. اين محصول جديد صنعت سينماي هند حال و هوايي اكشن و ماجراجويانه دارد. سيف‌علي خان بازيگر اصلي فيلم است.


به گزارش خبرگزاري فارس، كاترنيا كايف نقش مقابل سيف‌علي‌ خان را در اين فيلم بازي مي‌كند. سعيد نادياوالا تهيه كننده مسلمان و سرشناس باليوودي، تهيه‌كننده «فانتوم» است.

امر كارگرداني اين درام دلهره‌آور و اكسن را كبير خان به عهده دارد. او در گفت‌وگويي اعلام كرد اين فيلم را براي اواخر فصل تابستان يا نيمه دوم سال 2014 آماده نمايش عمومي مي‌كند.

خط اصلي قصه درباره دوران پس از حمله تروريستي مرگبار پنج سال قبل بمبئي است، كه اوضاع اين شهر را براي چند روز به هم ريخت.

در اين حادثه، تعدادي از شهروندان بيگناه كشته شدند و تروريست‌ها كه قصد تسخير چند مركز مهم دولتي را داشتند. پس از دادن تلفات زياد در اجراي عمليات خود ناكام ماندند.

قصه فيلم قصد دارد اين ماجراي تروريستي را به ديگر ماجراهاي تروريستي بين‌المللي پيوند زده و ارتباطي بين آنها ايجاد كند.

به گفته سازندگان «فانتوم»، سيف‌علي‌ خان و كاترنيا كايف در اين فيلم در نقش دو مامور ضد جاسوسي بازي مي‌كنند كه به درگيري با تروريست‌ها مي‌پردازند.

با اين حال، سازندگان فيلم توضيح بيشتري درباره قصه و نوع نقش دو بازيگر اصلي آن نداده‌اند و گفته‌اند تا زمان نمايش عمومي، درباره اين قصه صحبت نخواهند كرد.

آنها مي‌گويند بخشي از سكانس‌هاي فيلم در بيروت لبنان فيلم‌برداري خواهد شد. اما گفته نشده در اين سكانس‌ها، كدام صحنه‌هاي فيلم، فيلم‌برداري خواهد شد.

اين در حالي است كه گروه فيلم‌برداري «فانتوم»به دليل موقعيت جنگي لبنان، آنها همراه بايك نيروي نظامي (كه محافـظت از عوامل فيلم را به عهده دارند) كار خود را انجام خواهند داد.

به نوشته سايت اينترنتي ابنديا اف‌ام، كبيرخان مي‌گويد دو بازيگر اصلي فيلم بايد به چند زبان خارجي و غيرهندي صحبت كنند. به همين دليل، خان و كايف اين روزها مشغول يادگيري اين زبان‌ها هستند.

سعيد نادياوالا هم به اين نكته اشاره مي‌كند كه «فانتوم» فيلم سختي است و بازيگران اصلي آن در جلوي دوربين، كار بسيار سختي را در پيش رو دارند.

به گفته او:« قصه فيلم با حال و هواي اكشن و دلهره‌آور خود سرشار از تنش است و بينندگان را درگير ماجراجويي‌هاي هيجان‌انگيز خود خواهد كرد.»

سيف علي‌ خان و كاترينا كايف سه سال قبل در اكشن دلهره‌آور «مسابقه» با يكديگر همبازي شدند. سعيد ناديا والا تهيه‌كنند اين فيلم پرفروش جدول گيشه نمايش سينماهاي هند بود.

سيف علي‌خان در حالي جلوي دوربين «فانتوم» رفته كه دو فيلم آخر او «برو گوا برو» و «گلوله راجا» در سينماهاي هند شكست سخت تجاري خورد.

كاترينا كايف هم با سومين قسمت مجموعه دلهره‌آور و اكشن «دوم» همين روزها به ديدار تماشاگران سينما مي‌آيد.

انتهاي پيام/

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن