تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801289772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در اربعين امام حسين(ع) صورت گرفتحضور 34 هيئت عزاداري در امامزاده عباس(ع) ساري


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در اربعين امام حسين(ع) صورت گرفتحضور 34 هيئت عزاداري در امامزاده عباس(ع) ساري
مدير آستانه امامزاده عباس (ع) ساري از حضور 34 هيئت عزاداري در روز و شب اربعين امام حسين (ع) در امامزاده عباس (ع) ساري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از ساري، مراسم عزاداري امام حسين(ع) در روز اربعين حسيني همزمان با سراسر كشور در امامزاده عباس(ع) ساري برگزار شد.

هيئت‌هاي عزاداري مازندران در قالب دسته‌هاي عزاداري با حضور در آستانه امامزاده عباس(ع) ساري به عزاداري و تبيين شخصيت امام حسين (ع) پرداختند.

عشق به امام حسين(ع) را مي‌توان در چهره عزاداران حسيني مشاهده كرد كه با دلدادگي و دلسوختگي در روز اربعين حسيني به ياد مظلوميت امام حسين(ع) و اسارت خاندان اهل بيت(ع) اشك ماتم ريختند.

مدير آستانه امامزاده عباس(ع) ساري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در ساري، اربعين را فرصتي براي اعلام همبستگي با عاشورا دانست و خاطرنشان كرد: اربعين نشانه‏‌اي بر اعتلاي دين و بالندگي زمزمه‏‌هاي دعا و تلاوت قرآن در شب عاشوراي حسيني است.

مجتبي حسيني افزود: درسي كه اربعين به ما مي‌دهد اين است كه بايد ياد حقيقت و خاطره‌ شهادت را در مقابل طوفان تبليغات دشمن زنده نگه داشت.

حسيني با بيان اينكه حضور گسترده هيئت‌هاي عزاداري در امامزاده عباس(ع) ساري نوعي دلدادگي و شور شيعيان را نشان مي‌دهد، تأكيد كرد: دشمنان بدانند كه هرگز هجمه‌هاي آن‌ها كارساز نبوده و شيعيان همراه ياور دين هستند.

وي، انقلاب اسلامي را تداوم راه امام حسين(ع) دانست و بيان داشت: انقلاب اسلامي از نهضت حسيني و قيام عاشورا درس گرفته است.

مدير آستانه امامزاده عباس(ع) ساري با بيان اينكه عزاداري عاشوراي امام حسين(ع) امسال نيز با حضور اقشار مختلف مردم در امامزاده عباس(ع) ساري برگزار شد، افزود: براي ايجاد فضاي غم و ماتم بقعه امامزاده عباس(ع) ساري با بنر و پارچه‌هاي مشكي سياه‌پوش شده است.

حسيني از حضور 34 هيئت عزاداري در روز و شب اربعين امام حسين (ع) در امامزاده عباس(ع) ساري خبر داد و گفت: مراسم عزاداري روز اربعين امام حسين (ع) در قالب ويژه برنامه «چهل روز ، چهل منزل» در امامزاده عباس (ع) مركز مازندران برگزار شد.

وي با بيان اينكه هيئت‌هاي عزاداري از شهرهاي مختلف مازندران در امامزاده عباس(ع) ساري حضور يافتند، افزود: به هر يك از هيئت‌هاي عزاداري حضور يافته در امامزاده عباس(ع) ساري يك بسته فرهنگي از سوي اداره كل اوقاف و امور خيريه مازندران اهدا شد.

مدير آستانه امامزاده عباس(ع) ساري با اشاره به فعاليت دستگاه زائر شمار در اين آستانه، بيان داشت: در روز و شب اربعين امام حسين (ع) بيش از 12 هزار عزادار به امامزاده عباس(ع) ساري مشرف شدند.

وي تصريح كرد: آيين‌هاي سوگواري دهه آخر ماه صفر به‌ويژه اربعين حسيني از امشب به مدت 10 شب در امامزاده عباس (ع) ساري برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/86003/ذ40

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن