تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804302357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقايان سازمان ليگ نمك به زخم ما نزنند/ كسي نمي‌پرسد دردتان چيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آقايان سازمان ليگ نمك به زخم ما نزنند/ كسي نمي‌پرسد دردتان چيست
مديرعامل باشگاه داماش با بيان اينكه برخي استانها آرزوي تيم ليگ برتري را دارند اما داماش امروز در مشكلات غرق است گفت: مسئولان سازمان ليگ به جاي كمك كردن به تيم و خروج آن از بحران فعلي نمك به زخم ما نزنند.

اميرعابديني در خصوص اينكه چرا تصميم گرفته است تيم داماش براي ديدار با استقلال به تهران نيايد ضمن بيان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: اين پيام بچه ها بود كه من اعلام كردم آنها شنبه شب در نشستي كه با هم داشتيم اعلام كردند به خاطر مشكلات شديد مالي نمي توانند سر تمرين و مسابقه حضور يابند و براي مشكلات مالي خود دلايل مختلفي را برشمردند.

وي ادامه داد: يك زمان است پول نداريم اما يك روز است براي كارهاي روزمره خود گير هستيم. اينكه اجاره خانه ها عقب بيفتد و برخي بازيكنان با صاحب خانه ها به مشكل بخورند يا يك بازيكن به من بگويد براي معالجه مادرش پول قرض كرده است اتفاق بسيار تلخي است.

مديرعامل باشگاه داماش ادامه داد: يكي از بازيكنان تيم هاي پايه با عصا به دفترم آمد و گفت: ماشين خود را فروخته و خرج عمل پايش كرده است. بازيكنان يك به يك مشكلات را بيان كردند و به من گفتند اگر شما جاي ما بوديد چه مي كرديد شما گفتيد پول نيست و ما گوش كرديم اما امروز ديگر نمي توانيم و من هم به آنها حق دادم.

وي در ادامه يادآور شد: بازيكنان از اين هم ناراحت بودند كه تماشاگران فكر مي كنند پولي دريافت كرده اند و يا به خاطر پول بازي نمي كنند. باخت جزو روح، عرفان و فلسفه ورزش است. يك روز مي بازيم و يك روز مي بريم يك زمان هم بازي مساوي مي شود اما اينكه به خاطر اين شكست ها و در شرايطي كه پولي دريافت نكرده و به خاطر تعصب به تيم و استان به ميدان برود و در نهايت فحش هم بشنود اتفاقي منطقي نيست.

عابديني صحبت هايش را اين گونه ادامه داد: ما با اين بضاعت مقابل فولاد كه تيمي غني و ثروتمند است يك كارخانه بزرگ پشت سرش قرار داده و بازيكن ذخيره اش آرش افشين است مي بازيم آن هم روي دو حادثه. آيا واقعا به خاطر اين باخت ها بايد اين گونه تماشاگران به مربي و بازيكنان اهانت كنند.

وي با بيان اينكه امروز پول براي تغذيه، دارو و مكمل هاي لازم نداريم ادامه داد: آنقدر مشكلات مالي زياد است كه در هزينه زندگي خود هم گير كرده ايم بازيكن ما 20 ميليون از باشگاه گرفته و 10 ميليون قرض كرده تا خانه اي را اجاره كند اما امروز اجازه آن را نمي تواند بدهد تا كجا مي توانيم زور زده و به بازيكن فشار بياوريم واقعا امروز حق با آنهاست و بايد كسي پيدا شده و مشكلات مالي را حل كند.

وي ادامه داد: رويانيان، دوستي از دبي، محجوب و مولايي مدير كل استان با من تماس گرفتند و از احوال تيم جويا شدند اما مسئولان تيم تنها يك شماره به من دادند و گفتند معاون سياسي منتظر شماست واقعا كسي در مملكت و استان فوتبال خيزي مانند گيلان وجود ندارد كه بپرسد دردتان چيست و يا اقدامي براي حل مشكلات آن انجام دهد.

مديرعامل باشگاه داماش همچنين خاطرنشان كرد: داماش يكي از 16 تيم ليگ برتر است سهميه اي كه متعلق به استان گيلان بوده و واقعا برخي از استانها آرزوي داشتن چنين سهميه اي را دارند آن وقت ما اسير مشكلات مالي هستيم. باور كنيد در اين مدت حرف زدم نامه فرستادم درخواست كردم و گاهي به التماس افتادم اما اتفاقي نيفتاد و هيچ كس براي حل مشكلات اساسي باشگاه اقدامي نكرد.

وي در خصوص اينكه سازمان ليگ گفته است اگر داماش مقابل استقلال به ميدان نرود با جريمه سنگيني مواجه مي شود اين گونه واكنش نشان داد: تيم به خاطر مشكلات مالي دو روز است تمرين نكرده آن وقت آقايان به جاي اينكه كمك كنند اين چنين اظهارنظر مي كنند مانند اين است كه شما به مجلس عروسي دعوت شويد ولي به خاطر بيماري نتوانيد برويد آنوقت به جاي اينكه بگويند مشكلتان چيست تا بيماري تان را برطرف كنيم بگويند به او آمپولي بزنيد تا زودتر بميرد و خلاص شود.

عابديني ادامه داد: آقايان بايد انصاف داشته باشند و بيايند به ما 500 ميليون بدهند و بگويند تا آخر سال اين قدر درآمد داريد و ما اين پول را از شما كم مي كنيم تا كمكي به باشگاه داماش شود اما به جاي اين كارها چه چيزي را به رخ من مي كشيد آقاي بهروان شما چكاره ايد؟ كسي ديگر بايد جريمه كند نه شما. اصلا چرا من بايد در مورد تصميمات غير منطقي شما اظهارنظر كنم.

وي همچنين تصريح كرد: شرايط داماش بسيار حساس است من بحران دارم اما در اين شرايط هم سه روز زودتر اطلاع رساني كردم تا مسئولان تعيين تكليف كنند. اگر اطلاع رساني نمي كردم يك بحث جدا بود اما امروز بايد به ما كمك كنند. آقاي بهروان! برو و مشكلات ديگر را حل كن! و با چنين تصميماتي نمك روي زخم ما نريزد.

وي در پاسخ به اين سئوال كه به خاطر مصاحبه چند روز پيش محجوب در گفتگو با شما از آن صحبت گلايه نكرد گفت: من حرف منطقي زدم و گفتم تسهيلات و امكانات به آنها داده اند امكاناتي كه بايد در اختيار همه قرار گيرد من گفتم با لابي اين چيزها را ندهيد و مي دانم آقاي محجوب كه تيم را خريده بايد زحمات زيادي بكشد و تلاش و كار كند تا بتواند هزينه ها را پرداخت كند من باز هم تاكيد مي كنم منظورم اين بود كه آقايان همه را به يك چشم ببنند و اعتدال داشته باشند اعتدالي كه از عدل مي آيد.

عابديني در خصوص بيانيه كانون داوران و حمايت آنها از مظفري زاده هم اين گونه واكنش نشان داد: خوشحالم بالاخره كانون‌هايي در حال تشكيل است كه از يك صنف دفاع مي كنند اما من چيز بدي نگفتم 20 گزارش نوشته ام و به كميته اخلاق و آقايان كفاشيان و تاج ارائه كردم بروند آن مسائل را رسيدگي كنند آن وقت ببينند من اتهام زده ام يا واقعيت ها را گفته ام.

وي در مورد اينكه هنوز به استعفاي خود از باشگاه داماش اصراردارد يادآور شد: من استعفا داده ام و زماني كه براي مسئولان جهت معرفي مدير جديد اعلام كرده بودم هم تمام شده بود التبه در شرايط فعلي بر اساس وظيفه ماندم تا يك نفر را به جاي من انتخاب كننداگر هم نگذارند به زودي مي روم ولي واقعا نمي توان در اين شرايط داماش را رها كرد زيرا شرايط باشگاه مانند دلوي است كه كه در زمين و آسمان معلق است و اگر آن را ول كنم محكم ته چاه خورده و از بين مي رود كه اين منصفانه نيست.

مديرعامل باشگاه داماش در پايان در خصوص اينكه وزارت ورزش اعلام كرد قصد تغييرات در دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را ندارد گفت: خدا را شكر رويانيان بايد مي ماند و به كارش ادامه مي داد.

كد خبر: 2200884

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۲ - ۱۱:۲۷

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن