تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819365869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات کرانچار در نشت خبري بازي با فجر


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اظهارات کرانچار در نشت خبري بازي با فجر
سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اگر سرمربي تيم ملي فوتبال تضمين مي‌دهد که تيم ملي به دور بعد مسابقات جام جهاني صعود مي‌کنند، من بازيکنان تيم را بدون شرکت در آسيا، در اختيار تيم ملي مي‌گذارم.

زلاتکو کرانچار دقايقي پيش در نشست خبري خود با خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي اظهار کرد: بعد از مسابقه در تبريز و نتيجه خوبي که گرفتيم، از نظر انگيزه روي بازيکنان کار کرديم و اين را مي‌دانيم که اين پيروزي زماني ارزش دارد که در اين بازي پيروز شويم و يک عرض اندام داشته باشيم.

وي افزود: همين‌طور که برايمان مهم است که 3 امتياز را بگيريم، براي تيم فجر سپاسي نيز مهم است اما ما حريف قدرتري هستيم اما با وجود انگيزه آنها تلاش مي‌کنيم که بازي را ببريم و چرخش قابل توجهي در جدول داشته باشيم.

به گزارش تسنيم، سرمربي سپاهان درباره محرومان و مصدومان تيم در اين بازي بيان کرد: بولکو و شجاع در اين بازي 3 اخطاره هستند اما آنچه که سبب دلگرمي است، جايگزين‌هاي بسيار خوبي هستند که براي آنها در نظر داريم، علي احمدي به جاي خليل‌زده و جهان‌عاليان به جاي بولکو بازي مي‌کنند.

وي افزود: ما سعي مي‌کنيم به همان شيوه‌اي که در تبريز بازي کرديم، برابر فجر سپاسي بازي کنيم، البته در بازي‌هاي گذشته به همان شيوه بازي مي‌کرديم اما تفاوت آن اين بود که گل نمي‌زديم و اين شکل بازي را عوض مي‌کرد، خوب مي‌دانيم که در برابر تيم‌هايي مثل فجر نبايد دچار اشتباه شد و در صورتي که اشتباه کنيم، برد تبريز بي‌ارزش مي‌شود.

کرانچار درباره بازگشتن رأي علي دايي در کميته استيناف و بخشش وي خاطرنشان کرد: راجع به رأي بدوي کميته استيناف و سپس چرخش آن نمي‌توانم نظري دهم اما آنها بايد اطلاعيه رسمي بدهند که چگونه رأي بازگردانده شد.

وي بيان کرد: از فردا فندايک به تمرينات تيم سپاهان اضافه مي‌شود و همچنين پيشرفت سوکاي نيز اميدوار کننده بوده و او احتمالاً در بازي 14 دي برابر صبا به ما اضافه مي‌شود، هرچند که سوکاي در اين بازي از دقيقه ابتدا بازي نمي‌کند و آرام آرام به بازيکنان اصلي اضافه مي‌شود.

سرمربي سپاهان با اشاره به اضافه شدن بازيکن به اين تيم گفت: در ماه ژانويه و فصل نقل و انتقالات زمستاني نيز يک برزيلي ديگر مي‌تواند به ما اضافه شود و ما 2 بازيکن برزيلي مد نظر داريم که يکي از آنها در برزيل و ديگري در تونس بازي مي‌کند و با توجه به اينکه قرارداد بازيکني که در تونس حضور دارد، رو به پايان است، احتمال زيادي براي جذب وي وجود دارد.

وي بيان کرد: با اتمام مرحله ترميمي نويدکيا و اضافه شدن او به بازيکنان، کادري جوان و باتجربه داريم که مي‌توانند خيلي به ما کمک کنند.

کرانچار پيرامون درخواست کي‌روش براي در اختيار گرفتن بازيکنان ملي‌پوش سپاهان و عدم حضور آن‌ها در ليگ قهرمانان آسيا گفت: به نظر من اين نظرات گلابي‌ها و سيب‌هايي هستند که در ذهن کي‌روش مخلوط مي‌شوند، ليگ قهرمانان آسيا نيز مثل ليگ قهرمانان اروپا تنظيم شده و همين‌طور مثل ليبرتا دورس و همه تيم‌ها موظف هستند که با بازيکنان با تمام قوا در آن شرکت کنند.

وي بيان کرد: اگر فدراسيون موفق مي‌شود که با آسيا توافق کند، آن وقت يک نوع ديگر مي‌شود حرف زد اما با طرح‌هايي که در آسيا دارد، فکر نمي‌کنم موفق باشد زيرا از نظر بازاريابي اقتصادي ضرر مي‌کند، ضمن اينکه در هيچ يک از کشورهاي آسيايي حاضر در جام جهاني نديديم که يک مربي زبان باز کند و اينگونه سخن بگويد و اينگونه نظر بدهد.

سرمربي سپاهان با بيان اينکه رده‌بندي امتيازات به طوري افزايش پيدا مي‌کند که عملکرد تيم‌هاي باشگاهي ما را در آسيا مي‌بيند و بد نيست که باشگاه‌ها از اين نظر امتياز جمع کنند، گفت: از سوي ديگر فيفا براي همه تيم‌ها تقويم جام جهاني را طوري در نظر گرفته که همه به مقدار کافي زمان آماده‌سازي داشته باشند.

وي خاطرنشان کرد: اواسط ماه مي فينال جام باشگاه‌هاي اروپا است و همچنين 7 مي بازي يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا برگزار مي‌شود و از 7 مي تا شروع جام جهاني که 15 ژوئن است، بيشتر از يک ماه زمان براي آماده‌سازي وجود دارد، ليگ 20 فروردين به پايان مي‌رسد و از اين نظر فضا براي باشگاه‌ها باز مي‌شود که با عملکرد خوب از نظر رده‌بندي نيز خود و کشور را بالا بکشند.

کرانچار تصريح کرد: همه تيم‌هاي ملي حاضر در جام جهاني برخورد يکساني با اين تقويم داشتند اما تيم ايران که در راس آن کي‌روش بود، برخورد متفاوتي داشته و او مشکل ايجاد مي‌کند، البته اين‌ها حرف‌هايي است که دربسته و مبهم مطرح مي‌شود و اگر در اين زمينه پاسخ بدهند که ملي‌پوشان دعوت مي‌شوند يا خير، خيلي خوب است.

وي با بيان اينکه اگر صاحبان باشگاه‌هايي که بازيکنان ايراني در اروپا را در اختيار دارند، اجازه دهند بازيکنان در آن تاريخ به تيم ملي اضافه شوند، من هم اجازه مي‌دهم که بازيکنانم اضافه شوند، اظهار کرد: البته بعيد مي‌دانم آنها با توجه به سرمايه‌گذاري خود، اين اجازه را بدهند.

سرمربي سپاهان افزود: تيم ملي از يک بدنه تشکيل شده و نبايد بين بازيکنان خارجي و داخلي تفاوتي ايجاد کرد و بهتر است در ليگ ما مبارزه بسيار جالبي در صدر جدول و پائين جدول ايجاد شده و بهتر است از ليگ لذت ببريم تا بخواهيم با اين طرح، انگيزه‌ها را کاهش دهيم.

وي گفت: بايد اجازه دهيم که هواداراني که از صعود تيم ملي به جام جهاني خوشحال هستند، از فوتبال لذت ببرند و صحبت‌هايي که پايه و اساسي ندارد، مطرح نشوند.

کرانچار با انتقاد از ادبيات سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: اگر کي‌روش تضمين 100 درصد مي‌دهد که تيم ملي به دور بعدي جام جهاني صعود مي‌کند، مشکلي نيست اما او مي‌گويد من قول نمي‌دهم که امري طبيعي است و بايد نگاه کرد که مسئولان کنفدراسيون آسيا اگر بدون ملي‌پوشان وارد مسابقات شويم، چگونه به ما نگاه مي‌کنند.

دوشنبه 1392/10/02 19:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن