تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802756164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس شوراي شهر تاكستان خبر دادتشكيل مجمع نخبگان شهري تاكستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس شوراي شهر تاكستان خبر دادتشكيل مجمع نخبگان شهري تاكستان
رئيس شوراي اسلامي شهر تاكستان از تشكيل مجمع نخبگان شهري تاكستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از تاكستان، توسعه شهري تاكستان از سال‌هاي گذشته با ارائه برنامه‌هاي تفصيلي در صدر فعاليت‌هاي متوليان شهري قرار گرفته است و كاهش سطح ساخت‌و‌سازهاي غيرقانوني و ايجاد چارچوب‌هاي مناسب شهري در تاكستان همواره جزو افق‌هاي مهم شهري بوده است.

شهريار رحماني در اين خصوص امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاكستان اظهار داشت: ترميم بافت فرسوده شهري، تفكيك زمين‌هاي بالاي كمربندي، افزايش محدوده ستارآباد و نادران در جنوب شهر، تعريض جاده تاكستان به اك از ورودي تا مزار جزو نيازهاي شهروندان براي رفع تنگناهاي شهري است.

رئيس شوراي اسلامي شهر تاكستان ادامه داد: پيگيري تعويض پل‌هاي راه‌آهن خيابان‌هاي آيت‌الله سعدي و امام موسي صدر جزو برنامه‌هايي است كه در دوره‌هاي گذشته كار پيگيري آن صورت گرفته است كه البته امتداد مسير راه‌آهن از درون شهر به عنوان مسير ارتباطي يك نياز است كه به صورت متروي زيرزميني بايد تعويض شود.

رحماني از دعوت مسئولان راه‌آهن جنوب غرب در شهر زنجان خبر داد و ابراز داشت: پيگيري انتقال راه‌آهن از محدوده شهر به جنوب و تأمين اعتبار از طريق راه‌آهن و فروش زمين جزو برنامه‌هاي شوراي شهر است.

وي با اشاره به اينكه اعضاي كميسيون‌هاي شهرداري تاكنون معرفي شده است، بيان كرد: كميسيون‌هاي عمراني، برنامه و بودجه و فرهنگي و اجتماعي جزو كميسيون‌هايي است كه بر طبق قانون براي شوراي شهر در نظر گرفته شده است.

رئيس شوراي شهر تاكستان ادامه داد: همچنين براي نخستين‌بار كميسيون بانوان نيز با حضور دو نفر از بانوان عضو به شوراي شهر تاكستان افزوده شده است چراكه تا پيش از اين بانوان كه بيش از 50 درصد جمعيت شهر را تشكيل مي‌دادند در شورا نماينده مستقيم نداشتند كه با حضور دو بانوي عضو اين خلأ رفع شده است.

رحماني تعامل با اصحاب رسانه براي پوشش برنامه‌هاي شورا را ضروري دانست و افزود: در اين راستا شهروندان تاكستاني از طريق سايت شهرداري و شوراي اسلامي دستاوردهاي شورا و شهرداري را مي توانند رصد كنند.

وي به پوشش تبليغات فرهنگي در شهر تاكستان اشاره كرد و گفت: نصب بنر، شركت در مراسم‌هاي مذهبي و اهداي كمك يك ميليارد ريالي براي تجليل از خانواده‌هاي معزز شهدا جزو فعاليت‌هاي شوراي اسلامي بوده است.

رئيس شوراي اسلامي شهر تاكستان با بيان اينكه عدم اصلاح طرح تفصيلي معضل جدي دامن براي كاهش حاشيه‌نشيني و ساخت و سازهاي غيرمجاز شهر تاكستان است، عنوان كرد: در صورت رفع مشكلات مالي برگزاري همايش توسعه شهري تاكستان نيز با هدف استفاده از نظرات شهروندان نيز صورت مي‌گيرد.

رحماني با اشاره به اينكه تشكيل كميسيون‌هاي فرهنگي براي بهره‌مندي از نظرات شهروندان تاكستان ضروري است، تصريح كرد: تشكيل مجمع 50 نفري نخبگان و پژوهشگران سطح شهر با عنوان شورايار براي كمك به شوراي اسلامي و حضور در محلات جزو برنامه‌هاي شوراي شهر تاكستان است حضور پيدا خواهيم كرد.

شهردار تاكستان نيز در ادامه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوين بر ضرورت توسعه تاكستان تأكيد كرد و گفت: تزريق بيشتر اعتبار براي تكميل پرو‍ژ‌هاي شهري امري مهم و انكار‌ناپذير است.

اصغر تقي‌پور ادامه داد: تعامل ميان شهروندان و شوراي شهر نيز به منظور گسترش فرهنگ خدمت‌رساني نيازمند چارچوب و برنامه‌ريزي است.

انتهاي پيام/77005/ر30

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن