تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819437553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلاكت شمار زيادي تروريست سعودي، اردني، پاكستاني و مصري/ انهدام موشكهاي گراد و كاميونهاي حامل سلاح


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هلاكت شمار زيادي تروريست سعودي، اردني، پاكستاني و مصري/ انهدام موشكهاي گراد و كاميونهاي حامل سلاح
منابع سوري از چندين عمليات ويژه ارتش سوريه و هلاكت شمار زيادي از تروريستها از جمله تروريستهايي از مليتهاي سعودي، اردني، پاكستاني و مصري و انهدام چند كاميون حامل مهمات و سلاح خبر دادند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري سوريه(سانا)، نيروهاي ارتش سوريه چندين عمليات دقيق و موفقيت آميز در حومه دمشق برگزار كردند كه طي آن چندين گروه تروريستي به طور كامل متلاشي شد كه تروريستهايي از مليت هاي سعودي، اردني و مصري هم در ميان آنها حضور داشتند.

نيروهاي ارتش سوريه همچنين مقاديري سلاح و مهمات متعلق به تروريستها را در شهر الرستن و تلبيسه در حومه حمص منهدم كردند و تلاش تروريستها براي نفوذ و حمله به هتل الكارلتون شهر حلب را ناكام گذاشتند.

همچنين شماري از تروريستها در روستاها و شهرهاي سرجه، كفرلاتا و اطراف جبل الاربعين و اطراف الانشاءات در حومه ادلب به هلاكت رسيدند. در حومه لاذقيه شمالي هم چند گروه تروريستي متلاشي شد كه برخي از تروريستهاي كشته شده، سعودي و پاكستاني بودند.

از سوي ديگر مردم منطقه غصم در حومه درعاي شرقي تجاوز گروههاي تروريستي مسلح از جبهه النصره به اين منطقه را دفع كردند.

نيروهاي ارتش سوريه چندين گروه تروريستي را به طور كامل در دوما، حرستا، جوبر، داريا و الزبداني متلاشي كردند كه برخي از تروريستهاي كشته شده مليت سعودي، اردني و مصري داشتند.

نيروهاي ارتش همچنين مخفيگاه يك گروه تروريستي مسلح را در مزارع الحجاريه هدف قرار دادند كه در جريان آن، 20 تروريست به هلاكت رسيدند. در عمليات ويژه نيروهاي ارتش نزديك ساختمان شهرداري دوما، علاوه بر انهدام مقاديري سلاح و مهمات، دهها تروريست كشته شدند.

همچنين يك خودرو حامل سلاح و مهمات متعلق به تروريستها در اطراف مسجدالحسن(ع) در حرستا منهدم شد. از سوي ديگر در درگيري نيروهاي ارتش با گروههاي تروريستي در محله جوبر، شماري زيادي از تروريستها از جمله چند سعودي به هلاكت رسيدند.

در حومه لاذقيه شمالي، تروريستهاي وابسته به جبهه النصره و آنچه احرارالشام خوانده مي شوند از جمله تروريستهاي سعودي و پاكستاني به هلاكت رسيدند.

يك منبع نظامي سوري به سانا گفت شماري از تروريستها در روستاي الدره از جمله ابوجعفر الطائي تروريست سعودي سركرده يك گروه تروريستي وابسته به جبهه النصره و ابواحمد الشامي و ابوقتيبه الحمصي و ابوكليب الحمصي سركرده هاي گروههاي تروريستي مسلح موسوم به احرارالشام به هلاكت رسيدند و چند خودرو مجهز به تيربار سنگين منهدم شد.

اين منبع افزود همچنين در عمليات نيروهاي ارتش در روستاهاي الفرز، العطيره و دورين، چندين تروريست كشته و چند كاميون حامل سلاح و مهمات و موشكهاي گراد و خودروهاي مجهز به تيربار منهدم شد.

همچنين يك گروه تروريستي مسلح در روستاي سلمي متلاشي شد كه بيشتر تروريستهاي كشته شده، مليت پاكستاني داشتند و يك انبار بمب دست ساز در روستاي سلمي منهدم شد.

در شهر الرستن، هم دو خودرو مجهز به سلاح و مهمات متعلق به تروريستها منهدم و شماري از تروريستها هم كشته شدند.در نزديكي بيمارستان القنيطرات الرستن، 10 تروريست به هلاكت رسيدند.

در عمليات ويژه نيروهاي ارتش عليه يكي از مخفيگاههاي تروريستها در روستاي المريعيه در حومه ديرالزور، 20 تروريست كشته و چهار خودرو حامل سلاح و مهمات و يك خمپاره انداز متعلق به آنها منهدم شد.

كد خبر: 2201039

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۲ - ۱۳:۳۳

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن