تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805436032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار كوتاه شهرستان


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه شهرستان
برگزاري يادوارة شهداي دانش‌آموز جيرنده
لوشان ـ خبرنگار اطلاعات: يادواره شهداي دانش‌آموزي و پنج شهيد گمنام منطقه فاراب عمارلو برگزار شد.
اين مراسم با حضور مردم منطقه فاراب عمارلو (جيرنده) فرهنگيان، دانش‌آموزان، خانواده‌هاي معظم شاهد و ايثارگر و مسئولان ادارات و نهادها در مسجد خاتم‌الانبياء(ص) جيرنده برگزار شد.در اين مراسم حجت‌الاسلام رباني نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه رودبار به سخنراني پرداخت.

رزمايش اقتدار و امنيت در زندان نايين برگزار شد
نايين ـ خبرنگار اطلاعات: سجادي رئيس زندان نايين با تشكر از نيروهاي امدادي و اجرايي و انتظامي شهرستان در خصوص اجراي موفق رزمايش اقتدار و امنيت در زندان نايين گفت: نيروهاي واكنش سريع اين زندان براي پيشگيري از هرگونه شورش و اغتشاش آمادگي‌ كامل را دارند. وي افزود: اقدامات بازدارنده‌اي كه بتوانند در مواقع امنيت زندانها را زيرپوشش خود قرار دهند نوعي تضمين‌كننده امنيت زندان‌ها به شمار مي‌روند. وي اضافه كرد: آسايش و امنيت جامعه مرهون تلاش‌هاي شبانه روزي تمام ارگان‌هاي امنيتي و انتظامي است.
رمضاني معاون زندان و مسئول حفاظت و اطلاعات زندان نايين نيز با بيان اين كه اين مانور به منظور تقويت توان نيروها و سرعت عمل آنها در مقابله با حوادث غيرمترقبه برگزار شد افزود: در اين رزمايش توانايي نيروها در مقابله با اغتشاش و شورش‌هاي احتمالي، مقابله با گروگانگيري عادي‌‌سازي محيط زندان و آتش‌نشاني سنجيده شد.آقاي حسني فرمانده يگان حفاظت زندان گفت: از آنجا كه زندان محل نگهداري مجرماني است كه مي‌توانند تهديدي براي سيستم امنيتي كشور و شهرستان باشند، به منظور آمادگي نيروها براي كنترل تهديدات يكي از مقوله‌هاي اساسي حوزه زندانباني است كه افزايش ضريب فيزيكي و آموزش مستمر نيروها از جمله اركان امنيتي در زندانهاست.

برگزاري سومين يادوارة شهداي مداح دامغان
دامغان ـ خبرنگار اطلاعات: در مراسمي ياد و خاطرة 16 شهيد مداح دامغان با حضور قشرهاي مختلف مردم، مداحان، روحانيت و جمعي از مسئولان محلي در مسجد اميرالمؤمنين(ع) اين شهر گرامي داشته‌ شد.
در اين مراسم معنوي حجت‌الاسلام جواد زماني عضو هيأت امناي سازمان بسيج مداحان كشور گفت: شهدا با شهادت خود عزت، آزادي و استقلال را براي ما به ارمغان آوردند و ما بايد راه و سيرة شهدا را ادامه دهيم و لحظه‌اي از خط و راه آنها غافل نشويم.وي افزود: برگزاري يادواره‌هاي شهدا بايد بيش از گذشته ترويج شود و اين‌گونه آيين‌ها به منزلة گراميداشت رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي ايثارگران و شهداي ما در 8 سال دفاع مقدس است.

تأسيس كارخانة شيرخشك در دامغان
* مسئول روابط عمومي شهرداري دامغان از ساخت كارخانة شيرخشك به همت شهرداري و مشاركت بخش خصوصي در اين شهرستان خبر داد و گفت: اين كارخانه براي توليد شيرخشك غذايي ـ صنعتي و پودر تخم‌مرغ در شهرك صنعتي دامغان ساخته مي‌شود.
حسين روشنفكر افزود: اعتبار مورد نياز براي ساخت و راه‌اندازي اين كارخانه 10 ميليارد تومان است كه 6 ميليارد تومان از اين ميزان براي بخش شيرخشك هزينه خواهد شد و با بهره‌برداري از فاز اول اين كارخانه 60 نفر وارد بازار كار مي‌شوند.

رتبة نخست كانون‌هاي دانشجويي براي دانشگاه آزاد دامغان
* دانشگاه آزاد دامغان رتبة نخست كانون‌هاي دانشجويي هلال‌احمر منطقه 10 كشور را به دست آورد.
معاون دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد دامغان با اعلام اين مطلب افزود: اين دانشگاه در منطقه 10 دانشگاه آزاد كشور در 2 سال پياپي اين مقام را به دست آورده است.سيدرضا جزء مؤمني گفت: توجه به حفظ منزلت و جايگاه بلند سالخوردگان بويژه والدين سالمند بين نسل جوان و دانشجويان و بزرگداشت زحمات اين قشر حائز اهميت است و اشاعة فرهنگ قدرشناسي در نسل جوان دانشجو مورد تأكيد است.
اعضاي كانون دانشجويي هلال‌احمر دانشگاه آزاد اسلامي با بازديد از آسايشگاه سالمندان قمربني هاشم(ع) اين شهر هدايا و اقلام مورد نياز سالمندان را به آنها تقديم كردند و ساعاتي را ميهمان و همكلام سالمندان بودند.

توسعه بدون پاسخگويي به رسانه‌ها امكانپذير نيست
گرگان ـ خبرنگار اطلاعات: توسعه و پيشرفت در حوزه‌هاي كاري و مديريتي بايد با پاسخگويي به رسانه‌ها و افكار عمومي همراه باشد و بدون توجه به اين مهم، توسعه امكان‌پذير نيست.
رضا مروتي، سرپرست معاونت امور عمراني استاندار گلستان با بيان اين مطلب افزود: فضاي آزاد رسانه‌اي به عنوان يك فرصت مي‌تواند نقشي مؤثر در ايجاد امنيت خاطر سرمايه‌گذاران و فعاليت بخش خصوصي در استان ايفا كند.مروتي با تأكيد بر پاسخگويي مديران به رسانه‌هاي خبري رسمي يادآور شد: شانه خالي كردن از پاسخگويي به رسانه‌ها پذيرفتني نيست و بايد ضمن احترام و اعتقاد به كار رسانه‌ها، در مقابل مواضع و نقدهاي دلسوزانه و حتي اشتباه آنان، رفتاري پاسخگو، توأم با سعه صدر داشت.
وي ادامه داد: با ايجاد فضاي نقد مي‌توان به رسانه‌ها فرصت داد تا همه زواياي كار مديران اجرايي و عملكرد دستگاه‌ها را ببينند و چنانچه مشكلي هم بود با نيت خدمت‌رساني بهتر مديران، آن را به افكار عمومي انتقال دهند.

تأسيس ادارة تعزيرات حكومتي در ديواندره
ديواندره ـ خبرنگار اطلاعات: مديركل سازمان تعزيرات حكومتي استان كردستان در جلسه معارفه قاضي تعزيرات حكومتي در ديواندره از اخذ موافقت براي تأسيس ادارة تعزيرات حكومتي ديواندره در چارت تشكيلاتي استان كردستان خبر داد.
در اين جلسه فرماندار ديواندره نيز گفت: گشايش ادارة تعزيرات حكومتي در اين شهرستان سبب احقاق حقوق مصرف‌كننده و توليدكننده مي‌شود كه نقش تعيين‌كننده‌اي نيز در ساماندهي بازار ايفا خواهد كرد و اميدواريم با حضور قاضي تعزيرات حكومتي پرونده‌هاي راكد در اسرع وقت به جريان افتد و احكام مربوطه صادر شود. سعدي نقشبندي محدوديت مكاني براي برپايي نمايشگاه‌هاي عرضه مستقيم كالا را از جمله مشكلات اين شهرستان اعلام كرد و افزود: اجبار روستائيان به تهيه اقلام ضروري در مركز شهرستان باعث افزايش تقاضا مي‌شود كه در مقابل متأسفانه تخلفاتي را از جانب فروشندگان براي عرضه كالا بدنبال داشته است.وي بر آمادگي دستگاه‌هاي اجرايي ديواندره براي همكاري با اداره تعزيرات حكومتي اين شهرستان و برخورد قاطع با متخلفان تأكيد كرد.

نهمين دوره المپياد ايثارگران سيستم بانكي كشور برگزار شد
ساري ـ خبرنگار اطلاعات: نهمين دوره المپياد ايثارگران سيستم بانكي كشور در بابلسر برگزار شد.
در اين دوره از مسابقات 10 تيم به رقابت پرداختند كه در پايان بانك كشاورزي مقام اول، بانك ملت مقام دوم و بانك رفاه و مسكن مشتركاً به مقام سوم دست يافتند.

قدرداني از پژوهشگران برتر دانشگاه مازندران
بابل ـ خبرنگار اطلاعات: از 8 ميليارد تومان اعتبار پروژه عمراني دانشگاه مازندران در سال 91 فقط 700 ميليون تومان تامين شد.
دكتر احمدپور، رئيس دانشگاه مازندران با بيان مطلب بالا در مراسم قدرداني از پژوهشگران نمونه اين دانشگاه افزود: در سال 91 فقط 16 درصد از اعتبارات پروژه عمراني اختصاص يافت و امسال هم 30 درصد در اختيار ما قرار گرفت.وي افزود: دانشگاه مازندران براي پرداخت حقوق 20 ميليارد ريال و ساير اعتبارات 42 ميليارد ريال كسري اعتبار دارد.وي نويد داد: در نيمه دوم سال تحصيلي، دانشكده صنعتي دانشگاه مازندران افتتاح مي‌شود.
به گفته دكتر احمدپور، دانشگاه مازندران قرارداد تحقيقاتي با وزارتخانه‌هاي صنايع و دفاع به ارزش 18 ميليارد ريال دارد.در پايان اين مراسم از استادان و پژوهشگران برتر دانشكده‌هاي دانشگاه مازندران قدرداني شد.

جمع‌آوري تله‌هاي شكار كبك در منطقه شكار ممنوع
اروميه ـ خبرنگار اطلاعات: ماموران يگان حفاظت محيط‌زيست خوي در ماموريت گشت و كنترل در منطقه شكار ممنوع زرآباد اين شهرستان موفق به شناسايي محل تله‌هاي صيد كبك شدند.
محمدپور سرپرست اداره حفاظت محيط‌زيست خوي با اعلام اين خبر افزود: ماموران يگان حفاظت با شناسايي محل تله‌هاي مذكور، نسبت به جمع‌آوري آنها اقدام كردند. هرسال از اواخر خرداد تا شروع بارندگي‌هاي منظم پاييزي، با توجه به وجود تعداد زيادي از پرندگان از جمله كبك در اطراف چشمه‌هاي منطقه شكار ممنوع زرآباد، افراد سودجو اقدام به تله‌گذاري در اين مناطق كرده و با زنده‌گيري كبك اقدام به فروش آن مي‌كنند. منطقه شكار ممنوع زرآباد، زيستگاه ارزشمندي براي پرندگاني همچون كبك، تيهو، سارگپه و ديگر پرندگان به شمار مي‌رود.

توليد روزانه 300 تن زباله در شهر يزد
يزد ـ خبرنگار اطلاعات: در حاليكه روزانه 300 تن زباله در شهر يزد توليد مي‌شود اگر شهروندان به تفكيك از مبدأ زباله توجه كنند، حجم زباله‌ها كاهش پيدا مي‌كند و صرفه‌جويي حاصل از هزينه‌هاي آن در كارهاي ديگر مصرف مي‌شود. مهندس حسين صالحيان، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري يزد با بيان اين مطلب افزود: توليد اين مقدار زباله در روز، هم تهديد است و هم فرصت.
او كاغذ، پلاستيك، شيشه، ظروف يكبار مصرف، قوطي‌هاي كنسرو و ظروف نوشابه را از انواع زباله‌هاي خشك دانست كه مي‌توانند بازيافت شوند و به چرخه اقتصاد برگردند. صالحيان پارك‌هاي اطهر، آزادگان، وحشي بافقي و خيابان‌هاي فهادان و مسكن را به عنوان محل‌هايي معرفي كرد كه ايستگاه‌هاي جمع‌آوري زباله خشك در آنها ايجاد شده است و شهروندان مي‌توانند زباله‌هاي خشك خود را در اين مكان‌ها تحويل دهند و به جاي آن مواد شوينده به نسبت وزن پسماندهايشان دريافت كنند.‏



دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن