تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803017358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصيص اعتبارات بالاتر از نرم‌كشوري به سيستان و بلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: تخصيص اعتبارات بالاتر از نرم‌كشوري به سيستان و بلوچستان
زاهدان ـ خبرنگار اطلاعات: معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوري در جلسه شوراي برنامه‌ريزي و توسعه سيستان و بلوچستان با اشاره به قابليت‌هاي تجاري، بندري ـ‌ صنعتي و كشاورزي اين استان آمادگي دولت را براي حمايت از سرمايه‌گذاري‌هاي خصوصي و دولتي با بهره‌مندي از منابع مالي استان اعلام كرد.
نوبخت شاخص‌هاي سيستان و بلوچستان را بر اساس عدالت و توسعه توازن منطقه‌اي نگران كننده خواند و افزود: يكي از ويژگي‌‌هاي برنامه ششم توسعه پرداختن به استان‌هايي مانند سيستان و بلوچستان است.
معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوري با اشاره به 3000 ميليارد تومان اعتبارات سرمايه‌اي ويژه اين معاونت در سال 93 در بخش‌هاي آبرساني روستايي، راه روستايي، بهسازي جاده‌ها و راه‌آهن و همچنين 35 ميليارد دلار تسهيلات خارجي به صورت فاينانس و تسهيلات و منابع 20 ميليارد دلاري و 10 ميليارد توماني صندوق توسعه ملي، آمادگي دولت را براي بهره‌مندي سيستان و بلوچستان از اين اين منابع در راستاي عدالت محوري، توسعه و عمران اعلام كرد.
نوبخت همچنين از صدور مجوز استخدام 3000 نفر در دستگاه‌هاي اجرايي خبر داد و گفت:‌ يارانه سوخت به واحدهاي توليدي مازوت سوز و اختصاص 280 ميليارد ريال اعتبار براي تكميل قطعه بزرگراه زاهدان ـ زابل از مهمترين تصميمات شوراي برنامه ريزي و توسعه استان سيستان و بلوچستان است.
وي همچنين به كاهش 3/7 درصدي بودجه عمومي كشور در سال 93 در مقايسه با امسال اشاره كرد و افزود: بر اين اساس بودجه‌هاي عمراني از 56 هزار ميليارد تومان به 37 هزار ميليارد تومان كاهش دارد.
نوبخت وضع اعتبارات هزينه‌اي سال 93 دستگاه‌هاي اجرايي را روبه‌رو رشد خواند و گفت: بر اين اساس ضريب افزايش حقوق كارمندان سال آينده 18 درصد خواهد بود.
وي در ادامه با تاكيد بر نگاه برنامه محوري راهبردي در اجراي پروژه‌هاي عمراني گفت: هم‌اكنون در كشور 2906 طرح عمراني وجود دارد كه در تمركز بودجه براي پروژه‌هاي بالاي 80 درصد سال آينده، 246 طرح كه تعدادي هم سهم سيستان و بلوچستان است تكميل و به بهره‌برداري مي‌رسد.
استاندار سيستان و بلوچستان نيز در نشست برنامه‌ريزي و توسعه استان بر ضرورت توجه دولت و تخصيص اعتبار ويژه براي خدمت رساني هرچه بهتر به مردم و توسعه و عمران منطقه تاكيد كرد.
هاشمي ايجاد زيرساخت‌هاي لازم در توسعه صنعت گردشگري و توجه به ترانزيت كالا، اجراي سدهاي در دست مطالعه‌، گازرساني به شهرهاي استان، استخدام فارغ‌التحصيلان دانشگاهي و پروژه راه‌آهن چابهار ـ زاهدان را از اولويت‌هاي استان برشمرد كه نگاه ويژه دولت را مي‌طلبد.
وي همچنين بر لزوم حل مشكل حاشيه‌نشيني، تخصيص اعتبار به شهرداري‌ها و مجوز جذب نيرو براي 7000 پست سازماني بدون تصدي در استان تاكيد كرد.
در ادامه شهرياري يكي از نمايندگان مردم زاهدان در مجلس شوراي اسلامي و ريگي نماينده مردم خاش، ميرجاوه و نصرت‌آباد در مجلس شوراي اسلامي با بيان مشكلات ناشي از خشكسالي در منطقه و تاكيد بر ضرورت سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي معدني، اقتصادي و كشاورزي براي ايجاد اشتغال، خواستار تسريع در اجراي طرح‌گاز‌رساني، راه‌آهن چابهار ـ زاهدان، جلوگيري از خروج آبهاي مرزي، توسعه مراكز دانشگاهي در جنوب استان جذب پزشكان مورد نياز مراكز بهداشتي ـ درماني و بيمارستان‌هاي استان شدند.
معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوري در سفر به سيستان و بلوچستان از كارخانه توليد سيمان سيستان، مجتمع مسكوني 1000 واحدي رامشار، مدخل ورودي آب رودخانه هيرمند به منطقه سيستان، پايانه مرزي ميلك و بخش‌هايي از تالاب خشك درياچه هامون نيز ديدن كرد.



دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن