تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820272887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافيك سنگين در منطقه سيدعباس ‌‌شوش


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ترافيك سنگين در منطقه سيدعباس ‌‌شوش
اهواز - خبرگزاري مهر: رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان شوش از ايجاد ترافيك در باند برگشت مسير شوش تا منطقه سيدعباس خبر داد.

احمد ناصر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: به دنبال پياده روي زائران حسيني از مسيرهاي مختلف به شهرستان شوش از روز گذشته تاكنون خوشبختانه هيچ تصادفي در مسير اهواز به اين شهرستان اتفاق نيفتاد.

وي گفت: مردم از شهر‌ها و روستاهاي مختلف از روز گذشته در كنار جاده در حال پياده‌ روي به سمت شوش دانيال (ع) بودند و در اين مسير مردم به صورت خودجوش ايستگاه هايي را براي پذيرايي از زائران برپا ‌كردند.

ناصر توضيح داد: اين ايستگاه ها به صورت داربست در كنار جاده تعبيه ‌شدند تا زائران حسيني در آنجا استراحت كرده و نماز بخوانند.

به گفته وي، اداره راه و شهرسازي نيز در محل سه راه چغازنبيل يك ايستگاه براي استراحت و پذيرايي از زوار برپا كرد.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان شوش گفت: از ساعت 19 امشب تا 22 در مسير برگشت شوش دانيال به سمت سيدعباس ترافيك سنگيني خواهيم داشت و از رانندگان درخواست مي‌كنيم تا قوانين راهنمايي و رانندگي را با دقت بيشتر رعايت كنند.

وي با بيان اينكه از روز گذشته تاكنون گشت هاي ويژه اربعين حسيني در طول مسير مستقر شده اند، افزود: اين گشت ها، ويژه اربعين حسيني در نظر گرفته شده اند كه تا پايان امشب در مسير در حال گشت زني خواهند ماند.

به گزارش مهر، همه ساله مردم از روستا‌ها و شهرهاي نزديك شوش دانيال اقدام به پياده روي به سمت اين شهرستان مي‌كنند. اين پياده روي در كنار جاده اهواز – انديمشك است كه اداره راه و شهرسازي براي برقراري ايمني زائران، برنامه‌هاي خاصي براي كنترل عبور و مرور خودرو‌ها در نظر گرفته است.

كد خبر: 2201128

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۲ - ۱۹:۰۱

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن