تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803294663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدام عجیب انگلیس برای جلوگیری از بازگشت تروریستها از سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



اقدام عجیب انگلیس برای جلوگیری از بازگشت تروریستها از سوریه
وزارت کشور انگلیس از تروریستهایی که از این کشور برای جنگ به سوریه رفته‌اند، سلب تابعیت می کند.




  به گزارش سرویس بین الملل جام، روزنامه "ایندیپندنت" چاپ لندن، در شماره امروز خود (دوشنبه) نوشت: وزارت کشور در سال جاری میلادی تابعیت 20 نفر را لغو کرد؛ این درحالی است که براساس اطلاعات ارایه شده توسط دفتر تحقیقات مطبوعاتی در فاصله ماه "می" 2010 تا آغاز 2013 فقط از 17 شهروند سلب تابعیت شده بود.
ایندیپندنت نوشت: منابع امنیتی از اتباع انگلیس که در سوریه می جنگند نگران هستند، زیرا به دلیل نزدیکی انگلیس به سوریه رفت و آمد تندروها به سوریه و بالعکس راحت تر است.
یک مسئول ارشد سابق در وزارت خارجه انگلیس به این رونامه گفت: لغو تابعیت از انگلیسی هایی که در سوریه می جنگند یک راز سرگشاده است. بین 40 تا 240 تبعه انگلیس در سوریه می جنگند که مقامات باید هرچه زودتر از آنان سلب تابعیت کنند.
ایندیپندنت خاطرنشان کرد "ترزا می" وزیر کشور انگلیس می تواند از شهروندانی که بیش از یک تابعیت دارند سلب تابعیت نماید و این در صورتی است که حضور آنان در کشور در راستای منافع عمومی نباشد یا این که افراد با فریب و نیرنگ اقدام به کسب تابعیت کرده باشند.
وزارت کشور انگلیس از ارایه جزییات در باره تعداد کسانی که طی سال گذشته سلب تابعیت شده اند خودداری و به این نکته اکتفا کرد که این وزارتخانه از کسانی که وجودشان در کشور برخلاف منافع عمومی تشخیص داده شود، سلب تابعیت خواهد کرد.
اقدام این کشور اروپایی در حالی است که انگلیس در کنار فرانسه از بزرگ ترین حامیان غربی تروریست ها در سوریه به شمار می آید.  
شبکه اسکای نیوز  نیز  چهارشنبه هفته گذشته فاش کرد تروریست های انگلیسی زیادی در سوریه تحت لوای یک تیپ جدید درحال جنگیدن هستند.این شبکه اظهار داشت ویدئوهایی به دستش رسیده که ثابت می کند دستگاه های امنیتی انگلیس تعداد به اصطلاح جهادی های انگلیسی در سوریه را کمتر از تعداد واقعی تخمین زده است و بسیاری از این تروریست ها در چارچوب لشکری به نام لشکر پادشاهی انگلیس می جنگند که وجود آن تاکنون فاش نشده بود.
اسکای نیوز افزود: تروریست های انگلیسی که مصاحبه های صریحی با آنان انجام شده خواستار افشا نشدن هویتشان بودند تا خانواده هایشان در انگلیس از گزند در امان بمانند.
این افراد فاش کردند صدها جوان انگلیسی در جنگ علیه دولت بشار اسد مشارکت دارند و هر ماه دست کم چهار تن از آنها کشته می شوند.
اسکای نیوز خاطرنشان کرد تروریست ها تاکید می کنند انگلیس هنوز بزرگ ترین منبع جمع آوری کمک برای تروریست های سوریه است و در این زمینه از عربستان و قطر و امارات سبقت گرفته است.
اسکای نیوز گفت: تروریست های لشکر پادشاهی انگلیس در قله کوهی در شمال شرق سوریه می جنگند و بسیار تندرو هستند. به عربی صحبت نمی کنند و به دنبال بهترین مهمات برای جنگیدن هستند. آنها اذعان دارند که تعدادشان هرروز درحال افزایش است و شبکه های ارتباط اجتماعی در ساماندهی اعزامشان به سوریه نقش دارند و نیز می دانند که ممکن است عمرشان کوتاه باشد و دیگر خانواده های خود را نبینند.  
یک منبع از وزارت خارجه بریتانیا نیز به اسکای نیوز گفت سوریه مقصد شماره یک همه جهادی های دنیا شده و هزاران جنگجوی خارجی از جمله تعداد قابل توجهی از اروپایی ها برای کسب تجربه جنگ و برقراری تماس با گروه های تندرو در سوریه به سر می برند.   105




۱۳۹۲/۱۰/۲ - ۱۳:۲۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن