تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804360529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال پيوستن منتظري به تيم قطري بيشتر است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: احتمال پيوستن منتظري به تيم قطري بيشتر است
سخنگوي باشگاه استقلال گفت: علاقمند هستيم که منتظري با بررسي همه جوانب طوري تصميم بگيرد که باشگاه دچار مشکل نشود.

به نقل از سايت باشگاه استقلال، هاشم ساعدي در مورد وضعيت بازيکنان مصدوم اين تيم اظهار داشت:‌ بايد از تلاش‌‌هاي دکتر نوروزي تشکر کنيم که با کوشش خود به دنبال رفع مصدوميت بازيکنان تيم است. او نقطه‌نظرات کارشناسانه خود را در خصوص جواد نکونام به سرمربي تيم امير قلعه‌نويي اعلام کرد و با توجه به گزارش اعلام شده از سوي او و حضور نکونام در تمرين امروز قلعه‌نويي تصميمات لازم را در ارتباط با استفاده از اين بازيکن در ترکيب استقلال در بازي فردا (سه شنبه) مقابل داماش مي‌گيرد.

وي در ادامه گفت: هاشم بيک‌زاده دوران آماده‌سازي خود را طي مي‌کند و طبق اعلام معاونت پزشکي باشگاه از روز شنبه مي‌تواند استارت بزند. خوشبختانه گويا مشکل مصدوميت نظري هم رفع شده تا قلعه‌نويي در ارتباط با ميدان دادن به ايشان تصميم بگيرند.

سخنگوي باشگاه استقلال تصريح کرد:‌ با پيگيري‌هايي که از دکتر نوروزي داشتيم، کبه هم همچنان دوران نقاهت خود را سپري مي‌کند و به گفته معاونت پزشکي به احتمال زياد هفته آينده از پاي اين بازيکن مجدداً MRI گرفته مي‌شود تا ببينند وضعيت او چه مي‌شود. احمد جمشيديان هم که همچنان در تمرينات استقلال اختصاصي تمرين مي‌کند در آينده به تشخيص کادرفني از او بازي گرفته مي‌شود.

ساعدي در ارتباط با وضعيت پژمان منتظري اعلام کرد: اين بازيکن از 2 باشگاه چيني و قطري پيشنهاد داشت و تا جايي که بنده اطلاع دارم حضورش در چين منتفي شده است. از آن جايي که منتظري پاسخ باشگاه چيني را نداده گويا پيوستنش به اين تيم منتفي شده اما احتمال پيوستن وي به باشگاه قطري وجود دارد. در جلسه‌اي هم که روز گذشته با حضور علي فتح‌الله‌زاده، امير قلعه‌نويي، علي نظري و علي اميري و پژمان منتظري برگزار شد اين مسئله مورد بررسي قرار گرفت.

وي ادامه داد: باشگاه به حفظ اين بازيکن و نفراتي که وضعيتي مشابه با پژمان منتظري دارند، علاقمند است. منتظري هم مثل بقيه بازيکنان استقلال بازيکن ارزشمندي است اما او اصرار دارد که به تيم قطري بپيوندد ولي فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي مخالف اين مسئله بوده و علاقمند به اين هستند که او کماکان در استقلال حضور داشته باشد.همان‌طور که سرمربي تيم اعلام کرد بهتر اين بود که منتظري نيم‌فصل در خصوص جدايي‌‌ صحبت مي‌کرد تا باشگاه به دنبال جايگزين وي در نيم‌فصل باشد. ما علاقمند هستيم که منتظري با بررسي همه جوانب طوري تصميم بگيرد که باشگاه استقلال دچار مشکل نشود.

سخنگوي باشگاه استقلال در ادامه گفت: ظرف روزهاي آينده اين مسئله به طور همه‌جانبه مورد بررسي قرار مي‌گيرد. باشگاه استقلال دنبال راهکارهايي است که تا ظرف روزهاي آينده اين مشکل و مشکلاتي از اين نوع را حل و فصل کند.

ساعدي در ارتباط با مسائل و مشکلات مالي باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: مي‌دانيم وزرات ورزش با محدوديت‌هاي مالي مواجه است اما علاقمند هستيم که وزارت ورزش نهايت مساعدتش را با ما داشته باشد. مديرعامل و هيات‌مديره باشگاه استقلال تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات مالي انجام مي‌دهند و البته ما مي‌دانيم وزارت ورزش هم محدوديت‌هاي قانوني دارد اما به هر حال بايد بخشي از مشکلات مالي استقلال هم توسط وزارت ورزش رفع شود.

وي تصريح کرد: باشگاه استقلال به دنبال اين است تا با هماهنگي که با وزارت ورزش انجام مي‌دهد بخشي هرچند کوچک از مشکلات مالي استقلال را حل کند و من فکر مي‌کنم تا اواخر هفته جاري يا اوايل هفته آينده بخش کوچکي از مشکلات مالي ما از اين طريق حل و فصل شود. هرچند که مدير عامل باشگاه و رئيس هيات‌مديره به دنبال اين هستند از طريق ديگر هم مشکلات مالي را برطرف کرده و در‌آمدزايي کنند.

ساعدي در پايان اعلام کرد: همان‌طور که پيش از اين هم گفته بوديم استقلال سعي مي‌کند زودتر از موعد مقرر ليست خود را به AFC ارسال کند. به همين دليل ماجدي از بازيکنان درخواست کرد تا پاسپورت‌هاي خود را تحويل باشگاه دهند تا اقدامات لازم در اين زمينه صورت بگيرد.

دوشنبه 1392/10/02 17:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن