تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804614632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديري كه نه احمدي نژاد تغييرش داد، نه روحاني!


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: مديري كه نه احمدي نژاد تغييرش داد، نه روحاني!
يكي از مديران سطوح بالاي دولت او نه تنها از تغييرات احمدي نژاد مصون ماند، بلكه دولت جديد نيز جايگاهش را بر مسند فعلي محكم تر كرد.
محمود احمدي نژاد رييس جمهور قبلي ايران به تغيير مديران مشهور در سطوح گسترده مشهور بود. او حتي وزيران هر وزارتخانه را چندين بار عزل و منصوب مي كرد. تقريبا مي توان گفت هيچ مدير و وزيري نبود كه از تغييرات تصميمات احمدي نژاد در امان مانده باشد.

موج تغييرات وزراي وزارتخانه ها در زمان محمود احمدي نژاد حتي كابينه او را به مرز انحلال كشاند. اما يكي از مديران سطوح بالاي دولت او نه تنها از تغييرات احمدي نژاد مصون ماند، بلكه دولت جديد نيز جايگاهش را بر مسند فعلي محكم تر كرد. اين مدير كسي نيست جز علي صالح آبادي، رييس سازمان بورس و اوراق بهادار. اين روزها سازمان تحت مديريت او بيش ازپيش پذيراي نقدينگي در دست مردم شده است و شاخص هايش قله واحدها را يكي پس از ديگري طي مي كند.

به گزارش افكار نيوز، علي صالح آبادي متولد سال ۱۳۵۷ در سبزوار است. وي داراي مدرك كارشناسي ارشد معارف اسلامي و مديريت مالي از دانشگاه امام صادق، دكتري مديريت مالي از دانشگاه تهران، و عضو هيئت علمي دانشگاه امام صادق است.

او مانند بسياري از هم ‎دوره‎اي ها و هم‎دانشگاهي‎هايش پايان‎نامه‎اي با موضوع فعلي كارش تدوين كرده: «امكان‎سنجي راه‎اندازي بازار آتي سهام شركت‎هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (با تأكيد بر مسائل شرعي و نيازمندي‎هاي بازار سرمايه».او را مي توان از مديران جوان موفق كشور دانست. صالح آبادي، پيش از اينكه به رياست سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شود، دبيركل سازمان كارگزاران بورس اوراق بهادار تهران بود.

در ارديبهشت سال ۸۵ و در زماني كه نزديك به يك سال از رياست جمهوري محمود احمدي نژاد، گذشته بود، علي صالح آبادي پا به سازمان بورس تهران گذاشت. در آن زمان، داوود دانش جعفري مسئوليت رياست بر ساختمان باب همايون يا همان وزارت اقتصاد را بر عهده داشت و صالح آبادي اولين بار با حكم دانش جعفري به رياست سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شد.

در حكم دانش جعفري براي انتصاب دكتر صالح آبادي آمده بود: نظر به تعهد، تخصص، دانش و تجارب مفيد و ارزنده شما در بازار سرمايه كشور و در اجراي مفاد ماده (۹) قانون بازار اوراق بهادار جمهوري اسلامي ايران مصوب آذر ماه سال ۱۳۸۴ و با توجه به بند (۲) مصوب مورخ ۱۳۸۵‎/۲‎/۶ شوراي عالي بورس و اوراق بهادار، به مدت ۳۰ ماه به عنوان رئيس هيأت مديره و رئيس سازمان بورس اوراق بهادار منصوب مي شويد.

چندي بعد، قرعه تغييرات در كابينه احمدي نژاد به نام داوود دانش جعفري درآمد. با اينحال صالح آبادي در مسند خود باقي ماند و هيچگاه قرعه تغييرات احمدي نژاد به نام او نيفتاد. او نه تنها در دولت نهم ماندگار شد بلكه در دولت دهم نيز به كار خود ادامه داد. اين در حاليست كه طبق قانون سازمان بورس، دوره رياست سازمان بورس و اوراق بهادار تهران ۳۰ماه تعيين شده است.

رييس سازمان بورس اوراق بهادار؛ از مديراني كه عليرغم تغييرات دولت و نوسانات مرسوم در بورس، جايگاه خود را از دست نداد و در بورس ماندني شد. با روي كار آمدن حسن روحاني، حجم تغييرات در سطوح مديريتي كشور كليد خورد. اين حجم تغييرات انتقادات زيادي را براي حسن روحاني به دنبال داشت. عليرغم اين حجم تغييرات وسيع، مدير بورس در جاي سابق خود باقي ماند. با اين اوصاف علي صالح آبادي كه از ۳۰ مهر ماه ۸۴ تاكنون چيزي نزديك به سه دوره ۳۰ ماهه براي برتن كردن رداي سازمان بورس و اوراق بهادار تجربه كرده اكنون براي تداوم اعتبار حكم رياست خود تا ارديبهشت ماه سال آينده نگراني چنداني ندارد.

در حكم روز ۲۹مهر ماه طيب نيا براي صالح آبادي آمده است: نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندي هاي ارزنده جنابعالي در بازار سرمايه كشور و در اجراي مفاد قانون بازار اوراق بهادار جمهوري اسلامي ايران و اساسنامه سازمان بورس و اوراق بهادار و باعنايت به مصوبه شوراي عالي بورس و اوراق بهادار، به موجب اين حكم به سمت «رئيس هيات مديره و رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار» منصوب مي شويد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون مداري، اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد، حضوري فعال و همه جانبه داشته باشيد.

صالح‌آبادي درباره توصيه‌ها و انتظارات وزير اقتصاد در جهت توسعه بازار سرمايه هم گفت: دكتر طيب‌نيا تاكيد ويژه‌اي بر توسعه بازار به‌ويژه افزايش نقش بازار سرمايه در تامين مالي ازطريق تقويت بازار اوليه دارد.

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن